Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja _wickedtah69
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 10 [PS3 hype]

Innolla minäkin 10:ä odottelin, mutta "tulin järkiini" :D Hommasin uudestaan 09:n jonka joskus omistin Xbox 360:lle, ja eiköhän tuo aja aivan saman asian. Uskon että niitä pieniä uudistuksia joita NHL 10 tarjoaa ei edes huomaa pelin tiimellyksessä. Maksohan tuo lisäksi vaan kolmasosan NHL 10:stä ja pääsi heti pelaamaan, ei tarvitse odotella syyskuun loppuun.

Tosin tuo laitapelaamisen lisääntyminen ja torikokoukset ovat kuitenkin ihan mielenkiintoinen lisä.

Sitä toivoisin ainakin että olisivat poistaneet NHL10:stä sen kotijoukkueen suosimisen mitä 09:ssä esiintyy ihan liikaa. 09:ssä huomaa selkeästi että vaikka vierasjoukkueen luukulla olis Luongoa tai Brodeuria niin hirveitä imureita ovat. Kotipäässä taas saa olla kuka tahansa rl imuri niin vetää älytöntä seiviä ja vierasjoukkueen hyökit vetelee tyhjät paikatkin ohi jne jne..

Sitä toivoisin ainakin että olisivat poistaneet NHL10:stä sen kotijoukkueen suosimisen mitä 09:ssä esiintyy ihan liikaa. 09:ssä huomaa selkeästi että vaikka vierasjoukkueen luukulla olis Luongoa tai Brodeuria niin hirveitä imureita ovat. Kotipäässä taas saa olla kuka tahansa rl imuri niin vetää älytöntä seiviä ja vierasjoukkueen hyökit vetelee tyhjät paikatkin ohi jne jne..

En oo ite huomannu veskojen ylivoimaisuutta, mutta tuomari on selvästi puolueellinen kotijoukkueelle.

Itse en oo huomannut minkäänlaista kotijoukkueen suosimista...

En itskekkään tämänkaltaista suosimista, mutta onko kukaan huomannut että on noin viisikertaa vaikeampi saada maalia edes tyhjään maaliin jos vastustaja pelaa vain maalivahtina. Kahdesti olen pelannut pelkkää maalivahta vastaan ja molemmilla kerroilla sain varmasti sen kymmenen paikkaa aivan tyhjään maaliin mutta vain yksi meni sisään. Normaalisti suurin piirtein joka toinen tommonen avopaikka menee sisään. Tämä siis 1 vs 1 pelissä netissä.

En itskekkään tämänkaltaista suosimista, mutta onko kukaan huomannut että on noin viisikertaa vaikeampi saada maalia edes tyhjään maaliin jos vastustaja pelaa vain maalivahtina. Kahdesti olen pelannut pelkkää maalivahta vastaan ja molemmilla kerroilla sain varmasti sen kymmenen paikkaa aivan tyhjään maaliin mutta vain yksi meni sisään. Normaalisti suurin piirtein joka toinen tommonen avopaikka menee sisään. Tämä siis 1 vs 1 pelissä netissä.

Nää ehkä kuuluis 09-ketjuun, mut tuskinpa nää täälläkään haittaa... Mutta asiaan siis.

Mun mielestä pitäisi ehdottomasti näkyä jo ottelua valitessa, jos on ihmis-molari... Tulisi vaikka ilmoitus siitä ennen sitä viimeistä VALMIS-käskyä. Mä keskeytän matsin aina suoraan noissa tapauksissa (mikä ei voittoputkessa ole ollenkaan kivaa, eikä myöskään pisteissä...) , koska CPU:n kiri (siis kenttäpelaajien) vikassa erässä ottaa päähän ihan huolella!

Toki joku voisi kikkailla edelleen niin, et valitsisi aina pelin alkaessa maalivahdin ohjauksen manuaalisesti, mut voisi silloin ainakin reilujen pelaajien kesken välttää turhat keskeytykset...

Sama ilmoitus pitäisi tulla myös näistä ylinopeista peleistä. Ne ottavat päähän vähintään yhtä paljon! Ja keskeytys napsahtaa taas tilille. Ahh, kuinka ihanaa...

Mistä tuon pelinopeuden edes pystyy muuttamaan?

Kyse siis 1 vs 1 online-matseista.

