Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pitäähän sun ennemmin tai myöhemmin pelata mua vastaan.pate79 sanoi:pidä kikkas karbaasi. MÄÄÄÄ EN ALA
emmää tierä, mä pelaan CODia kännissä, mut millos haluut ottaa varman voiton, kuulin just et mun mokelle on tarjottu 200000, mut ei suostunu kertoo et mistä joukkueesta ne rahat tulipeikkis sanoi:Toimiiko teillä online ny? Mulla sannoo, että palvelimet ei ole käytettävissä?
ai se olit sä !!! No otetaa vaa, tossa 10 yli tasan kakstoista voisin ottaa, pelaan tän pelin loppuu, haen pissen ja käyn röökillä, tuun sittekarbaasi92 sanoi:Niin kukakohan voi olla niin raukka...
Otettaisko ne loput pelit vielä tänään, mulla on semmoinen tunne että voitan
Sä olisit loput pelit koti, vai?
Timppa78 sanoi:emmää tierä, mä pelaan CODia kännissä, mut millos haluut ottaa ison oluen?
sain itteni irti miinakentiltä mut hävitin ohjaimen!!!peikkis sanoi:No vaikka tässä kohta, sano sää koska saat ittes irti sieltä miinakentiltä? Näyttäs toi ny toimivan, en tiä mikä siin äsken oli
Timppa78 sanoi:EDIT: Ota mikki mukaa ni voi häröillä
peikkis sanoi:ok... mut mis mun ohjain on?Timppa78 sanoi:EDIT: Ota mikki mukaa ni voi häröillä /QUOTE]
No jos mää otan sitten minnin
Timppa78 sanoi:peikkis sanoi:ok... mut mis mun ohjain on?
toivottavasti kohta kädessä
Timppa78 sanoi:ai se olit sä !!! No otetaa vaa, tossa 10 yli tasan kakstoista voisin ottaa, pelaan tän pelin loppuu, haen pissen ja käyn röökillä, tuun sitte
EDIT: Ota mikki mukaa ni voi häröillä
Timppa78 sanoi:Onko Peikkis tulossa linjoille? 10minsaa ni otettas matsia?
Mutta eipä onnistu matsit...taaskaan! Oisko vika siinä että pelaat jenkkilipun alaisena? ei hajuaka, mut viimeks onnistu hemmetin hyvin pelaaminen ja nytte ei!!! Missä vika?peikkis sanoi:Olen ja tulen --- NYT!!
Timppa78 sanoi:Mutta eipä onnistu matsit...taaskaan! Oisko vika siinä että pelaat jenkkilipun alaisena? ei hajuaka, mut viimeks onnistu hemmetin hyvin pelaaminen ja nytte ei!!! Missä vika?
Kuttu viettaa, kaikkien muiden kanssa toimii, paitti sunpeikkis sanoi:No ei prkl onnistunu! En kyl tiiä mikä ny sitten taas oli Oonko mää vaihtanu kansalaisuuttani ihan tietämättäni Kyl se mulla ittellä ainakin noissa auloissa näyttää Suomi Finland sisärataa Karbaasin kanssa otin sitten noiden meidän yritysten jälkeen ja ne lähti kyllä ihan sukkana liikkeelle. Täytyy vaikka huomenna kokeilla uudestaan jos tää oli nyt vaan tilapäinän häiriö.. toivottavasti! Mulla on meinaan ideat ihan loppu jos ei toi ny pelitä. Toimiiko sulla aina kaikkien muiden kanssa ihan ilman onkkelmia? Nii ja lisää mut kaverilistaan ku mää en pysty lisään sua. Kettu kuittaa..
Yritin, mutta ei päässy pelaan onlineen. varmaan jotain häikkää EA:n puolella? No sitten lähettiin baariin...Timppa78 sanoi:Ollako Kiketsi linjoilla? Vois otta maatsi!