Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

AHL LIIGA 6. joukkueelle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pate79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Kiketsi sanoi:
Yritin, mutta ei päässy pelaan onlineen. varmaan jotain häikkää EA:n puolella? No sitten lähettiin baariin...:D
No kerran pääsin laittaa sulle pelissä kutsua, mutta sitten tuli lukemaan: Kiketsi ei hyväksynyt kutsuasi, sitten hyppäsin COD:n pariin :mad:
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
mitä portteja ja mistä sä niitä NHL:ssä viimeks vaihdoit ja miksksä, jos mäki koittasin muuttaa

Niin siis mää aukasin modeemin palomuurista ne portit jotka mainitaan änärin ohjekirjan sivulla 12 ja myöskin ne pari NAT:tia jotka siellä sanottiin. En oo mikään ässä noissa jutuissa niin en oikein osaa paremmin neuvoo ellei sulla sitten satu oleen saman merkkinen ( / mallinen) modeemi ku mulla. Ittelläni on ZyXEL Prestige 660HW-61.

Timppa78 sanoi:
Pistä kaveri kutsu mulle, ku oon huonomuistinen noissa

Joo mää pistäsin jos pystysin, mutta kun sä oot täynnä kavereista:D


Jos sul on aikaa tänään niin vois kokeilla uudestaan, että wörkkiikö matsi? Ja vois samalla kokeilla (jos nyt niin onnettomasti käy, ettei liiga matsi lähdi), että toimiiko aulasta haastaminen :confused: Ett jos se ongelma on toi liiga:confused: Ei tiedä:confused:
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
Niin siis mää aukasin modeemin palomuurista ne portit jotka mainitaan änärin ohjekirjan sivulla 12 ja myöskin ne pari NAT:tia jotka siellä sanottiin. En oo mikään ässä noissa jutuissa niin en oikein osaa paremmin neuvoo ellei sulla sitten satu oleen saman merkkinen ( / mallinen) modeemi ku mulla. Ittelläni on ZyXEL Prestige 660HW-61.



Joo mää pistäsin jos pystysin, mutta kun sä oot täynnä kavereista:D


Jos sul on aikaa tänään niin vois kokeilla uudestaan, että wörkkiikö matsi? Ja vois samalla kokeilla (jos nyt niin onnettomasti käy, ettei liiga matsi lähdi), että toimiiko aulasta haastaminen :confused: Ett jos se ongelma on toi liiga:confused: Ei tiedä:confused:
No mä deletoin jotai heppuja sieltä kaverilistalta ni onnistuu paremmin :o
Nii, vitsi mä mikää nörtti oo, ni en ees tierä mitä portteja pitää aukasta ku en jaksa ettiä sitä ohjekirjaa, Moteemini: Siemens SpeedStream 5100 ja voishan tota jossai vaihees lätkästä parit lätkät :p kunhan vaa rapula ei yllätä :mad:
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
No mä deletoin jotai heppuja sieltä kaverilistalta ni onnistuu paremmin :o

Dodi, ny lähti ku annikki tähti

Timppa78 sanoi:
voishan tota jossai vaihees lätkästä parit lätkät :p kunhan vaa rapula ei yllätä :mad:

Kokeiltasko tässä ny kohta.. heti kohta, juurikin tässä ny, näillä näppäimillä?
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
Dodi, ny lähti ku annikki tähti



Kokeiltasko tässä ny kohta.. heti kohta, juurikin tässä ny, näillä näppäimillä?
No annikki lähti ku tähti mut emmä näillä näppäimillä voi lätkää pelata, ennemminki tolla ohjaimella :p
Ootkos viel maisemissa, tuli innostus kova tohon Codiin ni en huomant lukee het vastaust :D
EDIT, jos vaikka kakskytvaille yks? Kuulostaiskos kivalta? :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
No annikki lähti ku tähti mut emmä näillä näppäimillä voi lätkää pelata, ennemminki tolla ohjaimella :p
Ootkos viel maisemissa, tuli innostus kova tohon Codiin ni en huomant lukee het vastaust :D
EDIT, jos vaikka kakskytvaille yks? Kuulostaiskos kivalta? :p

On tossa just kohta sauna lämmin, että täytyy käydä vähä löylyttään ekaks mut jos tossa yheltä tai vähä yli oot viä kehissä niin sillon onnistuu?
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
On tossa just kohta sauna lämmin, että täytyy käydä vähä löylyttään ekaks mut jos tossa yheltä tai vähä yli oot viä kehissä niin sillon onnistuu?
no miksen olis, jos vaikka pelaamaan pääsis (=häviämään) :D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
no miksen olis, jos vaikka pelaamaan pääsis (=häviämään) :D

All sprite, ny on löylytetty. Täytyy vähä viä säätää tässä, mut 20 yli oon pelipaikalla jos pääsis viä löylyttään kaukalossakin niin mitä sitä muuta enää voi pyytää :D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
All sprite, ny on löylytetty. Täytyy vähä viä säätää tässä, mut 20 yli oon pelipaikalla jos pääsis viä löylyttään kaukalossakin niin mitä sitä muuta enää voi pyytää :D
Naista ;)
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
Oot asian ytimessä:D mut kohta tuun!
sama vika, pistän ton lätkän koneesee... Mikkiä ja minniä?
EDIT; eka viel röökil käväsen, shit oon valmis... jos ei liikas onnistu peli ni sit siel Kotimaa aulassa :)
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Nii, mites, oliks sulla mikkiä käytössä? Jos on ni kaivappas se jostain esille ja korvaasi :)
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
Nii, mites, oliks sulla mikkiä käytössä? Jos on ni kaivappas se jostain esille ja korvaasi :)
Jeespoks, päästiin pelaan loistavaa! mulla ei oo mikkiä ja minnikin on kateissaa, mut kuulin kyllä välillä sua=)

Täytyy varmaan välillä painaa päätä tyynyyn ku alkaa näkeen tähtiä!
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
Jeespoks, päästiin pelaan loistavaa! mulla ei oo mikkiä ja minnikin on kateissaa, mut kuulin kyllä välillä sua=)

Täytyy varmaan välillä painaa päätä tyynyyn ku alkaa näkeen tähtiä!
Sama vika Rahikaisella :o loistavat matsit oli, tosin se vika matsi jossa mä tein heti ekan maalin (OMIIN PRKL) ni se jo latisti koko pelin, jotenkin hävis mielenkiinto :(
otetaa iltasella loput matsit... Ja ostahan se mikki ni toi pelaaminen on paljon hauskempaa, usko pois hyvä mies ;)

EDIT: 1000:s viesti :)
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

miesylilaidan sanoi:
matsia nyt kukaan?

Jep, yritin haastaa mutta et huomannu ?
Otetaan 10 mins päästä ?

Edit : Ootko vielä koneella ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

-Jari- sanoi:
Jep, yritin haastaa mutta et huomannu ?
Otetaan 10 mins päästä ?

Edit : Ootko vielä koneella ?


nyt olen, haastoin sut mut käyn pikaseen suihkussa, monta matsia otetaan?

edit. tuletuletule :D
edit2. no miksei myö päästä matsiin prkl
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

miesylilaidan sanoi:
nyt olen, haastoin sut mut käyn pikaseen suihkussa, monta matsia otetaan?

edit. tuletuletule :D

no mikshän tuo ei lähde ?
Edit : katon tuosta ohjekirjasta nuo porttien forwardoinnit

otetaan puolelta uudestaan ?
 
Ylös Bottom