Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

AHL LIIGA 6. joukkueelle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pate79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

pate79 sanoi:
pidä kikkas karbaasi. MÄÄÄÄ EN ALA :D
Pitäähän sun ennemmin tai myöhemmin pelata mua vastaan.:D
Eihän sulla ole mitään hätää kun voitit mut viimeksi...pitäis olla itseluottamusta :)
Niin se kikka oli keksitty juttu...halus pelotella:D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Toimiiko teillä online ny? Mulla sannoo, että palvelimet ei ole käytettävissä?:confused:
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
Toimiiko teillä online ny? Mulla sannoo, että palvelimet ei ole käytettävissä?:confused:
emmää tierä, mä pelaan CODia kännissä, mut millos haluut ottaa varman voiton, kuulin just et mun mokelle on tarjottu 200000, mut ei suostunu kertoo et mistä joukkueesta ne rahat tuli :mad:
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Niin kukakohan voi olla niin raukka...:rolleyes:
Otettaisko ne loput pelit vielä tänään, mulla on semmoinen tunne että voitan:D
Sä olisit loput pelit koti, vai?
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

karbaasi92 sanoi:
Niin kukakohan voi olla niin raukka...:rolleyes:
Otettaisko ne loput pelit vielä tänään, mulla on semmoinen tunne että voitan:D
Sä olisit loput pelit koti, vai?
ai se olit sä :mad: !!! No otetaa vaa, tossa 10 yli tasan kakstoista voisin ottaa, pelaan tän pelin loppuu, haen pissen ja käyn röökillä, tuun sitte ;)

EDIT: Ota mikki mukaa ni voi häröillä :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
emmää tierä, mä pelaan CODia kännissä, mut millos haluut ottaa ison oluen?

No vaikka tässä kohta, sano sää koska saat ittes irti sieltä miinakentiltä? Näyttäs toi ny toimivan, en tiä mikä siin äsken oli:confused:
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
No vaikka tässä kohta, sano sää koska saat ittes irti sieltä miinakentiltä? Näyttäs toi ny toimivan, en tiä mikä siin äsken oli:confused:
sain itteni irti miinakentiltä mut hävitin ohjaimen!!!
EI VITTU, mä oon kävelly mertin ja nyt jo hävis, ei pitäs olla elossa sillonku on kännissä, kaikkea voi tapahtua :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
ai se olit sä :mad: !!! No otetaa vaa, tossa 10 yli tasan kakstoista voisin ottaa, pelaan tän pelin loppuu, haen pissen ja käyn röökillä, tuun sitte ;)

EDIT: Ota mikki mukaa ni voi häröillä :D

Siis mistä tiesit että min......Siis kuinka kehtaat väittää minua huijariksi. :D Olen rehellisin urheilija sitten Marian Jones:D
Jos tolla mikillä tarkoitat mua niin ei valitettavasti ole:p
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

No pelaan siis peikkistä ja karp-aasia :D vastaan, käynnistän juuri peliä ;)
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
Olen ja tulen --- NYT!!
Mutta eipä onnistu matsit...taaskaan! Oisko vika siinä että pelaat jenkkilipun alaisena? ei hajuaka, mut viimeks onnistu hemmetin hyvin pelaaminen ja nytte ei!!! Missä vika?
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
Mutta eipä onnistu matsit...taaskaan! Oisko vika siinä että pelaat jenkkilipun alaisena? ei hajuaka, mut viimeks onnistu hemmetin hyvin pelaaminen ja nytte ei!!! Missä vika?

No ei prkl onnistunu!:mad: En kyl tiiä mikä ny sitten taas oli:confused: Oonko mää vaihtanu kansalaisuuttani ihan tietämättäni :eek: Kyl se mulla ittellä ainakin noissa auloissa näyttää Suomi Finland sisärataa:confused: Karbaasin kanssa otin sitten noiden meidän yritysten jälkeen ja ne lähti kyllä ihan sukkana liikkeelle. Täytyy vaikka huomenna kokeilla uudestaan jos tää oli nyt vaan tilapäinän häiriö.. toivottavasti! Mulla on meinaan ideat ihan loppu jos ei toi ny pelitä. Toimiiko sulla aina kaikkien muiden kanssa ihan ilman onkkelmia? Nii ja lisää mut kaverilistaan ku mää en pysty lisään sua. Kettu kuittaa.. :cool:
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
No ei prkl onnistunu!:mad: En kyl tiiä mikä ny sitten taas oli:confused: Oonko mää vaihtanu kansalaisuuttani ihan tietämättäni :eek: Kyl se mulla ittellä ainakin noissa auloissa näyttää Suomi Finland sisärataa:confused: Karbaasin kanssa otin sitten noiden meidän yritysten jälkeen ja ne lähti kyllä ihan sukkana liikkeelle. Täytyy vaikka huomenna kokeilla uudestaan jos tää oli nyt vaan tilapäinän häiriö.. toivottavasti! Mulla on meinaan ideat ihan loppu jos ei toi ny pelitä. Toimiiko sulla aina kaikkien muiden kanssa ihan ilman onkkelmia? Nii ja lisää mut kaverilistaan ku mää en pysty lisään sua. Kettu kuittaa.. :cool:
Kuttu viettaa, kaikkien muiden kanssa toimii, paitti sun :mad:
Pistä kaveri kutsu mulle, ku oon huonomuistinen noissa, mitä portteja ja mistä sä niitä NHL:ssä viimeks vaihdoit ja miksksä, jos mäki koittasin muuttaa, et pääsisin pelaa kaikkien kanssa ;)
 
Ylös Bottom