Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tavalliset publapelaajat tulevat kertomaan omista pelikokemuksistaan, minkä seurauksena gb:tä, turnauksia pelaava, ei ketään nöyristelevät kylmänviileät ammattilaiset tulevat kertomaan miten pelejä kuuluu / kuuluisi pelata. Käsittääkseni ketju on tarkoitettu kaikille pelaajille kertomaan omista pelikokemuksiaan yksin- ja moninpelistä. Ei pysty vieläkään käsittämään miten jotkut pelaajat jaksavat valittaa jokaisesta "hei mulle kävi tälläinen juttu, jonka seurauksena haluan jakaa *tarina* ja olen sitten kai aika hyvä pelaamaan" -viesteistä. Minkä takia tavallinen pubittaja ei voi kertoa tavallisella pubittajalle tarkoitetussa tavallissa pubittajan ketjussa jotain publatapahtumaa, joista on *ylpeä*.

Miksi publapelaajan pitäisi koittaa pelata gb:tä yms jos sellaiseen ei ole minkäänlaista halua tai mielenkiintoa ja se tavallinen matchmaking pelaaminen riittää paremmin kuin hyvin?

Jos tietää olevansa parempi pelaamaan kuin joku joka laittaa hehkutusviestin, miksi pitää laittaa jotain paskaa takaisin jostain gb:stä ja "sul ei oo mitään tietoo oikeista peleista joita me tuolla pelataan." Siis ***** oikeesti, eihän täs oo mitään järkeä, miten saatanan tyhmiä jotkut voi olla.

MW2; hieno peli, hienot ihmiset.

EVVVK, haha miten joku pystyy tohon? lolz ekdi, muisi.

joucolle terveisiä :eek:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tavalliset publapelaajat tulevat kertomaan omista pelikokemuksistaan, minkä seurauksena gb:tä, turnauksia pelaava, ei ketään nöyristelevät kylmänviileät ammattilaiset tulevat kertomaan miten pelejä kuuluu / kuuluisi pelata. Käsittääkseni ketju on tarkoitettu kaikille pelaajille kertomaan omista pelikokemuksiaan yksin- ja moninpelistä. Ei pysty vieläkään käsittämään miten jotkut pelaajat jaksavat valittaa jokaisesta "hei mulle kävi tälläinen juttu, jonka seurauksena haluan jakaa *tarina* ja olen sitten kai aika hyvä pelaamaan" -viesteistä. Minkä takia tavallinen pubittaja ei voi kertoa tavallisella pubittajalle tarkoitetussa tavallissa pubittajan ketjussa jotain publatapahtumaa, joista on *ylpeä*.

Miksi publapelaajan pitäisi koittaa pelata gb:tä yms jos sellaiseen ei ole minkäänlaista halua tai mielenkiintoa ja se tavallinen matchmaking pelaaminen riittää paremmin kuin hyvin?

Jos tietää olevansa parempi pelaamaan kuin joku joka laittaa hehkutusviestin, miksi pitää laittaa jotain paskaa takaisin jostain gb:stä ja "sul ei oo mitään tietoo oikeista peleista joita me tuolla pelataan." Siis ***** oikeesti, eihän täs oo mitään järkeä, miten saatanan tyhmiä jotkut voi olla.

MW2; hieno peli, hienot ihmiset.

EVVVK, haha miten joku pystyy tohon? lolz ekdi, muisi.

joucolle terveisiä :eek:

Lueppa se viesti uudestaan, ihan vain pari kertaa. EI silleen pintapuolisesti, vaan ihan syvemminkin. Publasta saa nauttia, mutta onse ny perkele kumma ku joku voi vakavalla naamalla miettiä miksei kaikki ihmiset pelaa publalla tosissaan. Sitä varten on juuri kilpapelaaminen. Sama ku menis lätkää pelaan luonnonjäälle ja ihmettelis et miks muilla ei oo täydet varusteet päällä.

