Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

AHL LIIGA 6. joukkueelle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pate79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

THX OPA.Tosta timpasta nyt ei ota selvää juoppohullukaan. Pitänee sit pöräyttää käyntiin liiga tänään, jos vaan ehdin.

Pitäis muka mennä katsoon A versus P 2. Toivottavasti olis hieno, juonelle aivan sama, PAITSI lopun pitää olla toimiva.
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

pate79 sanoi:
THX OPA.Tosta timpasta nyt ei ota selvää juoppohullukaan. Pitänee sit pöräyttää käyntiin liiga tänään, jos vaan ehdin.

Pitäis muka mennä katsoon A versus P 2. Toivottavasti olis hieno, juonelle aivan sama, PAITSI lopun pitää olla toimiva.
Ja 2. Kysymykseen vastaus, Kyllä näkee.
3.Kysymys vastaus, Kyllä saa
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

pate79 sanoi:
Tosta timpasta nyt ei ota selvää juoppohullukaan.
No kun ottaa, esim: MINÄ :p
Ja pitäähän jokapäivä hieman harrastaa sellaista mitä kaveripiirissä kutsutaan: Huumoriksi ;)
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

-Jari- sanoi:
Ottaako joku matsia nyt ?
Tai puolen tunnin sisään..
Mä voisin ottaa tosa varttia vaille, asennan ton yhren demon eka ja käyn rekkautumassa liikaan, tuun sinne sitten :p
Kunhan vain ette tässä liikassa lahjo mun maalivahteja! :mad:
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
Mä voisin ottaa tosa varttia vaille, asennan ton yhren demon eka ja käyn rekkautumassa liikaan, tuun sinne sitten :p
Kunhan vain ette tässä liikassa lahjo mun maalivahteja! :mad:

Ok.

Tuu tonne liigaan kun oot valmis. odottelen siellä
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

meikäläinen ei sitten pysty ennen tiistaita ottamaan matsia, mutta sen jälkeen ollaan täysillä mukana
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Juu no mä otan ton Homer Simpsons (=Springfield) FALCONSin


EDIT, eipä onnistunut pelit... ei pääse liikavalinnasta eteenpäin!
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Mikähän tossa nyt on kun ei lähde matsi käyntiin ?

Timppa78 sanoi:
Juu no mä otan ton Homer Simpsons (=Springfield) FALCONSin


EDIT, eipä onnistunut pelit... ei pääse liikavalinnasta eteenpäin!

Joo kokeillaan myöhemmin..
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

-Jari- sanoi:
Joo kokeillaan myöhemmin..
Jep, tehrää vaan näin juuri,. vai oisko teikällä niissä porteissa jotain häikkää? Kuten Peikkiksellä oli ja muuntelun jälkee pääsin pelaamaan häntä vastaan (=häviämään)
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
Jep, tehrää vaan näin juuri,. vai oisko teikällä niissä porteissa jotain häikkää? Kuten Peikkiksellä oli ja muuntelun jälkee pääsin pelaamaan häntä vastaan (=häviämään)

hmm. kyllä normaalisti toimii ok.
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

karbaasi92 sanoi:
Timppa testataanko me kuinka käy:D
kahtotaa tossa enne kahta, käväsen pikasesti hakee puuttuvat ruoka-aineet ensin ja samalla pidennän hermojani...
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Ei saatana mitä kuraa noi moket oikee on... sellasia helppoja liruja meni maaliin, vai onko kaikilla mokeilla mottona: Tee paraatitorjunta, päästä helpot maaliin :mad:
No kuitennii, eka Maatsi karpaasin kanssa oli hemmetin tasainen, kuitenkin hävisin sen 2-0
ja toisen matsin pilas jo heti alkuminuuteilla mun...yllätys yllätys, MOKKE/MOKET! muutama minutti pelattu ni enköhän mä oo jo häviöllä 4-0! ja maalit oli niitä liruliru maaleja! loppujen lopuks hävisin sitten 6-0!
Ei saatana!!! Millon tehää maalivahteja isolla äMmällä? Vai miten moken asetuksia voi parantaa?
Vaikka mä laukoisin kuinka kovaa ja vaikeesti maskista ni AINA vastustajan mokke torjuu! Mä en käsitä enää tätä! :confused:

EDIT: kuinkas monta matsia sitä otetaan aina yhtä vastaan?
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

5 matsia:D
Torjuihan se mokke ihan hyvin mielestäni. Ei oikein voi mokke jokaista läpiajoa torjua:D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

karbaasi92 sanoi:
5 matsia:D
Torjuihan se mokke ihan hyvin mielestäni. Ei oikein voi mokke jokaista läpiajoa torjua:D
täytyypäs :p varsinki ku tokassa pelissä se ei ees torjunu ku varmaa yhen ja päästi ne 4maalia! siis ekassa erässä :o
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Huomenta, mitäs täällä mölistään?

pate79 sanoi:
karbaasi ollu tulessa kikkojensa kanssa...

No vittu! Jos Valkovenäjällä oli vähä vaivaamista, niin nyt on kyllä väännetty veivi-ruuvia seittemäntoista kierrosta oikeelle. No mut mää VOITIN pronssipelin ja se on mun vastaus seuraavat puoli vuotta!!

pate79 sanoi:
Minkä tasoinen player toi Jari on?

Ihan kura:D No ei vaan, hyvähän se on tai ainakin sen maalivahti torju KAIKKI joten turpaan tuli.

pate79 sanoi:
Jätkän liiga alkaa oleen sit taputeltu, sillä noin huonolla aloituksella ei enää pärjää... Mietinyt 33ottelu vaan jäljellä

Joo ne on hävitty jo nekin pelit, ei mun pelaajat tee maaleja ollenkaan. Mää lähen meneen:D

Timppa99 sanoi:
Ja pitäähän jokapäivä hieman harrastaa sellaista mitä kaveripiirissä kutsutaan: Huumoriksi

Mitä se on:confused: Sopiikse hyvin poronkäristyksen kanssa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
Huomenta, mitäs täällä mölistään?
1.) Joo ne on hävitty jo nekin pelit, ei mun pelaajat tee maaleja ollenkaan. Mää lähen meneen:D
2.) Mitä se on:confused: Sopiikse hyvin poronkäristyksen kanssa?

1.) Sama vika rahikaisella!!!
2.) Joo, sopii poronkäristyksen kanssa, kunhan vain muistaa grillata ennen käristyksen sekaan lisäystä, mutta parasta se on härskiintyneen sillin kanssa ;)
 
Ylös Bottom