Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jep, täysin sama täällä. Ja luulen, ettei kovinkaan moni lähde oman pelinsä hintaa nostamaan 90€ sillä perusteella, että koska GTA:kin menee kaupaksi. Mainline Zelda, mainline Mario ja GTA on itelle semmosia mistä olisin valmis tuon hinnan maksamaan.90€ on kelpo hinta jos peli on niin hyvä kuin oletetaan. Muut voi pyytää samaa hintaa jos haluaa en ole maksamassa, Rockstarin laatu on niin poikkeuksellista ja pelit tarjoaa tekemistä että ihan sama. Änäristä ja CoDista maksetaan joka vuosi 80€ ja peli ei muutu mihinkään.
Juu, ei todellakaan. Katotaan sitten joskus vuoden päästä, kun hinta tulee alemmas. Itse en kyllä jaksa uskoa, että tekee myynneille kovin hyvää, jos noin törkyiset hinnat on. Saisivat ihan normaalihinnalla ihan varmasti paljon enemmän kappaleita myytyä, että kannattaakohan tuollainen sitten kuitenkaan? Ja sitten onlinesta lisämyyntiä isommalla volyymilla. No, aika näyttää toki.Perusversio 90€? Noup, ei kiitosOlisi edes jotain hypeä niin voisi miettiä ostaako mut nyt päätös on varsin selvä ja helppo.
Ongelmana vaan on se, että yksikään peli ei ole 90 euron arvoinen. Ei itse asiassa lähellekään. Itselleni pelit ovat ihan parhaimmillaan maksimissaan 70 euron arvoisia, ja todella harva peli on senkään arvoinen. Ja tähän tapaan ajattelevat hyvin monet muutkin pelaajat. Toki aina joitain löytyy, jotka innoissaan maksavat sen mitä pyydetään. Se ei silti ole itsessään merkki siitä, että hinnoittelu on mietitty oikein.90€ on kelpo hinta jos peli on niin hyvä kuin oletetaan. Muut voi pyytää samaa hintaa jos haluaa en ole maksamassa, Rockstarin laatu on niin poikkeuksellista ja pelit tarjoaa tekemistä että ihan sama. Änäristä ja CoDista maksetaan joka vuosi 80€ ja peli ei muutu mihinkään.