Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 -ongelmat ja peliapu [PS3]

Vastaus: Sellanen kysymys vielä

Oon nyt alkanut pelaan online joukkuepelejä ja yritän saada legenda korttia auki johonka vaaditaan A- vaatimus mikä vaikuttaa ihan mahdottomalta saada koska sijoittumunen , tilastot ovat mulla ihan ok mutta melkein joka pelissä joukkuepeli on joku c-b tasoa. ihan sama mitä paikkaa pelaan. yleensä (pakkia). OSAAKO JOKU KERTOA JOLLA ON JO LEGENDA KORTTI MITEN TARVII PELATA ETTÄ TOI JOUKKUEPELI ARVOSTELU PARANIS MULLA???:eek:

Katso "performance tracker" -kohdasta "team play".
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Pieni ongelma...

Normaalisti menee peli onlineen ja lataa pelin, mutta juuri kun räpsähtää pelikenttä näkyviin tulee yhteys vastustajaan katkennut !?

3 päivää nyt kestänyt... alkaa hermot kiristyä !

Kertokaa viisaammat mikä avuksi ?
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

jokos sen oman musiikin laittaminen peliin on mahdollista ps3:lle? luin jopa että omalle be a pro hahmolle saa oman maali biisin kun laittaa verkot tötterölle!!!! jos joku on onnistunut laittaan omaa musiikkia niin vinkkiä tänne ku itellä ei onnistunut.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

kiitos vastauksesta! ja voi dääm, ois ollu niin makee tuulettaa song2:en tahtiin:D
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

En pääse pelaamaan onlineen, kun täytyy olla viimeisimmät kokoonpanot. Niitä en saa jostain syystä ladattua. Ilmoittaa vaan ettei voi tällä hetkellä ladata tjsp.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

tuli mieleen tossa mitä lueskelin näitä että jos ette ole vielä saanut ratkaistua tuota ongelmaa millä ominaisuus pisteet katoavat yhtäkkiä käytöstä.

Itselle tuli tos pari iltaa sitte sama ongelma ei auttanu vaik vaihto pakiks tai hyökiks ominaisuus pisteet vaa katosi mut sit poistin päivityksen nhl:stä ja asensin sen uusiksi niin tsädäm pinnat olivat takaisin käytössä ja kortit pysyivät jne.

Itse kyllä poistin kaiken kakkos accolta kokoonpanot jne jne mutta luulen että pelkän päivityksen poistaminen ja uudelleen lataaminen riittää.

Tän saa tosiaa poistaa täältä jos joku oli jo tämän ongelman tuol ratkaissut
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

En pääse pelaamaan onlineen, kun täytyy olla viimeisimmät kokoonpanot. Niitä en saa jostain syystä ladattua. Ilmoittaa vaan ettei voi tällä hetkellä ladata tjsp.

Tuttu tapaus.. Pyydä jotain lähettämään ne sulle sähköpostilla tms... Ite oon lähettäny aina uuden tullessa yhelle meidän joukkueen jätkälle. Muuten voisin auttaa mut on tietsikasta usb-portti epäkunnossa.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Tuttu tapaus.. Pyydä jotain lähettämään ne sulle sähköpostilla tms... Ite oon lähettäny aina uuden tullessa yhelle meidän joukkueen jätkälle. Muuten voisin auttaa mut on tietsikasta usb-portti epäkunnossa.

Mutta nehän tulee lataa kerran päivässä tyyliin? Tulisi paljon lähettämistä.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Okei. No voiko joku lähettää tuoreimmat? Yksityisviestiä mulle, niin annan osoitteen. Olisin kiitoksen velkaa, mikäli joku jaksaisi tuhlata aikaa mun helppimiseen. :)
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Eihän niitä ole ku vaan neljä kokoonpanoa tullu? Korjaa jos oon väärässä zazu

Neljä tasan on tullut Viimeinen muistaakseni 13.2.2009. Yhden luulisi vielä tulevan kunhan siirtoraja umpeutuu. eikös se ole 4.3.2009? Sen jälkeen vielä yksi roster update.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Okei. No voiko joku lähettää tuoreimmat? Yksityisviestiä mulle, niin annan osoitteen. Olisin kiitoksen velkaa, mikäli joku jaksaisi tuhlata aikaa mun helppimiseen. :)

Auttaisin mutta en nyt muista missä muistitikku on.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Ei tarvetta. Sain ladattua ne sieltä mistä ne pitäisi alunperin ladata. Eli Online -> Oma NHL 09 -> Lataa kokoonpanot tjsp. Ennen on aina toiminut vaan menemällä johonkin peliin. Mutta kiitos kuitenkin.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Oisko tietoa että miten luovutusbugin saa korjattua? Kyseinen ongelma tuli jo viitisen kuukautta sitten. Aluksi online toimi normaalisti, mutta yhessä vaiheessa alkoi merkkaama KAIKKI voittamani pelit luovutukseksi. Sama on liigassa. Kokeilen US acolla ja yhen pelin jälkeen tuli sama homma.

Niin ja NHL 3on3 arcadessa on tämä ongelma. Ja pliis ei vastauksia "hanki parempi netti" kun siitä se ei voi olla kiinni.

E: NHL 08:issa ei ollut tätä ongelmaa

E2: Pleissä ei ole siis mitään erikoista. Pelaan ihan normaalisti loppuun, eikä mitään tekstejä tule ruudulle. Ainoa vaan että tilastoihin tulee tappio "luovutuksen" johdosta. Kerhopelit ja rankut toimii normisti.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Oisko tietoa että miten luovutusbugin saa korjattua? Kyseinen ongelma tuli jo viitisen kuukautta sitten. Aluksi online toimi normaalisti, mutta yhessä vaiheessa alkoi merkkaama KAIKKI voittamani pelit luovutukseksi. Sama on liigassa. Kokeilen US acolla ja yhen pelin jälkeen tuli sama homma.

Niin ja NHL 3on3 arcadessa on tämä ongelma. Ja pliis ei vastauksia "hanki parempi netti" kun siitä se ei voi olla kiinni.

E: NHL 08:issa ei ollut tätä ongelmaa

E2: Pleissä ei ole siis mitään erikoista. Pelaan ihan normaalisti loppuun, eikä mitään tekstejä tule ruudulle. Ainoa vaan että tilastoihin tulee tappio "luovutuksen" johdosta. Kerhopelit ja rankut toimii normisti.

Ou paska. Voi olla, että "nickis" on mennyt jotenkin "rikki". Muistaakseni yhden tämän sivuston käyttäjällä, olisko *miesylilaidan* tuli sama ongelma ja hän joutui tekemään uuden online-tunnuksen.

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta ongelmaa ei pysty korjaamaan.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Mul on nyt sama ongelma onlinessa eli en saa päivitettyä rostereita. Vasta hommasin pelin ja se ei päivitä niitä joten en pääse pelaamaan. Mikä tähän siis on avuksi? Omistan jenkkiversion. Pitääkö päivitykset hommata jostain ja laittaa usb-tikulla koneeseen vai kuinka?
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Noni! Kaikkee ihme kikkoi onnistuu, mut ainut jää jalkakynä puuttuu! Voisko joku neuvoo? Oon melkee kaikkeni yrittäny ja vihdoin tein käyttäjän foorumille mistä vois ehkäpä saada apua joltai ketä sen osais :D
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Noni! Kaikkee ihme kikkoi onnistuu, mut ainut jää jalkakynä puuttuu! Voisko joku neuvoo? Oon melkee kaikkeni yrittäny ja vihdoin tein käyttäjän foorumille mistä vois ehkäpä saada apua joltai ketä sen osais :D

Jalkakynää tässä pelissä ei ole olemassa tai sitä ei voi itse tehdä nappia painamalla. Joskus kun pelaaja ottaa vauhdista kiekon niin joskus se sen kyllä jalallaan mukaan ottaa.
 
Ylös Bottom