En ainakaan itse voi sanoa, että kotijoukkueen molse pelaisi paremmin ja vierasjoukkueen huonommin. Ainakin omissa perheen sisäisissä matseissa olen aina vierasjoukkueena. Ihan hyvin imuroi se kotipäänkin veska, melkeinpä paremminkin jopa. Jäähyistä en oikein tiedä, oma pelityyli on jo sellainen, että ei siellä hirveästi boksissa istuta. Jos tosissaan pelaan (eli jättäisin ne ylimääräiset turhat töötit pois, mutta harvoin näin :) ), niin aika lailla 0-3 jäähyä per. peli ja käytössä 20 minuutin erät.

Itse puolestaan huomaan näissä samalla koneella pelattavissa peleissä pientä loppukiriä. Ainakin itsellä monesti puuroutuu peli täysin kolmannessa erässä. Ei vain tahdo päästä kontrolloidusti alueelle ja omistakin on jo hankala päästä pois. Viimeksi olin 10-4 voitolla ja lopulta peli päättyi 10-8. Vipa kymppi lähes yhtä päätä. Sama homma AI:n kanssa aina, mutta se onkin tuttua.

onko kukaan huomannut että on noin viisikertaa vaikeampi saada maalia edes tyhjään maaliin, jos vastustaja pelaa vain maalivahtina.
Itsellä ei ole tullut tuollaista netin 1 vs. 1 peleissä vastaan, mutta jälleen samalla koneella pelatessa 1 vs. 1:stä tykkään itse ohjailla maalivahtia. Jotenkin silloin itsestäkin tuntuu, että ne vedot menettävän vähän tarkkuuttaan. Sama homma kuin EASHL:n puolella jatkuvassa perhosessa, jotenkin on vaikea saada sellaista kovaa ja tarkkaa kutia yläpesään ja molsen räpsä torjuu aika läheltä lähteneen yläpesävedonkin ihmeen nopsasti, vaikka se joutuu liikuttamaan räpyläkättään aika pitkän matkan ylöspäin. Mutta joo jotain pientä epätarkkuutta olen itsekin ollut havaitsevani.

Mutta kun näytät puhuvan tyhjään maalin osumisesta, niin tähtää vähän alemmas. Ehkä juuri patjan yli (kaiken varalta) menevä kuti. Jos ylänurkkaan tähtäät, niin siinä on hutivetämisen ja ylivetämisen riski. Kun sihtaa alemmas, niin voi vetää vain huti :) .

En oo ite huomannu veskojen ylivoimaisuutta, mutta tuomari on selvästi puolueellinen kotijoukkueelle.
Heh.. Minäkään en ole kyllä tuollaista havainnut, "hassu" huomio. Aika monta peliä on tullut pelattua ja olisin kyllä varmasti huomannut... Eikä ylimielisesti sanottuna, vaan ihan omiin kokemuksiini perustuen :). Niin ja sama pätee siis myös tuohon tuomariin...
En ole vieläkään saanut vastausta kysymykseeni: VOIKO KAUSI-MOODISSA PELATA MONTA KAUTTA SAMAA TALLENNUSTA?
Ei kyllä mitään hajua. Tulee pelit pelattua 99.9%:sti onlinen puolella.
Mun mielestä pitäisi ehdottomasti näkyä jo ottelua valitessa, jos on ihmis-molari... Tulisi vaikka ilmoitus siitä ennen sitä viimeistä VALMIS-käskyä. Mä keskeytän matsin aina suoraan noissa tapauksissa (mikä ei voittoputkessa ole ollenkaan kivaa, eikä myöskään pisteissä...) , koska CPU:n kiri (siis kenttäpelaajien) vikassa erässä ottaa päähän ihan huolella!
Siis että 1vs1 -pelissä, jotkut menevät kokoajan maalille tai lukitsevat itsensä sinne? Ei ole tuollaistakaan tullut vastaan, kenties sattumaa sitten :o. Semmoisia pelaajia on toki tavannut, jotka sielä silloin tällöin piipahtelevat.

Toki joku voisi kikkailla edelleen niin, et valitsisi aina pelin alkaessa maalivahdin ohjauksen manuaalisesti, mut voisi silloin ainakin reilujen pelaajien kesken välttää turhat keskeytykset...

Sama ilmoitus pitäisi tulla myös näistä ylinopeista peleistä. Ne ottavat päähän vähintään yhtä paljon! Ja keskeytys napsahtaa taas tilille. Ahh, kuinka ihanaa...

Mistä tuon pelinopeuden edes pystyy muuttamaan?

