Murdoc
Well-Known Member
No luotto on kova, että sieltä tulee kova peli. Yhtään GTA tai RDR peliä en ole pelannut mihin olisi joutunut petrymään niin aika vahva luotto on, että sieltä tulee loistava peli. En minä tätä ala ennakkotilaaan ennen, kun näen mitä sieltä on tulossa mutta puhtaasti esellosten näyttöjen perusteella voin maksaa tästä vaikka sen 100€.Jännää kyllä, kuinka moni on valmis maksamaan tästä pelistä ties kuinka paljon, vaikka edelleen pelistä ei tiedetä juuri mitään.
Toki mulle yksikään GTA ei ole ollut mikään elämää suurempi juttu. Pelejä muiden joukossa, jotka eivät tee muita pelejä tarpeettomiksi.
Mutta tottakai jos sieltä paljastuukin aivan täysi pannukakku niin en minä sitten tästä tule maksamaan tuota hintaa.
Näinpä juuri. Ihan ok jos ei näistä henkilökohtaisesti välitä mutta enemmän hämmästyttää se, että näiden meriittejä ja yleistä suosiota ei jostain syystä osata tiedostaa. En tosiaan itekkään lähde ihmettelemään jonkin selvästi suositun sarjan suosiota jos se ei satu itseä kiinnostamaan, kyllä siihen suosioon on aina jokin hyvin syy.Ei kai siitä tarvitse tietää muuta kuin, että on uusi GTA. En itse tästä sarjasta välitä mutta ymmärrän hyvin, että ihmiset on valmiita maksamaan jos näistä pitää. Ei munkaan tarvitse tietää mitään tulevasta Fire emblemistä ja silti aion ostaa sen heti täyteen hintaan. GTA on GTA, joten eiköhän aiempien osien fanit myös tästä pidä.
Viimeksi muokattu: