Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

AHL LIIGA 6. joukkueelle

Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

miesylilaidan kanssa pelattu kaksi peliä.
Ekan hävisin 8-4 (Mokke oli kuin Timpan:D )
Toisen voitin 9-3 (Mokke oli entisensä ja kikkani pystyi yllätämään vastustajajn moken:D )
No ei mentykään pelaamaan bilistä:(
Sitten on aikaan vielä moneeeeeen peliin:D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

karbaasi92 sanoi:
Sitten on aikaan vielä moneeeeeen peliin:D

Minä voisin ottaa (ainakin) yhden tuossa vähän ajan päästä

Edit : Karbaasi nyt matsia ? Näytät olevan online..

Edit2 : Vielä toinen ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
Oli muuten taas niin kirvelevää tappioo patee vastaan. Eka peliä johdin 3-1 ennen kolmatta erää ja hävisin 3-4, voi jumaleissön :eek: :eek: Kaks seuraavaa hävisin kanssa maalilla:mad: Laukaukset ja hyökkäysalueajat tais melke mennä mulle tai ainakin hyvin tasasesti. Mutta ku ei mee sisään ne ratkasevat ja patella menee niin näin siinä käy. Vähä turhautumista havaittavissa :eek:

Voiko tossa pelissä muuttaa pelitaktiikoita? Alkoi jo vituttaan ku 10yv:stä käteen jää 2 tehtyä maalia ja 2 päästettyä. Mulla on varmaan sellainen taktiikka yv:llä, että kaikki on pitkin laitoja. Haluaisin vaihtaa laukomisen... Kaikki ketjut pelaavat taktiikalla maalintakana, jolloin maalin edustalla ei ole yhtää ukkoa jolle syöttää. Ja kun syötän maalin taakse niin kaveri heittää sen aina ränniä pitkin, joka on huomattavasti hitaampi kuin suoraan lavasta lapaan.

Peli minkä voitin VAAN 3-2 niin jätkä teki 3-0 tilanteessa 2av:ta, mut muuten oli kyllä loppua kohden aika vaisut hyökkäykset. Saatoit ehkä laukaukset viedä, mut vaarallisempia paikkoja mulla oli tasaviisikoin. Tolppien määrää en edes muista. Ja todella paljon vetoja meni hehtaari pyssyinä ohi sekä blockasit todella hyvin viivavedot pois.

Pelit 3 ja 4 olivat omasta mielestäni todella hyvin puolustettuja voittoja. Et enää päässy samalla tavalla luisteleen maalille kuin 2 ekassa pelissä, sekä sain lähes aina pelattua sun takatolpan syötön pois. Viimeinen peli päättyikin 2-0. Oli muuten aika hieno veivi se mun toinen maali. Mv oli todella kuutamolla ku pyöräytin jotenki sen ohi ja nostin tyhjän maalin ylämummoon.

Jos saan kritisisoida jotakin 08 änärissä niin suurin osa sun, karbaasin sekä todella monen muun pelaajan maaleista syntyy löysinä löröinä alanurkkiin tai längistä. Ekassa ja tokassa pelissä kaikki maalit olivat sellaisia. Toivon todella, että ea tekisi sellaisen päivityksen et noi otettais pois. Hirveetä katsoa ku veska ei osaa patjoja käyttää. Muistaakseni bomitustakin vastaan noilla ratkaisin toisen välieräottelun. Onneton söhäisy kiekkoon ja se valuu pikku hiljaa maaliin. Eikä kyseessä ole vain sooloilut vaan todella kovalla % epäonnistuinesta onetimereista lähtee jäätä pitkin ja lurahtaa sisään... Mut näillä mennään..
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Karbaasia vastaan pelattiin loputkin pelit. Hyviä vääntöjä oli nämäkin.

Jari - Karbaasi 4-5
Jari - Karbaasi 4-0
Jari - Karbaasi 5-3
Jari - Karbaasi 5-4
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Jari näyttää olevan liekeissä...

taidan aloittaa sinun välttelyn online -tilassa :D

Hyvä, että sarja tasoittuu... Pelataan poijjjaaat mahollisimman palion ristiin...

EDIT: Sun olis pitänyt ottaa Q C Flames *lol*
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Vieläkö joku ottaa matsia tänään ? Lähden loppuviikosta reissuun niin vois pelata matseja nyt vähän enemmän..
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

-Jari- sanoi:
Karbaasia vastaan pelattiin loputkin pelit. Hyviä vääntöjä oli nämäkin.

Jari - Karbaari 4-5
Jari - Karbaari 4-0
Jari - Karbaari 5-3
Jari - Karbaari 5-4

Ootko Jari perjantaina kädet täynnä hommia? Mulla olis vapaa päivä, joten voisin aloittaa jo aamusesta pelaan liigaa. Siihen asti, että pää hajoaa... Tai olen voittamaton!! *tuskin*

edit: et taida olla silloin linjoilla, joten työtä vihaavat, opiskelijat jotka lintsaavat tai muuten vaan heitteillä olevat... Peliseuraa pe 10-> aina 1600 asti... ainakin noina aikoina +yöllä lisää, babyt
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

-Jari- sanoi:
Karbaasia vastaan pelattiin loputkin pelit. Hyviä vääntöjä oli nämäkin.

Jari - Karbaari 4-5
Jari - Karbaari 4-0
Jari - Karbaari 5-3
Jari - Karbaari 5-4

Joo hyviä ja tiukkoja paitsi tuo toinen peli:eek:
Miten muuten saa vaihdettua taktiikoita?
Kun vastustaja hyökkää se yleensä menee laitaa pitkin mun päätyyn saakka ja siitä syöttö keskelle ja maali, kun omat tyypit on jossain keskialueella kärkkymässä:eek:
Menee vähän hermot kun otan yhden tyypin ohjaksiin koitan saada kiekkoa pois, vaihdan tyyppiä niin sitten se edellinen lähtee johonkin vastustajan siniviivalle kärkkymään...
Olen laittanut ne pikanäppäimet myös:
Puolustus: Edustan suojaus
Hyökkäys: Puolusta johtoa
Ei ne millään tuu sieltä alas puolustaa...:D

Edit: Miksei muuten tässä ole playoffeja:confused: Vaikka viime turnauksessa ne meni päin helvettiä, mutta oli ne ihan mukavia:D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

karbaasi92 sanoi:
Joo hyviä ja tiukkoja paitsi tuo toinen peli:eek:
Miten muuten saa vaihdettua taktiikoita?
Kun vastustaja hyökkää se yleensä menee laitaa pitkin mun päätyyn saakka ja siitä syöttö keskelle ja maali, kun omat tyypit on jossain keskialueella kärkkymässä:eek:
Menee vähän hermot kun otan yhden tyypin ohjaksiin koitan saada kiekkoa pois, vaihdan tyyppiä niin sitten se edellinen lähtee johonkin vastustajan siniviivalle kärkkymään...
Olen laittanut ne pikanäppäimet myös:
Puolustus: Edustan suojaus
Hyökkäys: Puolusta johtoa
Ei ne millään tuu sieltä alas puolustaa...:D

Mustakaa noilla pikanäpyillä ei tee vi..uakaan. Paitsi kaikki peliin... Muuten aivan sama mikä on päällä niin jätkä tekee omia moomeja ;)

karbaasin edittiin...En tiedä.. Eikä pistepörssejä, yms. SYVÄLTÄ!
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

pate79 sanoi:
Pelit 3 ja 4 olivat omasta mielestäni todella hyvin puolustettuja voittoja. Et enää päässy samalla tavalla luisteleen maalille kuin 2 ekassa pelissä, sekä sain lähes aina pelattua sun takatolpan syötön pois. Viimeinen peli päättyikin 2-0.

Joo, toi viimenen peli oli kyllä semmonen mitä mun ei olis kannattanu ees alkaa pelaan enää tohon perään koska oli jo niin tuskastunu ja kädetön olo 3 putkeen hävityn pelin jälkeen. Vielä ku edellinenkin tuli kustua siinä 3. erässä yhellä maalilla. Ei ollu yhtään otetta vaan semmosta väkisin päin puurtamista ja ku ei suju niin ei sitä enää tiä mihin sen kiekon laittas.

Mut joo se 2. ja toi vika peli oli kyllä sulle, mutta eniten jäi kaiveleen se eka joka olis kyl pitäny voittaa!! Kolmaskin peli olis kyllä ollu ihan voitettavissa, mut sillon alko tuntuun 3. erässä, että ei mikään mee ja sama jatku sitten koko ton viimesen pelin.:mad:

pate79 sanoi:
Oli muuten aika hieno veivi se mun toinen maali.

Se oli kyllä hieno maali täytyy myöntää;)

pate79 sanoi:
maaleista syntyy löysinä löröinä alanurkkiin tai längistä. Ekassa ja tokassa pelissä kaikki maalit olivat sellaisia.

Siis puhukku nyt noista meidän peleistä? Eihän niissä tullu yhtään tommosta..:confused: tai en ny ihan kaikkia muista mut ainakin omista maaleista suurinosa tuli joko one-timerista puoliks tyhjään maaliin tai sitten niistä voimalla maalineteen väännöistä.
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
Joo, toi viimenen peli oli kyllä semmonen mitä mun ei olis kannattanu ees alkaa pelaan enää tohon perään koska oli jo niin tuskastunu ja kädetön olo 3 putkeen hävityn pelin jälkeen. Vielä ku edellinenkin tuli kustua siinä 3. erässä yhellä maalilla. Ei ollu yhtään otetta vaan semmosta väkisin päin puurtamista ja ku ei suju niin ei sitä enää tiä mihin sen kiekon laittas.

Mut joo se 2. ja toi vika peli oli kyllä sulle, mutta eniten jäi kaiveleen se eka joka olis kyl pitäny voittaa!! Kolmaskin peli olis kyllä ollu ihan voitettavissa, mut sillon alko tuntuun 3. erässä, että ei mikään mee ja sama jatku sitten koko ton viimesen pelin.:mad:



Se oli kyllä hieno maali täytyy myöntää;)



Siis puhukku nyt noista meidän peleistä? Eihän niissä tullu yhtään tommosta..:confused: tai en ny ihan kaikkia muista mut ainakin omista maaleista suurinosa tuli joko one-timerista puoliks tyhjään maaliin tai sitten niistä voimalla maalineteen väännöistä.

Just meidän ekasta ja tokasta pelistä. Kertaakaan ei kiekko käynyt ilmassa yhdessäkään maalissa... Vaan pääsit kaarteleen siihen maalin tuntumaan ja tök.. sinne liruu. Oli 1 tai 2 onetimeria...mut nekin maatapitkin..PERK!
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

karbaasi92 sanoi:
Määrittele sana "tasoittuu"
Minä ja Jari mennään menojaan:D

Noh noh! Meillä on vielä kanat kynimättä... Odotan ERITTÄIN tiukkoja pelejä..
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
Se oli kyllä hieno maali täytyy myöntää;)

Älä pyydä tekemään toista kertaa :D *kädet vaan kävi ja hups. Pää ei ollu mukana*

Mä oon aina tykänny pelata peikkistä vastaan, en sillä että oon sattunut viemään tiukat pelit vaan KUN NE OVAT olleet todella kovaa vääntöä. Ei hermoja kiristä ollenkaan olin voitolla tai en. Päin vastoin hauskaa riittää, takaiskuista húolimatta.
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Tulkaahan joku pelaamaan ?

Pate eihän sulla oo muuta tekemistä ku spämmätä tätä ketjua :) Onlineen äkkiä..
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

pate79 sanoi:
Just meidän ekasta ja tokasta pelistä. Kertaakaan ei kiekko käynyt ilmassa yhdessäkään maalissa... Vaan pääsit kaarteleen siihen maalin tuntumaan ja tök.. sinne liruu.

En ny oikeen ymmärrä:confused: Ei kai se ny oo míkään lirumaali jos on ihan maalin edessä ja vetää kiekon ranteella sisään vaikka se ny meniskin jäätäpitkin? En mää siinä tilanteessa ainakaan mitään monsterilämäriä käyttäs missään nimessä:eek:

Se on lirumaali jos vetää jostain läheltä siniviivaa ja molari imee längistä kiekon! Usein vielä niin, että se kiekko oikeesti LIRUU sen maaliviivan yli. Tai sitten ne mitä ainakin sua ja timppaa vastaan on mulle menny, että molari pompottaa semmosen helpon siniviiva vedon räpsän ja selän kautta maaliin.

pate79 sanoi:
Oli 1 tai 2 onetimeria...mut nekin maatapitkin..PERK!

Jos on maali puoliks tyhjänä niin eipä sillä kai väljä oo millä korkeudella sen kiekon sinne laittaa:D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
En ny oikeen ymmärrä:confused: Ei kai se ny oo míkään lirumaali jos on ihan maalin edessä ja vetää kiekon ranteella sisään vaikka se ny meniskin jäätäpitkin? En mää siinä tilanteessa ainakaan mitään monsterilämäriä käyttäs missään nimessä:eek:

Se on lirumaali jos vetää jostain läheltä siniviivaa ja molari imee längistä kiekon! Usein vielä niin, että se kiekko oikeesti LIRUU sen maaliviivan yli. Tai sitten ne mitä ainakin sua ja timppaa vastaan on mulle menny, että molari pompottaa semmosen helpon siniviiva vedon räpsän ja selän kautta maaliin.



Jos on maali puoliks tyhjänä niin eipä sillä kai väljä oo millä korkeudella sen kiekon sinne laittaa:D

En tarkoita, et maalin edestä pitäis hirveää lämyä vetää. :) voi olla myös, että tappioasema sai mut näkemään tilanteet miten näin.. sillä uusintoja en TODELLAKAAN katsonut. Mut tarkoitan sellaisia maaleja, jotka ovat sellaisia ohjureita, lurituksia tai tökkäisyjä. Joita tulee ihan hirveästi noissa online peleissä. Jos ranteella vetää tulisen kudin alanurkkaan niin se on siisti maali, mut noi edellä mainitut eivät ole...



Muistan ku änäri tuli niin porukka kiros jenkkejä jotka vetivät sen vasemmalle oikealle ja sit rannari löysänä siniseltä reppuun... Enää noita ei näy tai ainakaan niitä ei ole mulle tehty. Mut samanlaiseksi lasken nuo luritukset tai SUOMEKSI PILLUMAALIT.

Se, että jätkä lyö takatolpalta onetimerin tyhjiin on huonoa puolustusta, mut noille ei voi mitään jos kaveri pääsee lähelle maalia. Jotka pitäis ehdottomasti mv:n kerätä kuin marjat. Yleensä tossa tilanteessa on 3 omaa pelaajaa siivoomassa maalinedustalta reboundit..

EDIT: otan osaa peikkis. Mut sä jouduit nyt kokemaan meikän kahlitun tuhinan sortamisesta :D
 
Ylös Bottom