Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja quassimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Turha sitä millään videillä kuitenkaan on lähteä todistelemaan. Ite oon ainakin sanonut aika tarkasti hyvät ja huonot puolet sekä miten laite toimii, ne uskoo ketkä tykkää. Pystyy tosta nyt sen näkeen kutienkin, että et ollut mikään ylivoimainen tai MVP jatkuvvasti. :)

Joo ja tuo matsi meni itseltä silloin aika huonosti. 2 muuta matsia ei ole kyl vid joissa vedin yli 20 tappoo ja olin ykkös mies:D

Aikomuksena testata myös tuo uusi fragi, kunhan se on saatavilla...

.. haluan kokeilla, mihin suuntaan näiden kehitys kulkee ja saako sillä jtn etua pelaamiseen..

Sitten jos toteat sillä saatavan etua pädipelaajaan nähden, ni vaihdatko kokopäiväiseksi hiiripelaajaksi? ;)

Sitten jos toteat sillä saatavan etua pädipelaajaan nähden, ni vaihdatko kokopäiväiseksi hiiripelaajaksi? ;)

Helppo vastata, en vaihda. Peeceellä saan pelata hiirellä ihan tarpeeks, joskin sillä pelailu on nykyään tosi vähäistä.

Täl aiheel ei oo kyl mitää järkee. vaihda nyt tuo doping pois kun se ei ole sitä!

haluan kokeilla, mihin suuntaan näiden kehitys kulkee ja saako sillä jtn etua pelaamiseen..

Joidenkin pelaajien mielestä hiiripelaaminen vie konsolipelaamisen kehitystä väärään suuntaan. Konsolit on tarkoitettu pelattaviksi niillä ohjaimilla joita peli tukee suoraan. Jos ei pädillä osaa tai viitsi opetella > pc.

Itselleni päd vs. hiiri kulminoituu senssiin ja sen nopeuteen tähtäämisessä. Otetaan kaksi "pelitaidoiltaan" samantasoista pelaajaa. Sama kokemus pelimekaniikasta, yhtä nopeat reaktiot, sama mappituntemus jne.

Toisella 3-senssi ja toisella 10. Nopeampi senssi, nopeammat käännökset. Nopeammat käännökset, parempi mahdollisuus selvittää esim. yllättäviä selkäänampumis-tilanteita ja kääntää ne edukseen.

Toisella on "huonompi" käden ja silmän motoriikka. Hän ei voi pelata pelata 10-senssillä pädillä. Mutta hän voi ostaa FraxFx:n ja pelata sillä 10-senssillä ja saavuttaa nopeammat käännökset. Koska ranne on hienovaraisempi tähtäämisessä kuin pelkkä peukalo.

Propsit Junnulle ja Soodalle 10-senssistä pädillä. En siihen kykene koska olen iäkäs (tekosyy).

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tuo on totta, että jotkut voviat saada esim. hiiren kanssa homman pelittään vaikka ei siihen pädin kanssa pysty (korkeissa sensseissä). Ainoa probleema on se (tuhat kertaa sanonu), että noi vetkuttimet ei tahdo pelata kovin hyvin korkeilla sensseillä, ongelmista voi lukea threadia taaksepäin.

Joskus kirjoitin johonkin ketjuun noista senssi jutuista. Kaikessa on hyvät ja huonot puolet. Mielestäni on kuitenkin turha nostaa korkean senssin pelaajat automaattisesti hitaiden ohi (vaikka osaisikin hyvin pealta korkealla). Reaktioissa tietenkin nopea hyvä, mutta se ei vaan sovellu täydellisesti esim. kaikkiin aseisiin. Mielestäni on paras vaihtoehto pelata sillä senssillä mikä parhaalta tuntuu ja treenata korkeampaa, jos siltä tuntuu.

Oon nähnyt loistavia pelaajia hitailla sensseillä, loistavia nopeilla (kuten Soadi ja Junnu). Silti kaikissa sensseissä on hyvät ja huonot puolensa, omasta mielestä kantsii valita se mikä tuntuu yleisesti parhaalta tai sitten harjoitella joka aseluokkaan omat senssit, miten vaan. :)

Koska ranne on hienovaraisempi tähtäämisessä kuin pelkkä peukalo.

Tässä varmaankin lyhykäisyydessään se suurin etu minkä hiiripelaaja saa vs pädipelaaja. Vaikkei suoraan verrannollinen (vielä) olekkaan, ni kuvitelkaa liikuttavanne tietokoneruutunne kursoria pädillä.

Tässä varmaankin lyhykäisyydessään se suurin etu minkä hiiripelaaja saa vs pädipelaaja. Vaikkei suoraan verrannollinen (vielä) olekkaan, ni kuvitelkaa liikuttavanne tietokoneruutunne kursoria pädillä.

Tottakai ja tämäkin on sanottu myös. Onhan se laite itsessään nytkin helpompi ja hienovaraisempi liikuttaa, mutta kun itse laite ei siihen ihan pysty niin turha siitä on jauhaa, koska niin ei ole. Kuten sanottu, Frägi on yhtä hirvee liikuttaa vaikka pleikkarin selaimes. Se ei voi mennä ihan noin, koska se Frägi pitää kuitenkin ohjelmoida tattien liikkeeseen eli toimimaan samalla tavalla, tämä jo kertoo sen, että ei se voi pystyä ihan lähellekkään PC hiirien tasoa (ainakaan tän hetkisissä versioissa).

Ja kuten sanoin jo silloin, kun itse hiirellä pelailin. On se luonnollisemman tuntuinen jossain mielessä, mutta kun kaikki muu ei siinä vaan pelitä normaali hiiren lailla, vielä. Ja tämän vuoksi ei kyllä ainakaan mielestäni saa minkäänlaista etua, vielä.

Pikku hiljaa nostelet pykälän pari viikkossa niin sujuu 10 varmasti iäkkäälläkin

Itellä oli alussa ihan sama..Ihmettelin että miten joku voi pelata 10 sensseillä..Pitkään pelasinki ite 8 senssillä..Mut sit kesällä tuli alotettua pelamaan 10 senssillä ja kun siihen tottuu ni on hyvä.

[zD] Soad;973654 sanoi:
Samaa vikaa, miulta taas kyselty parhaita säätöjä fräg fx:lle :/
tattiownagee!

Kuka apina kysy? :D

Mut hei tytöt, kakkos-senssiownageeee.. Viimeset 5 matsii max 2 tappoo/mappi! :cool:

Kuka apina kysy? :D

Mut hei tytöt, kakkos-senssiownageeee.. Viimeset 5 matsii max 2 tappoo/mappi! :cool:

Ite pelasin lähes wawin alkuun asti 2 senssillä ja kyllä se peli suju iha hyvin eipä paljon paremmin ole nyt menny vaikka pitkään olenkin jo 6 senssillä pelannut.

Ite pelasin lähes wawin alkuun asti 2 senssillä ja kyllä se peli suju iha hyvin eipä paljon paremmin ole nyt menny vaikka pitkään olenkin jo 6 senssillä pelannut.

Aika sama homma, pelasin koko COD4 ja WaWin 5 prestigeä defaultti senssillä, nyt olen veivannu muutaman kuukauden 6 senssillä, eikä se peli ole kulkenu sen paremmin tai huonommin. Molemmissa on hyvät puolet, pienellä senssillä ei tee hätiköityjä ylilyöntejä vaan osuma on aika tarkkaa aina, nopeella senssillä taas tekee isot liikkeet nopeammin mutta yllättävässä lähitilanteessa saattaa roiskasta vahingossa verhoille.

Mä pelasin 4 senssillä (HIGH) varmaan se 2 vuotta ja ihmettelin että onks tää nyt sit muka nopein. Kunnes eräässä priva pelleily matsissa kysyin eräältä tyypiltä että miten sä pystyt pyörii noin nopeesti vaikka mullakin on senssit täysillä:o Sitten sain tiedon että niitä pystyy custom asetuksista määrittelee, iskin senssit 9:iin ja johan alkoi pelit kulkee ihan eri svääreis. Aluks oli tietenkin pieni järkytys nopeuden suhteen, mutta ei siihen tarvinnut kun parit matsit ottaa niin homma oli hallussa. Ei se tietenkään tehnyt musta sen parempaa pelaajaa, jokainen pelaa niillä sensseillä mitkä parhaaks näkee, mulle sopii ehdottomasti tämä nopea senssi parhaiten. Nyt se vihdoin sitten selvis mulle, 2 vuotta myöhemmin.

Ylös Bottom