Ikävä kyllä en oo pelannu GB:tä tai turnauksia varmaan 2-3 vuoteen, muuten hyvä. : ) Silti en koe mitään viihdyttävää lukea siitä, kun joku tulee kertomaan kuinka veti nuken eilen pelissä. Hieno homma sille, silti, ei kiinnosta. Ja noita viestejä, kun tulee kymmenen päivässä, niin ei kuule kiinnosta suurinta osaakaan. Voinhan mäki tulla tänne pätemään kaikista omista publasaavutuksista Bopsissa ja NHL11:sta, mutta ei vaan huvita. Nautin publasta hyvien pelikaverien tai sitten kaverien kanssa sohvalla kaljaa juoden. Mun tarvi jokasta käännettä tulla kertomaan kuinka tapoin jonkun vaikka istuin pöntöllä paskalla. Toki sitä saa kertoa omista kokemuksistaan, mutta jos jokainen pelaaja kävisi aina kertomassa kuinka rökitti jätkiä täydellä partylla ja omalla hostilla demossa, ei tätä ketjua jaksaisi enää lukea. Jos vähän tarkemmin luet tuon viestin, oli se enemmänkin vastaus tuohon, ettei bentsku ymmärrä miksei publalla kaikki pelaa tosissaan. Ehkäpä suurin osa pelaa sitä juuri viihteen vuoksi ja tosipelaajat löytyvät tuolta GB:stä ja muista laddereista tai turnauksista.

Miksi tavallinen pelaaja ihmettelee miksei kaikki pelaa publalla tosissaan, kun ne tosipelaajat löytyvät kuitenkin muualta? Varsinkin konsoleilla publapelit on täysin viihdepohjaista mättöä, jossa kaikki tekee sitä mistä tykkää lopputulokseen niin katsomatta. Ehkä siksi siellä ei pelatakaan tosissaan.

En mäkään jaksa noihin yksittäisiin jonneiluihin mitään vastata, mutta bentskun viestissä oli kysymys jonneilun seassa. :>

Siis ***** oikeesti, eihän täs oo mitään järkeä, miten saatanan tyhmiä jotkut voi olla.

Ja no....

bemsku, se riittää, että oot yhteen paikkaan lisänny gamertagin, jos käytät kaikissa paikoissa samaa käyttäjätunnusta. Mulla ei oo mitään hajua sun tägistä enää, sen vaan muistan, että LG:ssä oli aivan saman niminen jätkä ja käytiin aika äkkiä negaamassa profiili punaseksi, kun satuit joinaamaan meidän peleihin. Publarölleily on ihan kivaa siihen asti kunnes joutuu itse uhriksi.

- sííká
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

... Mun tarvi jokasta käännettä tulla kertomaan kuinka tapoin jonkun vaikka istuin pöntöllä paskalla. Toki sitä saa kertoa omista kokemuksistaan, mutta jos jokainen pelaaja kävisi aina kertomassa kuinka rökitti jätkiä täydellä partylla ja omalla hostilla demossa, ei tätä ketjua jaksaisi enää lukea. Jos vähän tarkemmin luet tuon viestin, oli se enemmänkin vastaus tuohon, ettei bentsku ymmärrä miksei publalla kaikki pelaa tosissaan. Ehkäpä suurin osa pelaa sitä juuri viihteen vuoksi ja tosipelaajat löytyvät tuolta GB:stä ja muista laddereista tai turnauksista.

Miksi tavallinen pelaaja ihmettelee miksei kaikki pelaa publalla tosissaan, kun ne tosipelaajat löytyvät kuitenkin muualta? Varsinkin konsoleilla publapelit on täysin viihdepohjaista mättöä, jossa kaikki tekee sitä mistä tykkää lopputulokseen niin katsomatta. Ehkä siksi siellä ei pelatakaan tosissaan.
jos sä luet sen mun mun viestin ihan kokonaan, etkä vain kappaleen alut, niin ehkä tajuat että pointti oli muualla... se oli niinku vastaus sunkin itkuun tietynlaisista pelitavoista ja välineistä.

bemsku, se riittää, että oot yhteen paikkaan lisänny gamertagin, jos käytät kaikissa paikoissa samaa käyttäjätunnusta. Mulla ei oo mitään hajua sun tägistä enää, sen vaan muistan, että LG:ssä oli aivan saman niminen jätkä ja käytiin aika äkkiä negaamassa profiili punaseksi, kun satuit joinaamaan meidän peleihin. Publarölleily on ihan kivaa siihen asti kunnes joutuu itse uhriksi.

