Vastaus: Pelikonsolia hankkimassa.PS3 vai Xbox360?
Itsellänikin ollut tarkoitus hankkia lähiaikoina joko PS3 tai Xbox360. Molemmista löytyy tällä hetkellä kiinnostavia piirteitä ja seikkoja jotka puoltavat kyseisen konsolin ostoa. Seuraavat asiat vaikuttavat itselläni seuraavan konsolini valinnassa.
PS3
+ Tehokas, pääsee varmasti paremmin oikeuksiinsa tulevaisuudessa
+ blu-ray! <-- Ei tarvitsisi ostaa kallista erillistä soitinta
+ Minulle uusi konsoli, ei kokemusta aikasemmin
+ Monipuolinen
- Suhteellisen kallis, vaikkakin rahoille monipuolisesti vastinetta
- Pelivalikoima ei ihan niin kiinnostava kuin xboxilla
XBOX360
+ Paljon kiinnostavia pelejä, esim. Fable 2
+ Halpa verrattuna pleikkariin
+ Tuttu ja turvallinen, omistanut jo kerran (myyty rahapulassa
)
- Minulle ei muuta käyttöä kuin pelaaminen vrt. PS3 ja blue-ray
- Ajaako PS3:n pelien kehitys ohi tulevaisuudessa?
Verkkopelaamisen ominaisuuksilla ei minulle henkilökohtaisesti ole niin väliä, pelaan yksin tai livenä kavereiden kanssa.. Tällä hetkellä vaaka on kallistumassa hieman PS3:n suuntaan blu-rayn takia. Tosin Xboxin pelien hinta näyttäisi olevan hieman alhaisempi (käytettynä), joten sekin toki vaikuttaa valintaan. Vaikeaa jokatapauksessa valinta on, koska molempia en halua/viitsi ostaa
Itsellänikin ollut tarkoitus hankkia lähiaikoina joko PS3 tai Xbox360. Molemmista löytyy tällä hetkellä kiinnostavia piirteitä ja seikkoja jotka puoltavat kyseisen konsolin ostoa. Seuraavat asiat vaikuttavat itselläni seuraavan konsolini valinnassa.
PS3
+ Tehokas, pääsee varmasti paremmin oikeuksiinsa tulevaisuudessa
+ blu-ray! <-- Ei tarvitsisi ostaa kallista erillistä soitinta
+ Minulle uusi konsoli, ei kokemusta aikasemmin
+ Monipuolinen
- Suhteellisen kallis, vaikkakin rahoille monipuolisesti vastinetta
- Pelivalikoima ei ihan niin kiinnostava kuin xboxilla
XBOX360
+ Paljon kiinnostavia pelejä, esim. Fable 2
+ Halpa verrattuna pleikkariin
+ Tuttu ja turvallinen, omistanut jo kerran (myyty rahapulassa

- Minulle ei muuta käyttöä kuin pelaaminen vrt. PS3 ja blue-ray
- Ajaako PS3:n pelien kehitys ohi tulevaisuudessa?
Verkkopelaamisen ominaisuuksilla ei minulle henkilökohtaisesti ole niin väliä, pelaan yksin tai livenä kavereiden kanssa.. Tällä hetkellä vaaka on kallistumassa hieman PS3:n suuntaan blu-rayn takia. Tosin Xboxin pelien hinta näyttäisi olevan hieman alhaisempi (käytettynä), joten sekin toki vaikuttaa valintaan. Vaikeaa jokatapauksessa valinta on, koska molempia en halua/viitsi ostaa

Viimeksi muokannut moderaattori: