Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

AHL LIIGA 6. joukkueelle

Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Kiketsi sanoi:
miesylilaidan pelataan se vika matsi joku toinen kerta. Meni niin hermot siinä kolmannessa matsissa ettei nyt kyl pysty:D Muuten oli kyllä tosi tiukat ja hyvät pelit mut loppu jäi kyllä kaiveleen.

Jätkä tilittää samalla tavalla kuin mä. PAKKO SE ON MYÖNTÄÄ, että taitaa tuo miesylilaidan olla kova pelimies. Eilen sain kuitenki jo ekan voiton kaverista. 1-0 :D Mut siinä meni puolustus peli täysin nappiin. Muissa peleissä on todella tiukkaa vääntöä, mut ei perkules pysy pakka kasassa 60min, vaan tulee mustia hetkiä jolloin kaveri lyö kuin vierasta sikaa... Kaveri vaan vie kiekot ja jyrää jatkuvalla paineella.

Kyllä mä vielä sulle näytän MYL =miesylilaidan!
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Karbaasi, miten sulla on tänään aikaa? Tuli netin siirto yläkertaa toisen ottelun jälkeen, ku käsky kävi :)

Helkkarin hyviä pelejä oli, vaikka se toinen ratkesikin aika nopeasti. Sit aloin kokeileen uusia juttuja niin kaveri pääsi paukuttamaan numerot kauniimmiksi. Eka oli taas trilleri, isolla i:llä. Jätkän vuoro viedä jatkoajalla. Jäähyn takia hävisin ku jätkä pääsi sit niin helposti luikertelemaan mun alueella :D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

pate79 sanoi:
miten sulla on tänään aikaa?

Hyvin:D Meinaan illalla ku töistä pääsen. Voitas ottaa se meijän viimenen peli? Mun on pakko voittaa koska oon päättäny, että jokaista vastaan täytyy ainakin yks peli voittaa!;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

pate79 sanoi:
Jätkä tilittää samalla tavalla kuin mä. PAKKO SE ON MYÖNTÄÄ, että taitaa tuo miesylilaidan olla kova pelimies. Eilen sain kuitenki jo ekan voiton kaverista. 1-0 :D Mut siinä meni puolustus peli täysin nappiin. Muissa peleissä on todella tiukkaa vääntöä, mut ei perkules pysy pakka kasassa 60min, vaan tulee mustia hetkiä jolloin kaveri lyö kuin vierasta sikaa... Kaveri vaan vie kiekot ja jyrää jatkuvalla paineella.

Kyllä mä vielä sulle näytän MYL =miesylilaidan!

En kyllä kovasta tiedä, kaks viikkoa vasta tullut taas pelailtua parin kuukauden tauon jälkeen. Koitetaan ajoittaa tota kuntohuippua tonne loppupeleihin ;)
Ja timppaa vastaan mulla on kaikkeista vaikein saada maalia aikaseks, en tied' sitten mistä johtuu mut se molari kyl nappaa niin pirun hyvin ne kiekot. Taitaa johtua siitä että on ns. väärän kätinen :D

OFFTOPIC: Ja se Nhl matsi oli kyl todella tiukka, en saanu paljoo laukauksia ja kipperi nappas ne mitä tuli. Simmosistakin paikoista mitkä olis pitäny upota:D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

miesylilaidan sanoi:
En kyllä kovasta tiedä, kaks viikkoa vasta tullut taas pelailtua parin kuukauden tauon jälkeen. Koitetaan ajoittaa tota kuntohuippua tonne loppupeleihin ;)
Ja timppaa vastaan mulla on kaikkeista vaikein saada maalia aikaseks, en tied' sitten mistä johtuu mut se molari kyl nappaa niin pirun hyvin ne kiekot. Taitaa johtua siitä että on ns. väärän kätinen :D

OFFTOPIC: Ja se Nhl matsi oli kyl todella tiukka, en saanu paljoo laukauksia ja kipperi nappas ne mitä tuli. Simmosistakin paikoista mitkä olis pitäny upota:D

Mun heikko kohta sua vastaan on se, että pakka ei pysy koko ottelua ns. kasassa, vaan lähden juoksemaan. 90% väännetään rinta rinnan mut ei vielä taito riitä kääntään pelejä.

