Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]
En ainakaan itse voi sanoa, että kotijoukkueen molse pelaisi paremmin ja vierasjoukkueen huonommin. Ainakin omissa perheen sisäisissä matseissa olen aina vierasjoukkueena. Ihan hyvin imuroi se kotipäänkin veska, melkeinpä paremminkin jopa. Jäähyistä en oikein tiedä, oma pelityyli on jo sellainen, että ei siellä hirveästi boksissa istuta. Jos tosissaan pelaan (eli jättäisin ne ylimääräiset turhat töötit pois, mutta harvoin näin

), niin aika lailla 0-3 jäähyä per. peli ja käytössä 20 minuutin erät.
Itse puolestaan huomaan näissä samalla koneella pelattavissa peleissä pientä loppukiriä. Ainakin itsellä monesti puuroutuu peli täysin kolmannessa erässä. Ei vain tahdo päästä kontrolloidusti alueelle ja omistakin on jo hankala päästä pois. Viimeksi olin 10-4 voitolla ja lopulta peli päättyi 10-8. Vipa kymppi lähes yhtä päätä. Sama homma AI:n kanssa aina, mutta se onkin tuttua.
onko kukaan huomannut että on noin viisikertaa vaikeampi saada maalia edes tyhjään maaliin, jos vastustaja pelaa vain maalivahtina.
Itsellä ei ole tullut tuollaista netin 1 vs. 1 peleissä vastaan, mutta jälleen samalla koneella pelatessa 1 vs. 1:stä tykkään itse ohjailla maalivahtia. Jotenkin silloin itsestäkin tuntuu, että ne vedot menettävän vähän tarkkuuttaan. Sama homma kuin EASHL:n puolella jatkuvassa perhosessa, jotenkin on vaikea saada sellaista kovaa ja tarkkaa kutia yläpesään ja molsen räpsä torjuu aika läheltä lähteneen yläpesävedonkin ihmeen nopsasti, vaikka se joutuu liikuttamaan räpyläkättään aika pitkän matkan ylöspäin. Mutta joo jotain pientä epätarkkuutta olen itsekin ollut havaitsevani.
Mutta kun näytät puhuvan tyhjään maalin osumisesta, niin tähtää vähän alemmas. Ehkä juuri patjan yli (kaiken varalta) menevä kuti. Jos ylänurkkaan tähtäät, niin siinä on hutivetämisen ja ylivetämisen riski. Kun sihtaa alemmas, niin voi vetää vain huti

.