Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

AHL LIIGA 6. joukkueelle

Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

pate79 sanoi:
Se, että jätkä lyö takatolpalta onetimerin tyhjiin on huonoa puolustusta, mut noille ei voi mitään jos kaveri pääsee lähelle maalia.

No eikö se sitten ole huonoa puolustusta jos kaveri pääsee vääntään itsensä ihan maalineteen?

pate79 sanoi:
Jotka pitäis ehdottomasti mv:n kerätä kuin marjat.

:confused: :confused: Ihan oikeesti maalin edestä tehdään paljon maaleja!!:eek:
Eikä millään "tulisella ranteella" vaan sijoituksella tai "tökkäisyllä". junou maaan?

pate79 sanoi:
EDIT: otan osaa peikkis. Mut sä jouduit nyt kokemaan meikän kahlitun tuhinan sortamisesta.

Määkin oon pahoilani, turhautumiseni purkamisesta. Ei oo häviäminen helppoo :D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

-Jari- sanoi:
Ehdit aloittaa jo matsin ? pelataan puolelta tai sitten kun oot lopettanu?

Ok, mää oon ny siellä, että tuu ku lopetat! Meinaakko muuten hyväksyä sen frendikutsun jonka lähetin?:confused:
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
Ok, mää oon ny siellä, että tuu ku lopetat! Meinaakko muuten hyväksyä sen frendikutsun jonka lähetin?:confused:

Oho, en oo huomannu. Hyväksyn sen heti kun sammutan NHL:n..

Edit: Pelataan se viimeinenkin matsi alta pois ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
No joo, pistin kutsua! Pääsekkö tuleen?

Voisin ottaa tuossa myöhemmin..

Ootteko pitkään hereillä ? Ite joudun oleen ainakin neljään asti..

Edit: PeiKiss nyt ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
Tapa ne!:D

Oisko yheltä?
No meni vähän pitkää, vasta nyt puol seittemältä alettii lopettelemaa pelejä ja kuitenki sä koisaat nytte :p ja josset koisaa ni mä meen röökille ja sitte koisaamaan... aamulla on nääs aikainen herätys... veikkaan että on jo kaheksalta :eek:
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

karbaasi92 sanoi:
Minäkin menen taas odottelemaan sinne klo. 16.30-->:D
Haasteita vaan

Voitais ottaa ne loput pelit, kun ei tuo kiketsi huomaa meikän haastetta

edit. huomashan se :D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

miesylilaidan sanoi:
Voitais ottaa ne loput pelit, kun ei tuo kiketsi huomaa meikän haastetta

edit. huomashan se :D
Oli bomituksen kans peli niin ei heti kerennyt. Otetaan myöhemmin ne loput ku tuli vähän muuta menoa.
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Nyt kyllä puolustus takkuilee ja pahasti. 4 tappio putkeen...EGONI ei kestä sitä:eek:
Nyt on palattava voittojen tielle äkkiä, se onnistuu parhaiten mun luottopelaajalta...joten Timppa koska olisi aikaa ottaa peli?:D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Mä voin torstaina ja perjantain karbaasi lahjoittaa muutaman voiton, mut en helpolla. Ja muutenkin to ilta/yö ja melkein koko pe olen käytettävissänne. Timppaa vastaa mieluiten pelaan klo:0100 :D

Ilmoitelkaa niin osaan käynnistää ps:n oikeaan aikaan... Muuten pelaan ruotsalaisia vastaan ku ne on niin huonoja. Kärpillä voitin eilen Djurkordenin 6-1. Uran isoin voitto.
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Kiketsi sanoi:
Oli bomituksen kans peli niin ei heti kerennyt. Otetaan myöhemmin ne loput ku tuli vähän muuta menoa.

Miten päättyi ottelut? Ku en pääse katsomaan tilastoja ku vasta to. Huomenna taas tuplavuoro töitä, wuhuu!

Ketä vastaan karbaasi on kontannut?

Onko jari menossa ylhäisessä yksinäisyydessä?
 
Ylös Bottom