Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

AHL LIIGA 6. joukkueelle

Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
No en määkään tiedä onko siitä varmuudella mitään hyötyä. Enempi semmonen MUTU! ;) Ehkä kuvittelen, mutta kotipelit tuntuu luistavan asteen verran paremmin :rolleyes:

Tulee vain parempi olo kun kotipelissä kuuluu katsomosta kunnon "HURRAA"
Kuin BUU:D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

miesylilaidan sanoi:
ite menen 12 salille, mites 13.00
ootko lainissa täällä On, siis Onlinessa, piti sapuskaa tehrä perheelle, siks en oo kerenny, käväsen viel kessulla, käynnistän koneen ja tuun pelaamaan...
Ok? Otetaa vaikka kaks matsia, ku pitää jatkaa hommia :eek:
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
ootko lainissa täällä On, siis Onlinessa, piti sapuskaa tehrä perheelle, siks en oo kerenny, käväsen viel kessulla, käynnistän koneen ja tuun pelaamaan...
Ok? Otetaa vaikka kaks matsia, ku pitää jatkaa hommia :eek:
Ouright
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

miesylilaidan sanoi:
mitä vithua tapahtuu?
en tiiä, en sitte pätkääkä...!
Mut helvetti kiva ku heitti yht'äkkiä pois koko hidon pelistä :mad: mut eipä se haittaa ku se siihen jumittu!
Ja juu:
Timppa - Miesylikäenpesän :D 1-3
Miesylilaidan - Timppa joko 3-2 tai 4-2 tai enemmänkin :D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
SEMMOSESTA RUTISEN NYT HIEMAN, ETTÄ KUN 5 PELIÄ PELATAAN YHTÄ VASTAAN NIIN OLIS MUKAVA JOSKUS SAADA PELATA ITSE 3 KOTIPELIÄ!!

Tähän mennessä kaikkien joidenka kanssa oon kaikki 5 pelannu niin en ole saanu ku 2 kotimatsia:mad:

En tiä onko sillä hirveesti merkitystä, mutta kyrsii kuitenki! Tätä olis voinu miettiä sillon ku tätä liigaa tehtiin. Sori vaan Pate, mut rakentavaa kritiikkiä tämä;)

Me ollaan vasta 4 peliä pelattu 2 ja 2, eli saat pelata viimeisen kotona.

Tehdäänkö niin, että 4:n ekan pelin perusteella pelataan 5 peli, eli jos toinen voittaa 3peliä ja toinen vaan yhden niin vähemmän voittoja saanut saa viimeisen pelin. Jos tasan niin maalierolla heikommalle. Selvä sääntö kaikille...?
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

pate79 sanoi:
Tehdäänkö niin, että 4:n ekan pelin perusteella pelataan 5 peli, eli jos toinen voittaa 3peliä ja toinen vaan yhden niin vähemmän voittoja saanut saa viimeisen pelin. Jos tasan niin maalierolla heikommalle. Selvä sääntö kaikille...?
Näin juuri minunkin mielestä se pitäisi olla!
Miesylilaidan, onko peli toiminu ilman samanlaista bugia joka meillä oli vikassa erässä?
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Olipahan pelit miesyliladan vastaan.. Aivan käsittämättömästi kiekko imaistiin kaverille! Eli kaikki irtokiekot päätyivät sun lapaan. Esim. taklaan jätkät laitaan niin mulla on 3 pelaajaa vieressä niin se pomppaa siihen peepisteiden väliin sun ainoalle äijälle??? Parhaimpia olivat ne syötön katkot, jossa jätkä oli jo pelannut itses pihalle niin sait seläntakaakin kiekot jotenki itselle vaikka mun ukko oli ihan eri suunnassa?

Ei oo koskaan tullut noin paljon hasardi syöttöjä. Kuten ekan pelin eka maali. Painoin ylöspäin syötön niin se syötti ainoalle SUN äijälle joka oli vaakasuorassa maalin edessä YKSIN! Kuitenkin mun peli perustuu syötöille, joten kusessa ollaan jos tollainen peli jatkuu... Mietittyttää vaan se, että muita vastaan painostettunakin syötöt menevät omille, eikä todellakaan tuolla tavalla. Ja mitä seurasin niin välttelin syöttöjä sinne missä sä olit, eli kone on samanlainen kaikilla? Vai onko se hersey oma juttu? Totaalisesti pihalla?

Tiukkaa vääntämistä mut alkoi jo 2 ottelun lopussa vituttaan ku kaikki irtokiekot meni jätkälle. Ajelit huoletta mun kiekottomat miehet pystyyn, mut sait vaan yhden jäähyn. Vedot olivat monestikin ennen viimeistä erää lähestulkoon tasan, vaikka mulla oli todella hankalaa sun päässä ku kaikki syötöt menivät ihan minne sattuu. Hyvin poimit poikki syötöt, kuten minäkin omassa päässä. Mut kaikki muut syötöt menikin sitten päin p:tä. Olis kiva tietää miksi niin tulevaisuudessa vois pelata hiukan paremmin?

EDIT; Ei ollu oikein kivat pelit... vaikka kaikki pelit olivat tiukkoja niin olivain ajan kysymys koska jätkä iskee naulat arkkuun. 90% peliajasta väännettiin rinta rinnan, mut kuten ylhäällä sanoin niin mä oon aseeton jos en pääse syötteleen... Puolustuksessa en ollut kuin muutaman kerran helisemässä, ja näin tapahtuu kaikkia vastaan ku toinen saa myllyn päälle. Muuten sain pietettyä pakan kasassa.

Harjoittelen ja kohtaan 2 viimeistä peliä myöhemmin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Ny Kuurelta mahrollisesti kerkeen ottaa kkkkkkkaks mmmmmaaattttsia.... o-o-o-on-ko va-va-va-vas-vas-vas-tustajia :D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Mä voin ottaa myöhemmin. Esim 22-> sitten on paaaljon aikaa...
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
Näin juuri minunkin mielestä se pitäisi olla!
Miesylilaidan, onko peli toiminu ilman samanlaista bugia joka meillä oli vikassa erässä?
Jep ei ollu patea vastaan taas mitään ongelmaa.
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
no mä oon täällä liigan aulassa ollu jo tasasta asti, mut sun nimes kohalla on yhdistetty: EI :eek:

Kumma homma, mulla lukee meiän molempien kohdalla kyllä. käynnistän uudestaan jos auttais
edit. ääh mikäs täsä taas mättää
 
Ylös Bottom