Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ja 2. Kysymykseen vastaus, Kyllä näkee.pate79 sanoi:THX OPA.Tosta timpasta nyt ei ota selvää juoppohullukaan. Pitänee sit pöräyttää käyntiin liiga tänään, jos vaan ehdin.
Pitäis muka mennä katsoon A versus P 2. Toivottavasti olis hieno, juonelle aivan sama, PAITSI lopun pitää olla toimiva.
No kun ottaa, esim: MINÄpate79 sanoi:Tosta timpasta nyt ei ota selvää juoppohullukaan.
Mä voisin ottaa tosa varttia vaille, asennan ton yhren demon eka ja käyn rekkautumassa liikaan, tuun sinne sitten-Jari- sanoi:Ottaako joku matsia nyt ?
Tai puolen tunnin sisään..
Timppa78 sanoi:Mä voisin ottaa tosa varttia vaille, asennan ton yhren demon eka ja käyn rekkautumassa liikaan, tuun sinne sitten
Kunhan vain ette tässä liikassa lahjo mun maalivahteja!
Timppa78 sanoi:Juu no mä otan ton Homer Simpsons (=Springfield) FALCONSin
EDIT, eipä onnistunut pelit... ei pääse liikavalinnasta eteenpäin!
Jep, tehrää vaan näin juuri,. vai oisko teikällä niissä porteissa jotain häikkää? Kuten Peikkiksellä oli ja muuntelun jälkee pääsin pelaamaan häntä vastaan (=häviämään)-Jari- sanoi:Joo kokeillaan myöhemmin..
Timppa78 sanoi:Jep, tehrää vaan näin juuri,. vai oisko teikällä niissä porteissa jotain häikkää? Kuten Peikkiksellä oli ja muuntelun jälkee pääsin pelaamaan häntä vastaan (=häviämään)
kahtotaa tossa enne kahta, käväsen pikasesti hakee puuttuvat ruoka-aineet ensin ja samalla pidennän hermojani...karbaasi92 sanoi:Timppa testataanko me kuinka käy
täytyypäs varsinki ku tokassa pelissä se ei ees torjunu ku varmaa yhen ja päästi ne 4maalia! siis ekassa erässäkarbaasi92 sanoi:5 matsia
Torjuihan se mokke ihan hyvin mielestäni. Ei oikein voi mokke jokaista läpiajoa torjua
pate79 sanoi:karbaasi ollu tulessa kikkojensa kanssa...
pate79 sanoi:Minkä tasoinen player toi Jari on?
pate79 sanoi:Jätkän liiga alkaa oleen sit taputeltu, sillä noin huonolla aloituksella ei enää pärjää... Mietinyt 33ottelu vaan jäljellä
Timppa99 sanoi:Ja pitäähän jokapäivä hieman harrastaa sellaista mitä kaveripiirissä kutsutaan: Huumoriksi
peikkis sanoi:Huomenta, mitäs täällä mölistään?
1.) Joo ne on hävitty jo nekin pelit, ei mun pelaajat tee maaleja ollenkaan. Mää lähen meneen
2.) Mitä se on Sopiikse hyvin poronkäristyksen kanssa?