Nepa
Well-Known Member
Saa tosiaan kyllä raskaasti optimoida ja säätää, kun ottaa huomioon että raudan puolesta konsolit ovat tuolla minimin tietämillä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Puha ainakin hehkuttaa:Konsolilla pyörii ihan hyvin, ei ongelmia.
Puha ainakin hehkuttaa
Mä ainakin odotan mielenkiinnolla miten peli toimii julkaisussa kun pelin pitäisi toimia heti kunnolla ilman mitään päivityksiä ja tällä verukkeella jätettiin se fyysinen versio pois.
Ei kai kukaan nyt oikeasti usko, että tuo oli syy miksi fyysistä versiota ei (toistaiseksi) tehdä?
Eihän sitä kukaan uskonut, muttei yhtiön tarvitsisi puhua *askaa syistä. Paremman kuvan saisi, kun rehellisesti olisivat sanoneet, että haluamme pelistä enemmän rahaa omaan taskuun. Eli syytä on toimia hyvin, kun tuon syyn siihen sanoivat. Julkaisu sen sitten lopulta näyttää.Ei kai kukaan nyt oikeasti usko, että tuo oli syy miksi fyysistä versiota ei (toistaiseksi) tehdä?
Paremman kuvan saisi, kun rehellisesti olisivat sanoneet, että haluamme pelistä enemmän rahaa omaan taskuun.
Ei tarvitsisi olla edes digi-julkaisua kummempi kunhan se olisi fyysinen -> tilaisin heti.Mun kristallipallo just äskö näytti tulevaisuuden twiitin "we here at remedy are häppy to ännöunce that älän wake 2 will get physichal release and all dlc on the disck complete edition next year, preorder starts now".
Joten mä en ainakaa nyt ala mitään digiversiota ostaa kun saan sit complete edissönin ja kaikki dlceet fyysisenä hienossa paketissa.
Ei tarvitsisi olla edes digi-julkaisua kummempi kunhan se olisi fyysinen -> tilaisin heti.
Anteeksi boomerin nillitys mutta silmämuniin sattuu kun yritän lukea tuotaPahimmas tapaukses tässä käy fyysisen julkasun kohalla niin että "We here ät remedy are häppy to ännöunce that we and our good friends ät limited run games will print Älän wake 2 limited print 1000 copies wööldwide only so preorder nau!"
En usko. Porukat ostaa tämän, mikäli peli heitä kiinnostaa, oli sitten fyysinen tai digi. Onhan se nähty Baldurs gate 3: n kanssa. Itsekin ostan mieluummin fyysisen, mutta jos ei sitä on, niin ei haittaa, ostan sen diginä. En kuitenkaan fyysisestä maksa euroakaan ylimääräistä, kun ne yleensä saa halvemmalla.Fyysinen versio tulisi niin olisiko ihmiset valmiit maksamaan 20-30€ enemmän vaikka siitä normaalista versiosta