Kyse siis 1 vs 1 online-matseista.
Samaa mieltä tuosta, että pitäisi tosiaankin näkyä, jos on ihmismolari luukulla. Tai no en tiedä edes onko se mahdollista näkyä, kun ei ole tietoa milloin ja miten ne pelipaikat lukitaan ? Kerran olen pelannut yhtä ihmiskenttäpelaajaa ja maalivahtia vastaan.

Ensimmäistä peliä johdin 4-1 ja seuraavan maalin jälkeen päättivät lähteä kesken kaiken menemään. Sitten otin uuden arvopelin ja sattuivat samat kaverit vastaan. Otin sitten ylimielisesti Japanin joukkueen ja nämä toiset jommankumman All-starin. Noh eihän se toinen kaveri ollutkaan enää maalissa... 4-3 tappio siitä sitten tuli, kun tähdistön kaverit vain polkivat ohi molemmilta puolilta...

Siis vaikuttaako liian kova pelinopeus jotenkin negatiivisesti tilastoihin ??? Itsellä aika kovalla Livessä pelatessa. Tulee harrastettua tuota taklauspeliä aika paljon ja jyrättyä jengiä. Jäähyjä tulee otettua, mutta silti saldoni on plussalla reilusti. 183-102. Voitot ja tappiot siis. Aluksi tuli tappioita, kun ei vain osannut. Nykyään se on melkeinpä 6 voittoa kohden yksi tappio. Samantasoisia vastaan pelaan. Menipä NHL09 keskuteluksi.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Samaa mieltä tuosta, että pitäisi tosiaankin näkyä, jos on ihmismolari luukulla. Tai no en tiedä edes onko se mahdollista näkyä, kun ei ole tietoa milloin ja miten ne pelipaikat lukitaan ? Kerran olen pelannut yhtä ihmiskenttäpelaajaa ja maalivahtia vastaan.

Ensimmäistä peliä johdin 4-1 ja seuraavan maalin jälkeen päättivät lähteä kesken kaiken menemään. Sitten otin uuden arvopelin ja sattuivat samat kaverit vastaan. Otin sitten ylimielisesti Japanin joukkueen ja nämä toiset jommankumman All-starin. Noh eihän se toinen kaveri ollutkaan enää maalissa... 4-3 tappio siitä sitten tuli, kun tähdistön kaverit vain polkivat ohi molemmilta puolilta...

Siis vaikuttaako liian kova pelinopeus jotenkin negatiivisesti tilastoihin ??? Itsellä aika kovalla Livessä pelatessa. Tulee harrastettua tuota taklauspeliä aika paljon ja jyrättyä jengiä. Jäähyjä tulee otettua, mutta silti saldoni on plussalla reilusti. 183-102. Voitot ja tappiot siis. Aluksi tuli tappioita, kun ei vain osannut. Nykyään se on melkeinpä 6 voittoa kohden yksi tappio. Samantasoisia vastaan pelaan. Menipä NHL09 keskuteluksi.

Siis mulla käytössä vakionopeus, mutta aina välillä kun ottaa vierasmatsin, niin pelinopeus on huomattavasti nopeampi ja tämä ei mielestäni ole reilua, koska itse en sellaisella nopeudella koskaan pelaa ja näin ollen toinen saa huomattavan edun siitä.

Jos NHL 10:ssä on vielä niin, että kotijoukkue saa määrätä pelinopeuden, niin eipä ole pelkoa, että pelaisin yhtäkään vierasottelua onlinessa.

Ite tykkään siitä ku pelinopeus on huipussa.
Tulee tilanteita jatkuvasti.

Ymmärrän, mutta on väärin, että vieras ottelussa ei tiedä etukäteen millä nopeudella peli pelataan. Sen kuuluisi minusta ehdottomasti näkyä jossain ennen kuin peli alkaa.

Itse pelaan suurimmaksi osaksi kaverin kanssa ja voi sitä pelaajien määrää, jotka keskeyttäisivät ottelun, kun huomaisivat vasta pelin alettua, että on kaksi vastassa... Kun senhän vastustaja näkee ennen kuin peli alkaa, niin miksi ei tuota nopeutta?

Ymmärrän, mutta on väärin, että vieras ottelussa ei tiedä etukäteen millä nopeudella peli pelataan. Sen kuuluisi minusta ehdottomasti näkyä jossain ennen kuin peli alkaa.

Itse pelaan suurimmaksi osaksi kaverin kanssa ja voi sitä pelaajien määrää, jotka keskeyttäisivät ottelun, kun huomaisivat vasta pelin alettua, että on kaksi vastassa... Kun senhän vastustaja näkee ennen kuin peli alkaa, niin miksi ei tuota nopeutta?