- sííká
Ihan kiva että tällainen paska publapelaaja herättää kuitenkin teikäläisten sfääreissä pelaavien ylimaallisten kynien huomion, vaikkakin ihan tiedoksi, tää tunnus ei ole käytössä millään muilla foorumeilla. Sun jutuista alkaa paistamaan yhä enemmän epätoivoinen münchhausen-tyylinen kerronta, mutta jatka samaan malliin toi kiemurtelu on jo hauskaa viihdettä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Täällä alkaa homma jälleen lähentelemään turhan henkilökohtaista vääntöä, jonka arvo muille lukijoille lähentelee nollaa.
Joten eiköhän ole aika unohtaa keskinäiset nokittelut (tai jatkaa niitä esim. privassa) ja keskittyä itse pelistä puhumiseen.
Toisin sanoen, offtopicin puolelle valuvien viestien suhteen delete-nappula kääntyi juuri astetta herkemmälle.
t: Ylläpito
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pleikkarille oli näemmä tullut 1.13 päivitys, kokoa sillä oli 17MB...mahtaakohan joku tietää mitä se sisälsi? :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kävi aika jännä juttu tän pelin kanssa. Se lopetti kokonaan toimimisen mikä ei pitäs johtua pleikasta tai levystä. Kaikki muut pelit toimii ja levy on hyvässä kunnossa. Näin siis käy kun koitan käynnistää pelin: MW2 Doesn't Work - YouTube
Jos joku tietää miten ton voi korjata niin apuja, kiitos :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kävi aika jännä juttu tän pelin kanssa. Se lopetti kokonaan toimimisen mikä ei pitäs johtua pleikasta tai levystä. Kaikki muut pelit toimii ja levy on hyvässä kunnossa. Näin siis käy kun koitan käynnistää pelin: MW2 Doesn't Work - YouTube
Jos joku tietää miten ton voi korjata niin apuja, kiitos :)

Itsellänikin on ollut samaa ongelmaa ajoittain. Olen yleensä sitten ollut pari tuntia poissa pleikkarilta ja yrittänyt uudestaan, jolloin peli alkaa toimimaan normaalisti. Ainakaan silloin ei tahdo peli käynnistyä, jos on pelannu jotain muuta peliä juuri ennen MW2:sta, tiedä sitten mistä tuo käynnistymisen ongelma oikeasti syntyy..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kävi aika jännä juttu tän pelin kanssa. Se lopetti kokonaan toimimisen mikä ei pitäs johtua pleikasta tai levystä. Kaikki muut pelit toimii ja levy on hyvässä kunnossa. Näin siis käy kun koitan käynnistää pelin: MW2 Doesn't Work - YouTube
Jos joku tietää miten ton voi korjata niin apuja, kiitos :)
Onko sulla joku torrent ohjelma päällä koneella? Tai siis tuolla koneella joka näkyy tuolla XMB:ssä? Itsellä oli sama ongelma, sen torrent ohjelman sammuttaminen korjasi asian.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kokeilin käynnistää pelin ilman nettiyhteyttä niin pääsin sinne mw2 valikkoon. Sitten koitin mennä multiplayeriin, kirjauduin sisään kun se sitä pyysi ja se heitti mut koko pelistä pois. Mitään uutta en ole ladannut pleikkarille ja kaikki on niinkuin aina ennenkin mutta yhtäkkiä se lopetti toimimisen. Kirjautuneena sisään peli ei siis edes käynnisty.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kokeilin käynnistää pelin ilman nettiyhteyttä niin pääsin sinne mw2 valikkoon. Sitten koitin mennä multiplayeriin, kirjauduin sisään kun se sitä pyysi ja se heitti mut koko pelistä pois. Mitään uutta en ole ladannut pleikkarille ja kaikki on niinkuin aina ennenkin mutta yhtäkkiä se lopetti toimimisen. Kirjautuneena sisään peli ei siis edes käynnisty.

Ootko koittanut poistaa päivitykset jne mitkä liittyy mw2?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kokeilin käynnistää pelin ilman nettiyhteyttä niin pääsin sinne mw2 valikkoon. Sitten koitin mennä multiplayeriin, kirjauduin sisään kun se sitä pyysi ja se heitti mut koko pelistä pois. Mitään uutta en ole ladannut pleikkarille ja kaikki on niinkuin aina ennenkin mutta yhtäkkiä se lopetti toimimisen. Kirjautuneena sisään peli ei siis edes käynnisty.

Mitäs hemmettiä...Minulla CoD4 alkoi tekemään samaa. Menee MP valikkoon ja kun peli alkaa lataamaan tietoja kovolta niin PS3 käynnistyy automaattisesti uudelleen. Viimeksi pelasin joku pari viikkoa sitten ja silloin toimi. Jouduin viimeisessä pelissä häksiservulla mutta poistuin sieltä pikaiseen.

Poistin kaikki pelitiedot pleikkarilta eikä siltikään auttanut. Kunnon kuraa...

EDIT:
Oletteko muuten kokeilleet ihan vaan mediapalvelinyhteyden sammuttamista Pleikkarilta?

Jahas, mielestäni muutin juuri tuohon asetukseen jotain. Täytyy tarkistaa mitä laitoin sinne...

EDIT2:

Joo, MW2 buuttaa heti kun IW logo alkaa pyöriä ruudulla. Lisäksi koitin CoD4 toisella levylläkin eikä auta. Mitähän tässä on nyt tapahtunut?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itse en ole mw2:sta pelannu, kuin campanjan läpi. Mutta poika on mättänyt tota multiplayeriä ja nyt se valitteli jostain prestige 11 level häckistä, joka sille oli mukamas itsestään tullut ? Ettei kuulemma enää saa uusia juttuja auki tuon takia. Pitääkö paikkansa ? Voiko tuollaista tapahtua siis vahingossa ? Vai eikö hän vain nyt kerro kaikkea ? Eli onko sittenkin tehnyt jotain tietoisesti ? Saako tuon prestigejutun jotenkin kumottua ?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itse en ole mw2:sta pelannu, kuin campanjan läpi. Mutta poika on mättänyt tota multiplayeriä ja nyt se valitteli jostain prestige 11 level häckistä, joka sille oli mukamas itsestään tullut ? Ettei kuulemma enää saa uusia juttuja auki tuon takia. Pitääkö paikkansa ? Voiko tuollaista tapahtua siis vahingossa ? Vai eikö hän vain nyt kerro kaikkea ? Eli onko sittenkin tehnyt jotain tietoisesti ? Saako tuon prestigejutun jotenkin kumottua ?

Peli on täynnä kaikenlaista hackerlobby ja muuta soopaa, parempi vaan olla välittämättä ja jatkaa peliä entiseen malliin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itse en ole mw2:sta pelannu, kuin campanjan läpi. Mutta poika on mättänyt tota multiplayeriä ja nyt se valitteli jostain prestige 11 level häckistä, joka sille oli mukamas itsestään tullut ? Ettei kuulemma enää saa uusia juttuja auki tuon takia. Pitääkö paikkansa ? Voiko tuollaista tapahtua siis vahingossa ? Vai eikö hän vain nyt kerro kaikkea ? Eli onko sittenkin tehnyt jotain tietoisesti ? Saako tuon prestigejutun jotenkin kumottua ?

Saahan sen "kumottua" derankilla, jos semmosen lobbyn onnistuu löytämään.
Derankis takasin 1 lvl , ja kaikki alusta.
 
Ylös Bottom