Muutenkin on peli mennyt todella sekaisin ku pitää opetella uusia juttuja, että sais liigan kärkiporukoita kiinni, joka näkyy sit välillä helppoina maaleina. Tiedän miten sua vastaan pitäisi pelata, mut ku en osaa :)

Karbaasin kanssa ollaan nyt todella tasaväkisiä, vaikka jouluturnauksessa näytti, että kaveri menee joka pelissä menojaan. Jokaista peliä ei tarvi voittaa, mut mukavampi pelata ku pelit ovat loppuun asti trillereitä.
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

VOI MOLO! Oon klo:1100 asti odottanut, että joku saapuisi paikalle, mut ei. Jos en illalla ehdi pelata niin seuraavat pelit mua vastaan on sitten su. DAAAM! :mad:
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

miesylilaidan sanoi:
En kyllä kovasta tiedä, kaks viikkoa vasta tullut taas pelailtua parin kuukauden tauon jälkeen. Koitetaan ajoittaa tota kuntohuippua tonne loppupeleihin ;)
Ja timppaa vastaan mulla on kaikkeista vaikein saada maalia aikaseks, en tied' sitten mistä johtuu mut se molari kyl nappaa niin pirun hyvin ne kiekot. Taitaa johtua siitä että on ns. väärän kätinen :D
No, emmää tierä, mut jotenki ku huomaa, et vastustaja Ei oo mikää Jari Kurri :D ni sillon vain meikä ja joukkueeni innostuu jopa puolustamaan, sekä tekemään omia maaleja jos vastustajat ei niitä pysty tekemään ;) :p
Mä voisin tossa tasan kolmelta laittaa perseeni penkkiin ja alkaa ottaa otteluita, ketkä haluu pelata ni saa haistaa meikän, oho... siis haastaa... TAHTOO silti kotikentän :eek:
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
No, emmää tierä, mut jotenki ku huomaa, et vastustaja Ei oo mikää Jari Kurri :D ni sillon vain meikä ja joukkueeni innostuu jopa puolustamaan, sekä tekemään omia maaleja jos vastustajat ei niitä pysty tekemään ;) :p
Mä voisin tossa tasan kolmelta laittaa perseeni penkkiin ja alkaa ottaa otteluita, ketkä haluu pelata ni saa haistaa meikän, oho... siis haastaa... TAHTOO silti kotikentän :eek:

mä voisin ottaa kolmelta matsia, haasta mut sitten ni saat sen kotikentän
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

miesylilaidan sanoi:
mä voisin ottaa kolmelta matsia, haasta mut sitten ni saat sen kotikentän
Montas kotikenttä peliä sul on ollu meiän peleistä? tehää sillee. et sulla on kaks kotikenttää ja mulla loput, eli kolme, ku jotenki tuntuu, et mun pelaajat pelaa paljon paremmin kotona ku vieraissa :eek:
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
Montas kotikenttä peliä sul on ollu meiän peleistä? tehää sillee. et sulla on kaks kotikenttää ja mulla loput, eli kolme, ku jotenki tuntuu, et mun pelaajat pelaa paljon paremmin kotona ku vieraissa :eek:
Eikös meillä oo 2 peliä jäljellä, saat pelata molemmat kotona jos haluat.
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

miesylilaidan sanoi:
Eikös meillä oo 2 peliä jäljellä, saat pelata molemmat kotona jos haluat.
no ookke, tehää sillee,. mä otan ekan kotipelin ja sen pelin voittaja saa sen vikan ;)
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

pate79 sanoi:
Karbaasi, miten sulla on tänään aikaa? Tuli netin siirto yläkertaa toisen ottelun jälkeen, ku käsky kävi :)

Helkkarin hyviä pelejä oli, vaikka se toinen ratkesikin aika nopeasti. Sit aloin kokeileen uusia juttuja niin kaveri pääsi paukuttamaan numerot kauniimmiksi. Eka oli taas trilleri, isolla i:llä. Jätkän vuoro viedä jatkoajalla. Jäähyn takia hävisin ku jätkä pääsi sit niin helposti luikertelemaan mun alueella :D

Sopisiko tänään n. 18.00 aikaan peliä?:D
En ole ihan varma ajasta, ehkä mennään kavereiden kanssa pelaa sählyä ja
huomenillalla ei ehdi sillä menee katsomaan HPK - Jokerit peliä :D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timpan kanssa tuli taas pari matsia pelailtu, molemmat meikäläisen hyväksi.

Eka taisi olla 6-1? ja toinen 3-2, jossa mun molari valutti puolet laukauksista maaliviivalle ja se eka vai oliko se toinen timpan maali olis tarvinnu tarkistuttaa videolta :D

edit. Koskas Bomitus kerkeisit pelailemaan, kun olet ainoo ketä vastaan ei ol tullu pelattua matsin matsia
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timpan kanssa tuli taas pari matsia pelailtu, molemmat meikäläisen hyväksi.

Eka taisi olla 6-1? ja toinen 3-2, jossa mun molari valutti puolet laukauksista maaliviivalle ja se eka vai oliko se toinen timpan maali olis tarvinnu tarkistuttaa videolta :D
Joo, tokan pelin toka maali meikältä oli sellanen, et itekki katoin, et oliko se muka maali :eek: No kyllä mulle käy, että maali hyväksyttiin :p mutta pikkasen potutti se sun voittomaalis, ku oisin halunnu yrittää päästä rankkareille ;)
Ja toi eka matsi oli todellinen pohjanoteeraus... 6-1 se oli joo, eikä siitä sen enempää :mad:
 
Ylös Bottom