Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Kurimus sanoi:
Kyllä on. Tule vaan käymään kun haluat. Tänään ei varmaan enää oo portit auki mutta huomenna kyllä on. Harmi kun tänään menin ahneuspäissään myymään kaikki hedelmät nii en voi niitä sulle antaa. Pistähän koodis myöskin tänne.
Selma. Tulen kunhan löydän ( :confused: ) tuon meidän langattoman netin ja jos sen saisi asennettua, tuskinpa on liian vaikeaa. Mutta minäpä pistän koodin kunhan saan nettijutun toimimaan!

EDIT: Noniin! Nyt sain asennettua netin ja pääsen verkkoon! Sanokaahan vain kunhan voin tulla vierailulle! :) Mutta miten tämä nettipeli toimii? Pitääkö minun minne laittaa koodit ja mistä saan omani? Ja montako eläin asukasta mahtuu yhteen kylään asumaan?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Noniin! Lisätkäähän minut listaanne:

Friend Code: 433859793825

Nimi: Jootta

Kylä: Village
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ostan huomenna Animal Crossingin. SE on ongelma koska mä en omista sitä Wi-Fi juttua eli en voi tapailla kamujani... :( mutta ei hätää kyllä mä sen vielä hommaan! Ja haluaisin kavereita sitten eli kuka antaisi jo kaverikoodin valmiiksi että sitten voin ottaa yhteyttä! :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brewe sanoi:
Ostan huomenna Animal Crossingin. SE on ongelma koska mä en omista sitä Wi-Fi juttua eli en voi tapailla kamujani... :( mutta ei hätää kyllä mä sen vielä hommaan! Ja haluaisin kavereita sitten eli kuka antaisi jo kaverikoodin valmiiksi että sitten voin ottaa yhteyttä! :)
Kaverikoodeja löydät jo monia kunhan vain selaat tämän aiheen läpi! :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ok kiva! sanon kai äitille että se on pakko ostaa että pystyy pelaa... :D No en mä kiusaa... Kyllä mä sen kuitenkin ostan joskus.. ei huolta! :p
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Meitsi sai tänään Animal Crossingin ja Tää on Aikasen Hyvä peli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nimi: Ripe
Kaupunki: Village
FriendCode: 1460-9706-0718

Käykää pistäytymäs.... :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Pari kysymystä... :p Eli mitä on turnipsit? ja mistä niitä saa...? Myös monenko ostajapisteen päästä tulee parturi?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Brewe sanoi:
Pari kysymystä... :p Eli mitä on turnipsit? ja mistä niitä saa...? Myös monenko ostajapisteen päästä tulee parturi?
Turnipsit ovat jonkunsortin vihanneksia ja niitä saa Turnipsimyyjä Joanilta (?), ja niistä saa belssejä Tom Nookin kaupasta, kun myyt ne sille. Ja parturi tulee kun kauppa on laajentanut isoimmaksi eli kun olet maksanut kaikki velat pois.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tarkennetaan vielä sen verran että Joan on sunnatai aamuisin klo6-12 liikenteessä ja ainoastaan sillon voit niitä ostaa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

jootta sanoi:
Turnipsit ovat jonkunsortin vihanneksia ja niitä saa Turnipsimyyjä Joanilta (?), ja niistä saa belssejä Tom Nookin kaupasta, kun myyt ne sille. Ja parturi tulee kun kauppa on laajentanut isoimmaksi eli kun olet maksanut kaikki velat pois.

Turnipsit on nauriita. Ja parturi tulee kun kauppa on laajentanut tarpeeksi, mutta laajennukset eivät ole kiinni velkojen maksusta vaan siitä paljonko ostat/myyt kaupassa. Viimeisen laajennuksen (jonka mukana tulee myös se parturi) saadakseen täytyy vielä jonkun wifi-vierailijan asioida kaupassasi.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

peippo sanoi:
Turnipsit on nauriita. Ja parturi tulee kun kauppa on laajentanut tarpeeksi, mutta laajennukset eivät ole kiinni velkojen maksusta vaan siitä paljonko ostat/myyt kaupassa. Viimeisen laajennuksen (jonka mukana tulee myös se parturi) saadakseen täytyy vielä jonkun wifi-vierailijan asioida kaupassasi.
Kyllä tuo kauppa minulla laajenee kun maksan velkoja... :confused:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Herkku ja Reiska-Repo ei oo koskaan käyny minun luona tai toisinpäin. Tulkaahan käymään joskus, jos ei tänään nii vaikka huomenna ja saa muutkin tulla.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Reiska-Repo sanoi:
okei.... tuun huomenna klo 12:00 Sun paikkaan pidä porttis auki sillo........
En mene vannomaan oonko sillon vielä heränny. Jos portit ei oo sillon auki nii kattele vähän myöhemmin. Mulla on portit melkolailla aina auki kun oon hereillä ja kotona.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Lisätkää minut!
Friend Code: 5369-3928-0148
Kylä: Moontown
Nimi: Jonttu

Edit:Olen lisännyt nämä henkilöt joten te ainakin lisätkää minut!!
Jootta
Orvo
Herkku
Topiaz

Jos ette löydä nimeänne listasta niin kerrothan minulle niin lisään sinut! :)
 
Ylös Bottom