Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

AHL LIIGA 6. joukkueelle

Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Kiva kokeilla sit konetta vastaan ku oon pelannut tämän liigan ja nhl liigan. Miten se kone tottelee meikän kikkoja. Tuskin mä mitään kikkoja opin, mut jos vaikka oppis puolustaan tiukasti.

Perkules ku tekee mieli pelata, mut töissä niin ei pysty. Huomenna ole 14.45-> linjoilla mahdollisimma paljon... Huomiseen veijjarit..

Edit: pitäiskö sit järjestää playarit ku runkosarja on pelattu loppuun. Eli kaikki pääsevät mukaan... Mietitään sit jos ei mee parit tasan..
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

pate79 sanoi:
Edit: pitäiskö sit järjestää playarit ku runkosarja on pelattu loppuun. Eli kaikki pääsevät mukaan... Mietitään sit jos ei mee parit tasan..

Hyvä idea. Eli 1 vs 8, 2 vs7 jne..

Ja paras seitsemästä, eli neljä voittoa ?
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

PeiKiss matsia ? Yritän haastaa just sua..

Edit : Et oo vissiin paikalla...
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

-Jari- sanoi:
PeiKiss matsia ? Yritän haastaa just sua..

Edit : Et oo vissiin paikalla...

Olin mää, mut pelasin ton manoverboardin kanssa pitkän tovin. Onko ny mikä tilanne? Eiks yks oo meillä viä jäljellä?
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

SEMMOSESTA RUTISEN NYT HIEMAN, ETTÄ KUN 5 PELIÄ PELATAAN YHTÄ VASTAAN NIIN OLIS MUKAVA JOSKUS SAADA PELATA ITSE 3 KOTIPELIÄ!!

Tähän mennessä kaikkien joidenka kanssa oon kaikki 5 pelannu niin en ole saanu ku 2 kotimatsia:mad:

En tiä onko sillä hirveesti merkitystä, mutta kyrsii kuitenki! Tätä olis voinu miettiä sillon ku tätä liigaa tehtiin. Sori vaan Pate, mut rakentavaa kritiikkiä tämä;)
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
SEMMOSESTA RUTISEN NYT HIEMAN, ETTÄ KUN 5 PELIÄ PELATAAN YHTÄ VASTAAN NIIN OLIS MUKAVA JOSKUS SAADA PELATA ITSE 3 KOTIPELIÄ!!

Tähän mennessä kaikkien joidenka kanssa oon kaikki 5 pelannu niin en ole saanu ku 2 kotimatsia:mad:

En tiä onko sillä hirveesti merkitystä, mutta kyrsii kuitenki! Tätä olis voinu miettiä sillon ku tätä liigaa tehtiin. Sori vaan Pate, mut rakentavaa kritiikkiä tämä;)

Olisit hylänny sen mun vikan haasteen, niin olisit saanu pelata kotona sen pelin, mulla ei olis ollu mitään sitä vastaan:)
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Mua ei niin hirveästi haittaa vaikka vieraissa pelaisin kaikki matsit kunhan saan pelata. Oon muutenki se liigan heittopussi ettei oo niin väliksi. Ennemminhän sitä vieraspelin häviää ku kotipelin. ;)
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

bomitus sanoi:
Mua ei niin hirveästi haittaa vaikka vieraissa pelaisin kaikki matsit kunhan saan pelata. Oon muutenki se liigan heittopussi ettei oo niin väliksi. Ennemminhän sitä vieraspelin häviää ku kotipelin. ;)


Vielä paikalla joku ?

Mullakaan ei merkitystä koti tai vieraspeleillä (en kyllä tiedä mitä hyötyä siitä on?)
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

bomitus sanoi:
Mua ei niin hirveästi haittaa vaikka vieraissa pelaisin kaikki matsit kunhan saan pelata. Oon muutenki se liigan heittopussi ettei oo niin väliksi. Ennemminhän sitä vieraspelin häviää ku kotipelin. ;)
sinäkö muka, pelaas mua vastaa ni tittelis tulee mulle :p



Pelaisko kukaa mua vastaa ennen ku mokkeni sammuu ja puolustajat laattaa jäälle :D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
sinäkö muka, pelaas mua vastaa ni tittelis tulee mulle :p

No elä ny perkkules ku just kattelin, että olit voittanukki jonkun. Alkaako tästä Simpsoneitten nousu?:eek:

Mää pelaisin muuten, mutta ku huomenna pitää töihin herätä ni tarttis päästä nukkuun nyt ja heti! Oikeestaan pitäs olla jo :eek:
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Jari ottaa ohjaimen kauniisee kätee ja vastaa inviteen tai mä pierasen :p
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
No elä ny perkkules ku just kattelin, että olit voittanukki jonkun. Alkaako tästä Simpsoneitten nousu?:eek:

Mää pelaisin muuten, mutta ku huomenna pitää töihin herätä ni tarttis päästä nukkuun nyt ja heti! Oikeestaan pitäs olla jo :eek:
seli seli, pelkäät vaa häviäväs :p
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

miesylilaidan sanoi:
Oletko timppa langoilla voitas pelata?
olen, mutta viis minsaa sitte lupauduin emännälle että meen tyttärien kanssa pulkkamäkeen :) joten just oon pukemassa ja lähtemässä, mut tossa kahentoista pintaa tuun varmaa takas joten jos sopii ni sit voitas matsata ;)
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
seli seli, pelkäät vaa häviäväs :p

Sekin voi olla. On meinaan tullu melkein tavaks tässä viimeaikoina:eek: No playoffeissa ne pelit vasta alkaa. Mun pelaajat tähtää kuntohuipun sinne:D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

-Jari- sanoi:
Mullakaan ei merkitystä koti tai vieraspeleillä (en kyllä tiedä mitä hyötyä siitä on?)

No en määkään tiedä onko siitä varmuudella mitään hyötyä. Enempi semmonen MUTU! ;) Ehkä kuvittelen, mutta kotipelit tuntuu luistavan asteen verran paremmin :rolleyes:
 
Ylös Bottom