Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Jännää kyllä, kuinka moni on valmis maksamaan tästä pelistä ties kuinka paljon, vaikka edelleen pelistä ei tiedetä juuri mitään.

Toki mulle yksikään GTA ei ole ollut mikään elämää suurempi juttu. Pelejä muiden joukossa, jotka eivät tee muita pelejä tarpeettomiksi.
No luotto on kova, että sieltä tulee kova peli. Yhtään GTA tai RDR peliä en ole pelannut mihin olisi joutunut petrymään niin aika vahva luotto on, että sieltä tulee loistava peli. En minä tätä ala ennakkotilaaan ennen, kun näen mitä sieltä on tulossa mutta puhtaasti esellosten näyttöjen perusteella voin maksaa tästä vaikka sen 100€.

Mutta tottakai jos sieltä paljastuukin aivan täysi pannukakku niin en minä sitten tästä tule maksamaan tuota hintaa.
Ei kai siitä tarvitse tietää muuta kuin, että on uusi GTA. En itse tästä sarjasta välitä mutta ymmärrän hyvin, että ihmiset on valmiita maksamaan jos näistä pitää. Ei munkaan tarvitse tietää mitään tulevasta Fire emblemistä ja silti aion ostaa sen heti täyteen hintaan. GTA on GTA, joten eiköhän aiempien osien fanit myös tästä pidä.
Näinpä juuri. Ihan ok jos ei näistä henkilökohtaisesti välitä mutta enemmän hämmästyttää se, että näiden meriittejä ja yleistä suosiota ei jostain syystä osata tiedostaa. En tosiaan itekkään lähde ihmettelemään jonkin selvästi suositun sarjan suosiota jos se ei satu itseä kiinnostamaan, kyllä siihen suosioon on aina jokin hyvin syy.

Viimeksi muokattu:
En itse lähtisi jonkun yksittäisen portugalilaisen puljun placeholder-hinnoista vielä tekemään kovin suuria tai lopullisia johtopäätöksiä. Itse ainakin odotan vielä niitä virallisia suomalaisten kauppojen, niin kivijalkaliikkeiden kuin virallisten digikauppojen, hintoja, ennen kuin alan suurempia päätöksiä tekemään. Voin toki myöntää sen, että kyllä tämä itselle niin odotettu tuote on, että maksan sen, mitä pyydetään, mutta samaan lauseeseen sanon myös sen, että maksavathan monet isoja summia 'pienempienkin pelien' keräilyversioista ja muista. Siltä pohjalta tuo mahdollinen 90 euroa ei välttämättä tunnukaan niin korkealta. Toki ymmärrän, että osaa voi pelottaa, jos muidenkin pelien hinnat sitten nousevat GTA:n ostokäyttäytymisen johdosta. Mutta silti jos nyt odotettaisiin niitä virallisia hintoja, ennen kuin aletaan hönöttelemään enempää muiden mahdollisia ostokäyttäytymisiä.

Tuli myös mieleen sellainen asia, että GTA on kaiken yleisön silmissä niin iso juttu, että GTA 6 voisi jopa olla hinnoitteluissa poikkeuksien poikkeus ja fyysinen versio voisi jopa muodostua digiä kalliimmaksi, koska 'keräilijät' ja rajoitetumpi tarjonta. Digiä saa konsolien kaupasta 'loputtomasti', mutta fyysisiä ei välttämättä ainakaan julkaisussa. Siltä pohjalta fyysinen voi jopa olla ihan alkuvaiheessa jopa se kalliimpi vaihtoehto, jos maailmanlaajuisesti porukka päättääkin haluta sen hyllyihinsä. GTA on varmasti sellainen nimike, joka saa sellaisenkin porukan liikkeelle, joka ei välttämättä edes muita pelejä juuri pelaa tai osta.

Ylös Bottom