Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

AHL LIIGA 6. joukkueelle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pate79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

-Jari- sanoi:
Vieläkö otetaan ?

Mulla menee 10 mins niin sitten voin jatkaa..

Joo otetaan vaan kun vauhtiin päästiin, pelataan vaikka molemmat matsit, niin saadaan kaikki pois alta sitten, jos sulle sopii?
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Hyvät pelit oli

Jari vs Miesylilaidan 5-1
Jari vs Miesylilaidan 0-4
Jari vs Miesylilaidan 3-0
Jari vs Miesylilaidan 5-1
Jari vs Miesylilaidan 4-5
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

-Jari- sanoi:
Hyvät pelit oli

Jari vs Miesylilaidan 5-1
Jari vs Miesylilaidan 0-4
Jari vs Miesylilaidan 3-0
Jari vs Miesylilaidan 5-1
Jari vs Miesylilaidan 4-5

Jep niin oli teikäläinen, vei ja minä vikisin :D, vähän turhan paljon tuli jäähyjä otettua.
3-0 matsi oli kaikista tiukin, tais olla 0-0 tilanteessa vielä pari minuuttia ennen loppua.
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Iltasella ketään pelaamassa? Ajattelin, jotta voisin jo aloitella tota liigaa, enkä olis jäljessä liikaa... *runosuoli*

Kaahaan opoy baanalla noin klo: 1800 ->
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

MINÄ!!
HALUAN KOSTOA SEMIFINAALISTA !!! *pirullinen nauru*

No joo:p Käviskö sulle tuossa 18.00 sitten, pelattais vaikka 4 peliä kun illemmalla menee kavereiden kanssa biljardia pelaan:D
Otettaisko näin että, minä saisin ekan kotipelin kun piti kestää se tappio viimeksi ja sitten aina pelin häviäjä saisi seuraavan kotipelin? Mielestäni ainakin minun kohdalla KOTI on ei ehkä iso etu, mutta etu kuitenkin.
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Mulla on aikataulu vielä pahasti auki, sillä joudun jossain välissä hakeen naiseni töistä, eikä asiasta ole sen tarkempaa tietoa... Eli ehkä yks peli, ehkä useampi...

Ja sähän sait viimeksi pelata perkules 2 kotona ja 1 vieraissa. KISKURI OLET! Mut kuten meillä päin sanotaan, niin häviäjä saa valita :D *BUAHHAHHAHAAA*
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

meikäläinenkin vois tossa 18.30-20 aikana ottaa muutaman matsin jos halukkaita löytyy.
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

miesylilaidan sanoi:
meikäläinenkin vois tossa 18.30-20 aikana ottaa muutaman matsin jos halukkaita löytyy.

No kjyllä se vaan passaa. Otetaanko tossa puoli seittemän heti?

pate79 sanoi:
Iltasella ketään pelaamassa? Ajattelin, jotta voisin jo aloitella tota liigaa, enkä olis jäljessä liikaa... *runosuoli*

Kaahaan opoy baanalla noin klo: 1800 ->

Mekin voitas jossain vaiheessa ottaa parit kaunoluistelut jos jaksat / kerkiät?
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
Sama vika Rahikaisella :o loistavat matsit oli, tosin se vika matsi jossa mä tein heti ekan maalin (OMIIN PRKL) ni se jo latisti koko pelin

Huusikko pakille pelin jälkeen? Annoikko kenkää:eek: Mää ainakin olisin antanu, tosin siitä replaystä ei oikein saanu selvää ku musta vähä näytti, ettei se ees menny sun pakista kun mun hyökkääjän lapa sutas siihen viimeks, mut en kyl mee varmaks sanoon ku sen verran oli sitä äksönii siinä nurkalla:D

Timppa78 sanoi:
otetaa iltasella loput matsit...

Jep, olisko taas siellä loppuillan pimeinä tunteina?:D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Se mun peli on kieltämättä aika kaunoluistelua, verrattuna kiketsiin ja karbaasiin. Mun sirojalat vaan lentelee pitkin kenttää :) Joten otetaan vaan...
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

pate79 sanoi:
Se mun peli on kieltämättä aika kaunoluistelua, verrattuna kiketsiin ja karbaasiin. Mun sirojalat vaan lentelee pitkin kenttää :) Joten otetaan vaan...

Roger, pistä aikaa sitte ku tiedät.

btw: vinkki karpaasia vastaan: puolustuksessa äijjät vaan maalin eteen ja kuokkua, kuokkua, kuokkua. Yhtään ei kannata lähtee säntäileen:D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
Huusikko pakille pelin jälkeen? Annoikko kenkää:eek: Mää ainakin olisin antanu, tosin siitä replaystä ei oikein saanu selvää ku musta vähä näytti, ettei se ees menny sun pakista kun mun hyökkääjän lapa sutas siihen viimeks, mut en kyl mee varmaks sanoon ku sen verran oli sitä äksönii siinä nurkalla:D
kyllä mun Haukan silmät erotti, että se eka lähti sun mailasta, sitte mun pakki yritti ottaa (yrittikö oikeesti :eek:) sitä kiekkoa jostain moken haaroista (Hurri perkele) ni jotenki se siinä oli tuomassa sitä kiekkoa pois, kunnes sitte kääntyki maaliin... yhyyyyyyyyyyyyyyy! Ja sillä pelaajalla on tasan yks peli aikaa petrata, sitte tulee potkut!


peikkis sanoi:
Jep, olisko taas siellä loppuillan pimeinä tunteina?:D
Jepulis, otetaa samaa aikaa ku eilenki, tai siis tänään :D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

miesylilaidan sanoi:
dodii PELIÄPELIÄ!!!

No peliä-peliä-peliä, mutta ku ei toiminu. Onkos sulla moteemista portit auki, jos ei niin kokeile avata. Jookos kookos;)

timppa sanoi:
sitte mun pakki yritti ottaa (yrittikö oikeesti :eek: )

Eli nyt voi sanoo, että vielä sen lisäks ett sun molarit maksetaan niin nyt tarjotaan pätäkkää jo pakeillekki :D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Oli muuten taas niin kirvelevää tappioo patee vastaan. Eka peliä johdin 3-1 ennen kolmatta erää ja hävisin 3-4, voi jumaleissön :eek: :eek: Kaks seuraavaa hävisin kanssa maalilla:mad: Laukaukset ja hyökkäysalueajat tais melke mennä mulle tai ainakin hyvin tasasesti. Mutta ku ei mee sisään ne ratkasevat ja patella menee niin näin siinä käy. Vähä turhautumista havaittavissa :o
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
Eli nyt voi sanoo, että vielä sen lisäks ett sun molarit maksetaan niin nyt tarjotaan pätäkkää jo pakeillekki :D
No näköjään :mad:
Mutta jonkunhan se on viimeinen oltava ja mä voin ilomielin (just joo) olla viimenen (uskoo ken tahtoo)
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
No näköjään :mad:
Mutta jonkunhan se on viimeinen oltava ja mä voin ilomielin (just joo) olla viimenen (uskoo ken tahtoo)

Joo, no ei ihan putkeen mee mullakaan. Patee vastaan tuli niukkoja häviöitä just useempi ja karpaasi-peleistä voitin yhden.:o
 
Ylös Bottom