TUHOMURSU
KonsoliFIN Alumni
Vastaus: Alan Wake (pelikeskustelu)
Jossain mielessä tuntuu todennäköiseltä, että tekevät oikeasti AW2:n, vaikka ensimmäinen ei ollutkaan sellainen menestys kuin toivottiin. AW2:n puolesta puhuu ykkösen kanssa käytetty kehitysaika = tutut ympäristöt ja stoori. Kakkonen saa myös sen tärkeän numeron KAKSI nimen perään, joka tuntuu jostain syystä myös näkyvän myynneissä.
Täytyy varmaan ostella tämä jatko-osa (jos nyt sellaisen oikeasti tekevät) jostain alelaarista kanssa. Ei ole luottoa että osaisivat tehdä siitä yhtään sen kiinnostavamman.
Ykköstä pelaillessa touhu tuntuu ennen kaikkea väkinäiseltä ja monet ratkaisut on suoraan sanottuna kummallisia. Olisin jotenkin luullut, että pitkän kehitysajan kanssa tarinankerronnan sujuvuus olisi hiottu huippuunsa. Toivoin myös että olisivat Twin Peaksista tajunneet sen mikä tekee siitä TP:n: paljon erikoisia henkilöhahmoja ja rohkea soundtrack joka palaa kuulijoitten äänikalvoille.
Ei mulla lineaarisuuden kanssa ole myöskään ongelmaa jos touhu on tosiaankin kiinnostavaa, mutta AW:tä pelatessa ajatteli vain tätä:
Tosi onnettomasti ovat toteuttaneet tuommoisetkin tilanteet jossa ovi on lukossa ja pitäisi löytää avain.... yleensä viereisessä mökissä.
Siis oikeesti nyt. Meikäläisen roolipeliseikkailut oli jo ala-asteella monimutkaisempia ;D
Jossain mielessä tuntuu todennäköiseltä, että tekevät oikeasti AW2:n, vaikka ensimmäinen ei ollutkaan sellainen menestys kuin toivottiin. AW2:n puolesta puhuu ykkösen kanssa käytetty kehitysaika = tutut ympäristöt ja stoori. Kakkonen saa myös sen tärkeän numeron KAKSI nimen perään, joka tuntuu jostain syystä myös näkyvän myynneissä.
Täytyy varmaan ostella tämä jatko-osa (jos nyt sellaisen oikeasti tekevät) jostain alelaarista kanssa. Ei ole luottoa että osaisivat tehdä siitä yhtään sen kiinnostavamman.
Ykköstä pelaillessa touhu tuntuu ennen kaikkea väkinäiseltä ja monet ratkaisut on suoraan sanottuna kummallisia. Olisin jotenkin luullut, että pitkän kehitysajan kanssa tarinankerronnan sujuvuus olisi hiottu huippuunsa. Toivoin myös että olisivat Twin Peaksista tajunneet sen mikä tekee siitä TP:n: paljon erikoisia henkilöhahmoja ja rohkea soundtrack joka palaa kuulijoitten äänikalvoille.
Ei mulla lineaarisuuden kanssa ole myöskään ongelmaa jos touhu on tosiaankin kiinnostavaa, mutta AW:tä pelatessa ajatteli vain tätä:

Tosi onnettomasti ovat toteuttaneet tuommoisetkin tilanteet jossa ovi on lukossa ja pitäisi löytää avain.... yleensä viereisessä mökissä.
Siis oikeesti nyt. Meikäläisen roolipeliseikkailut oli jo ala-asteella monimutkaisempia ;D