Jaa, mä oon aina ollu siinä uskossa, että nettipelit on aina samalla nopeuella, eikä sitä voi mitenkään muuttaa :o

Jaa, mä oon aina ollu siinä uskossa, että nettipelit on aina samalla nopeuella, eikä sitä voi mitenkään muuttaa :o

Tämä kyseinen keskustelu on jo aikalailla OT:ta, mutta eiköhän se niin ole, että Ranked matseissa ei pelinopeutta voi säätää, mutta Unranked peleissä voi.

Nähtäväksi jää muuten, kuinka tappelurikkaita ovat NHL 10:n ensimmäiset EASHL ottelut. Todennäköisesti jengi innoissaan ovat aina vihellyksen jälkeen hanskaamassa. Ilmeisesti monet ovat toivoneet täällä AI:n parantumista, myös EASHL peleihin. Ite oon vähän eri mieltä...mun puolesta EASHL AI-pelaajat saisivat tyhmentyä entisestään, jotta porukat pelaisivat useammin suuremmalla ihmispelaajamäärällä. Nämä muutaman hengen höntsäilijät voivat pelailla siellä OTP:ssä.

Tämä kyseinen keskustelu on jo aikalailla OT:ta, mutta eiköhän se niin ole, että Ranked matseissa ei pelinopeutta voi säätää, mutta Unranked peleissä voi.

Nähtäväksi jää muuten, kuinka tappelurikkaita ovat NHL 10:n ensimmäiset EASHL ottelut. Todennäköisesti jengi innoissaan ovat aina vihellyksen jälkeen hanskaamassa. Ilmeisesti monet ovat toivoneet täällä AI:n parantumista, myös EASHL peleihin. Ite oon vähän eri mieltä...mun puolesta EASHL AI-pelaajat saisivat tyhmentyä entisestään, jotta porukat pelaisivat useammin suuremmalla ihmispelaajamäärällä. Nämä muutaman hengen höntsäilijät voivat pelailla siellä OTP:ssä.

Sehän tässä on ihmetyttänytkin, kun noita nopeita matseja tulee just noissa Ranked matseissa. Ja ei oo mitään kuvitelmaa, kun aina on kaveri ollut todistamassa moista. Yhtään Unranked matsia en muistaakseni ole pelannut.

Toivoisin myös parannusta online-pelin onnistuvuuteen... Kun nykyään saa naputella aina about viis kertaa, ennen kuin molemmat voivat valita joukkueensa ja pääsee pelaamaan. Ja kyllä. Mulla on kaikki nettiasetukset kunnossa.

Ilmeisesti monet ovat toivoneet täällä AI:n parantumista, myös EASHL peleihin. Ite oon vähän eri mieltä...mun puolesta EASHL AI-pelaajat saisivat tyhmentyä entisestään, jotta porukat pelaisivat useammin suuremmalla ihmispelaajamäärällä. Nämä muutaman hengen höntsäilijät voivat pelailla siellä OTP:ssä.
täysin samaa mieltä. yksinpelissä ne saa ja täytyykin olla parempia kun nykyään mutta ei eashl:ssä. mun mielest vois jopa olla silleen et siel ei ois muita ku ihmispelaajat siellä kentällä :p
Mutta onneksi EA lupaili, että kun hakee kerhopeliä niin se ettii aina joukkueen jossa on sama määrä pelaajia, eli periaatteessa tätä ongelmaa ei ole jos omalta kerholta vaa pelaajia löytyy.

Mutta onneksi EA lupaili, että kun hakee kerhopeliä niin se ettii aina joukkueen jossa on sama määrä pelaajia, eli periaatteessa tätä ongelmaa ei ole jos omalta kerholta vaa pelaajia löytyy.

Eli ekan parin kuukauden jälkeen runsaslukuisemmat joukkueet hakkaa vaan muutamaa vastustajaa vastaan, kun kaikki muut haluu vetää pariluistelua.

Aikoja sitten jo toivoin, et olis erikseen liiga 2 vs. 2 rusettiluistelulle, ja sitten EASHL, jossa pitäs olla vähintään 5 online, et pystyy hakee peliä.

Olis kyllä hienoa, jos demo pamahtais storeen jo ens viikolla... Mitään varmaa tietoa ton demon ilmestymispäivästä ei taida missään olla...?

On hyvä päästä harjoittelemaan tota boardplaytä yms. ennen kuin koko peli ilmestyy, kun ainakin mä suuntaan sit samantien onlineen tahkomaan.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom