Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hmm vähän oli tuo M16 pettymys koska päivittivät sen tuohon uusimpaan versioon. Oisivat vaan pitäytyneet siinä a3 versiossa, mutta ei voi mitään.

pitääkö muuten teillä muilla toi plege sellasta krohinaa ku pelaa MP? itellä krohisee koko ajan :/ ärsyttää....

Hmm vähän oli tuo M16 pettymys koska päivittivät sen tuohon uusimpaan versioon. Oisivat vaan pitäytyneet siinä a3 versiossa, mutta ei voi mitään.

Joo on kyllä aika syvältä koko ase, kannattaa käyttää mielummin vaan famasta huhu mikä ase.

Joo on kyllä aika syvältä koko ase, kannattaa käyttää mielummin vaan famasta huhu mikä ase.
Olisi kiva saada joitain perusteluita näille mielipiteille. Itse kokeilin pari kertaa M16 ja vaikutti tehokkaalta ja tarkalta. Mikä siinä siis on vikana teidän mielestä?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Olisi kiva saada joitain perusteluita näille mielipiteille. Itse kokeilin pari kertaa M16 ja vaikutti tehokkaalta ja tarkalta. Mikä siinä siis on vikana teidän mielestä?

Tämäkin oli vaan minun mielipiteeni, famas sopii paremmin omaan käteen, tiputtaa yleensä ekasta burstista. No jokatapauksessa käyttäkkää mitä asetta haluatte, ite vetelen famaksella tällähetkellä ja seuraavaksi lähtee testiin tar-21.

HCSD pilattu jälleen kerran nuubituubeilla. Mitään ei opittu nelosesta, WaWissa niiden käyttö sentään saatiin järkeväksi kun ei voinu spawnilta heti käyttää. Hardline-perkillä pari nuubituubia spawnille ja heli/pommikone taivaalle. Siinähän se erä sitten menikin, kukaan ei ampunut luodin luotia. Hieno homma IW.

HCSD pilattu jälleen kerran nuubituubeilla. Mitään ei opittu nelosesta, WaWissa niiden käyttö sentään saatiin järkeväksi kun ei voinu spawnilta heti käyttää. Hieno homma IW.

Tämä on kyl jännä, airstrikeen ym kyllä laitettu pieni banni rundin alkuun muttei noobtuubille :confused: IW kyl osaa, se täytyy myöntää :D

Eiköhän joku ole tehnyt petitionin nettiin tuostakin, se vain pitäisi löytää että pääsee allekirjoittaan.

Kaippa sitä on niin kiintyny nuihin automaatteihin sitten, tarkkahan se M16 oli mutta sitten 1 vs X määrä vihollisia ei oikein pelittäny. Ei vaan nuo burstit jotenkin iske, voipihan ne oikeissa käsissä tappavia ollakkin.

Kyllä ensimmäisessä Modern Warfaressa oli M16A4-malli myös. A3-mallissa ei vielä ole irroitettavaa kantokahvaa, ja se on täysiautomaattinen (ei burstia, toisin kuin A4:ssä). Anteeksi, oli pakko viilailla :) M16A4 on tällä hetkellä USMC:n käytössä, joten se oli realistinen ja looginen valinta peliin.

Kyllä ensimmäisessä Modern Warfaressa oli M16A4-malli myös. A3-mallissa ei vielä ole irroitettavaa kantokahvaa, ja se on täysiautomaattinen (ei burstia, toisin kuin A4:ssä). Anteeksi, oli pakko viilailla :) M16A4 on tällä hetkellä USMC:n käytössä, joten se oli realistinen ja looginen valinta peliin.

Argh, wikipedia sitten vissiin aivan väärässä! Hmm sekös olikin mw1 jo a4 sitten, va sehän oli automaatti ainaskin?

Suora lainaus wikistä: The M16A3 rifle is an M16A2 rifle with an M16A1's fire-mode control (semi-automatic fire, automatic fire) used only by the U.S. Navy.

Hieman OT menee joten anteeksi.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kyllä se on ihan oikea Suomen sotalippu eikä mikään hämäys:D

Kyllähän tuo "hämmennystä" aiheuttaa. Miksi tähän on valittu valtiolippu kansallislipun sijaan? Tuota valtiolippua kun ei kovin paljon näe käytettävän, niin ei sitä kovin moni osaa tuolta lippujen joukosta ensimmäiseksi etsiä. Miksi juuri Suomen kohdalla on päädytty valtiolippuun? Eihän tuo minua oikeasti haittaa, mutta kiva sitä on spekuloida.

En tosin ole tutkinut muiden maiden lippuja, että löytyisikö sieltä muita vastaavia tapauksia.

Onlinea on tultu tahkottua ja koska oon kohtalaisen NOOB näissä konsoli-fps peleissä kaipaan jengiltä vähän vinkkejä. Tulee paljon tilanteita, joissa vastustaja ilmestyy ruutuun ja ampuu sut nanosekunnissa. Kyse on useimmiten siitä, että jannut on vaan älyttömän nopeita ampumaan. Oisko jotain vinkkejä miten tällasta supernopeeta tähtäämistä voisi harjoitella. Huomaan oman tähtäimeni laskevan liian alas tosi helposti ja ehkä petraaminen siinä auttaisi, mutta mitään muita kikkoja? Välillä ja huomautan, että VÄLILLÄ saan itse heduja ja kaukaakin jopa, mutta koettaessani samaa hommaa useimmiten kudit iskeytyy kroppaan, äijä kääntyy sekunnissa ympäri ja sit oonki jo kuollu. Nyt kun on tullut karttoja tahkottua on kyllä löytynyt omat suosikit. Itse tykkään sellaisista, joissa ei ole miljoonaa pientä yksityiskohtaa. Tuntuu, että vanhemmiten sitä ei tunnista niitä vihuja sieltä sekamelskan keskeltä tarpeeksi nopeasti :) Metal Gear Onlinen rauhallinen tahti oli mun mieleen, sai hiiviskellä, kelailla ja siinä oli sellanen "outwit" ominaisuus, jossa fiksummin sijoittumalla ja kaverin kanssa jauhamalla suoritettiin operaatio. Tämän MW2 tahti on aika järkyttävää. Auttaiskohan kokaiini ennen matsia? :D vitsit vitseinä, ehkä "Im too old for this shit!"

pitääkö muuten teillä muilla toi plege sellasta krohinaa ku pelaa MP? itellä krohisee koko ajan :/ ärsyttää....
Mikä malli sinulla on? Itsellä on 120 giganen slimi-malli ja sekin köhisee aika lailla moninpeliä pelatessa. Kova meinikihän tuolla nettipuolella on, ettei se niin paljoa häiritse.

Mikä malli sinulla on? Itsellä on 120 giganen slimi-malli ja sekin köhisee aika lailla moninpeliä pelatessa. Kova meinikihän tuolla nettipuolella on, ettei se niin paljoa häiritse.

itellä on 40g malli. no hyvä että muillaki on sama ongelma nii ei tarvi ainakaa huolestua siitä että ois vehje paskana :D! lepo vaan ja meno jatkuu :PP niin joo, toi köhinä tulee nimenomaan MP:ssä. SP pitää hyvin turpansa kii :)

Kyllähän tuo "hämmennystä" aiheuttaa. Miksi tähän on valittu valtiolippu kansallislipun sijaan? Tuota valtiolippua kun ei kovin paljon näe käytettävän, niin ei sitä kovin moni osaa tuolta lippujen joukosta ensimmäiseksi etsiä. Miksi juuri Suomen kohdalla on päädytty valtiolippuun? Eihän tuo minua oikeasti haittaa, mutta kiva sitä on spekuloida.

En tosin ole tutkinut muiden maiden lippuja, että löytyisikö sieltä muita vastaavia tapauksia.

On siellä muidenkin maiden kohdalla valtionlippuja esim Puolan. Omaan silmään toi valtionlippu näyttää ainakin hienommalta.

Myffelle: Osta ps3:lle, pc versio kun on suora käännös konsoliversiosta. :rolleyes:

Sanokaahan suoraan että onko tämä ostamisen arvoinen peli? PC vai PS3? Mitä eroa niillä on ku aika moni ei taho tykkäävän tuosta puucee versiosta?

Sanokaahan suoraan että onko tämä ostamisen arvoinen peli? PC vai PS3? Mitä eroa niillä on ku aika moni ei taho tykkäävän tuosta puucee versiosta?

En tiedä oikeen mitä eroja mutta PC :llä kuulemma jokin uus host systeemi josta väki ei tykkää. En tiedä enempää asiasta ku en pelaile PC :llä ikinä.

Itse valitsin PS3 version PC:n sijaan koska on 1:1 konsoliporttaus. Pahin juttu ehdottomasti dedikoitujen servujen puuttuminen. Lue vaikka täältä lisää

Itsekkin valitsin PS3 version vaikka tähän asti olenkin fps pelit PCllä myskänyt. Ehdottomasti hommaa PS3 versio.

Ylös Bottom