Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

AHL LIIGA 6. joukkueelle

Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

miesylilaidan sanoi:
Kumma homma, mulla lukee meiän molempien kohdalla kyllä. käynnistän uudestaan jos auttais
katotaa mitä sanoo, mä pistin sulle kutsun...
Edit, täytyy mennä alkuvalikkoon, josko näkyisit sen jälkee, ei nääs antanu laittaa kutsua :eek:
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Kiketsi sanoi:
Timppa ei vissiin saanu niitä mun kutsuja? Yrititkö sää haastaa mua?
En saanu, olit pois pelistä, ei näkyny enää YHDISTETTY: jees, vaa NOPE... Onkoha tää tiltannu?
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
En saanu, olit pois pelistä, ei näkyny enää YHDISTETTY: jees, vaa NOPE... Onkoha tää tiltannu?
Kyllä se ainakin näytti et sä oot yhdistetty. Puolen aikaan lähin ite sitten pois.
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

avaudutaas taas!!!
Pelasin miesylilaidan kans matsin ja meinasin voittaa 2-1, mutta tietenki mun perkeleen pakit teki kaks omaa maalia!!!
Joten päätty 3-2 mun tappioon! muutenki toi peli on tilttaillu kokoajan ku pelistä menee pois! tarttee sammuttaa ja käynnistää taas
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Tiukka matsi timpan kanssa taas 3-2 meikäläisen voittoon päätty, mulle tuli 2 pullamaalia, muuten timpan molari oli ku muuri 36 torjuntaa
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

miesylilaidan sanoi:
Tiukka matsi timpan kanssa taas 3-2 meikäläisen voittoon päätty, mulle tuli 2 pullamaalia, muuten timpan molari oli ku muuri 36 torjuntaa
ne pulla maalit oli mun pakkien tekemiä :mad:
Haastatko?
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Jos joku uskaltaa tällä minutilla haataa mut ni antaa paukkua vaa, seuraavan haasteen otan vastaa puol ysi :p
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

pate79 sanoi:
Tehdäänkö niin, että 4:n ekan pelin perusteella pelataan 5 peli, eli jos toinen voittaa 3peliä ja toinen vaan yhden niin vähemmän voittoja saanut saa viimeisen pelin. Jos tasan niin maalierolla heikommalle. Selvä sääntö kaikille...?

No tämä kuullostaa paremmalta ;) Tossa ku tarkemmin mietin ni en mää oo pelannu vielä kaikkia viittä muutaku karpaasin ja ylilaidan kanssa, mutta niissä olin kyllä altavastaaja. Kumpiakin vastaan voitin yhden matsin ja pelasin 2 kotona. Piti kuitenki nostaa kissa pöydälle, että asia huomataan.

pate79 sanoi:
Olipahan pelit miesyliladan vastaan.. Aivan käsittämättömästi kiekko imaistiin kaverille! Eli kaikki irtokiekot päätyivät sun lapaan.

Toi oli kyl muakin vastaan aivan uskomatonta. Ei tahtonu välillä omalta alueelta pois päästä ku kaveri karvas ku eläin. Syötöt katkottiin ja hyökkääjät taklattiin viimestään hyökkäys sinisellä :eek:
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

peikkis sanoi:
Toi oli kyl muakin vastaan aivan uskomatonta. Ei tahtonu välillä omalta alueelta pois päästä ku kaveri karvas ku eläin. Syötöt katkottiin ja hyökkääjät taklattiin viimestään hyökkäys sinisellä :eek:
Juu, Miehen hyökkäysalueaika mua vastaan jotai yli 10 minsaa ja mulla jotai 2minsaa, mut sillon hyökätää ku meinataa maali tehhä eikä sinne toisen hyökkäysalueelle jäädä kämppäämään :D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa otettaisko viimeiset pelit 20.45 jos käy? Sä oot koti molemmissa:)

PS. Timppa tuo sun lahjotut pelaajat on vähän jo vanha:p
Etkö voisi sanoa että sun mokella on kauhea ripuli/ummetus?:D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

karbaasi92 sanoi:
Timppa otettaisko viimeiset pelit 20.45 jos käy? Sä oot koti molemmissa:)

PS. Timppa tuo sun lahjotut pelaajat on vähän jo vanha:p
Etkö voisi sanoa että sun mokella on kauhea ripuli/ummetus?:D
No pistän levyn pyörimään ja koko joukkue kerto että niillä on kuume 42astetta ja valmentajilta on lähteny ääni :mad:
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Karpaasi haaste on ollu jo vartin pistettynä, mitä sää oikee puuhaat :eek:
nyt meen röökille ja vaihdan vaikeampaan vastustajaan :p jos Sua ei kuulu :p
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
Karpaasi haaste on ollu jo vartin pistettynä, mitä sää oikee puuhaat :eek:
nyt meen röökille ja vaihdan vaikeampaan vastustajaan :p jos Sua ei kuulu :p
Niin, kesti vähän kun otti paten kanssa peliä:p
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

miesylilaidan pelataan se vika matsi joku toinen kerta. Meni niin hermot siinä kolmannessa matsissa ettei nyt kyl pysty:D Muuten oli kyllä tosi tiukat ja hyvät pelit mut loppu jäi kyllä kaiveleen.
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Kiketsi sanoi:
miesylilaidan pelataan se vika matsi joku toinen kerta. Meni niin hermot siinä kolmannessa matsissa ettei nyt kyl pysty:D Muuten oli kyllä tosi tiukat ja hyvät pelit mut loppu jäi kyllä kaiveleen.
Joo tiukkaa oli, mikäs siin vikas matsis oli, mun mielestäni se meni ihan hyvin:D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

miesylilaidan sanoi:
Joo tiukkaa oli, mikäs siin vikas matsis oli, mun mielestäni se meni ihan hyvin:D
No oma puolustus ei kyllä ollu parhaalla tasolla ja sit ku siihen teit ne pari nopeeta maalia niin peli meni ihan sekasi eikä saanu minkäänlaista kiriä. Oli muuten siisti siinä toka pelissä ku jomman kumman äijä jäi taklauksen jälkeen pomppiin siihen kentälle niinku joku olis koko ajan taklaillu sitä! Hitto mää repesin!
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Kiketsi sanoi:
No oma puolustus ei kyllä ollu parhaalla tasolla ja sit ku siihen teit ne pari nopeeta maalia niin peli meni ihan sekasi eikä saanu minkäänlaista kiriä. Oli muuten siisti siinä toka pelissä ku jomman kumman äijä jäi taklauksen jälkeen pomppiin siihen kentälle niinku joku olis koko ajan taklaillu sitä! Hitto mää repesin!

Joo se äijä lenteli kyl tosi komiasti:D
 
Ylös Bottom