Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Nook ilmotti ystävällisesti, että aikoo tehdä uudistuksia huomenna kauppaansa ja ihan turha yrittää tulla asioimaan sillon. Selvä. Epätoivossa yritin tuossa just myydä kaiken mahdollisen vaan nopeesti sinne nyt... Huomenissa voi olla, ettei tule pelattua AC:tä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kirjaanpa viime päivien hassut/oudot tapahtumat tähän...

- En muista kenellä, mutta jollain minun kaupngin asukkaalla oli naaman tilalle tullut teksti: "Zzz.." Ja se itse höpöjäsi jotain että se oli lahja hahmolta nimeltään ½"#. Sitten se pyysi minua tekemään sille uuden naaman, ja tein siitä semmosen hassun tappisilmän.

- Kun katsoin juuri tänne muuttaneen tyypin laatikoihin, niin yhdestä tuli teksti: "You found 10 rupees. Speak about lucky! Oh... But you can't use them in this town. Too bad." Erittäin hassu tämäkin, ja se sopii hahmoni, ja kupunkini nimeen erinomaisesti! (Paitsi se, etten voinut käyttää niitä. "Rupee" on Zelda pelisarjan rahayksikko, Link on sankari ja Hyrule on lähes koko pelimaailma.)

- Sain Nintendolta viestin postissa, jossa minulle toivotettiin hyvää pääsiäistä, ja siellä oli lahja! Lahja oli Green pipe. (Erittäin iso vihreä Mario putki, josta kurkisti musta Piranha Plant)

Listatkaapa tekin näitä hassuja juttujanne! Piristää päivää kummasti. ;)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tyttöystävän puolesta:

Friend code: 3608-4627-0263
Kaupunki: Lahela
Nimi: Laura
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Draco sanoi:
Kirjaanpa viime päivien hassut/oudot tapahtumat tähän...

- En muista kenellä, mutta jollain minun kaupngin asukkaalla oli naaman tilalle tullut teksti: "Zzz.." Ja se itse höpöjäsi jotain että se oli lahja hahmolta nimeltään ½"#. Sitten se pyysi minua tekemään sille uuden naaman, ja tein siitä semmosen hassun tappisilmän.

- Kun katsoin juuri tänne muuttaneen tyypin laatikoihin, niin yhdestä tuli teksti: "You found 10 rupees. Speak about lucky! Oh... But you can't use them in this town. Too bad." Erittäin hassu tämäkin, ja se sopii hahmoni, ja kupunkini nimeen erinomaisesti! (Paitsi se, etten voinut käyttää niitä. "Rupee" on Zelda pelisarjan rahayksikko, Link on sankari ja Hyrule on lähes koko pelimaailma.)

- Sain Nintendolta viestin postissa, jossa minulle toivotettiin hyvää pääsiäistä, ja siellä oli lahja! Lahja oli Green pipe. (Erittäin iso vihreä Mario putki, josta kurkisti musta Piranha Plant)

Listatkaapa tekin näitä hassuja juttujanne! Piristää päivää kummasti. ;)

Olet tainnut siirtää kelloa pari päivää eteenpäin kun pääsiäinen tuli jo nyt?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

SOJ sanoi:
Olet tainnut siirtää kelloa pari päivää eteenpäin kun pääsiäinen tuli jo nyt?
En ole, mutta sain sen, kun puhelimesta sallion Nintendon lähettää minulle viestejä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Heeeips.

Lisäkkääpäs minutkin!

Nimi: Hoske
Kaupunki: Ylöjärvi
Koodi: 2534-7216-2707


Lisäkkääpäs minut pikapuoliin ^^
Pidän porttia auki arkipäivisin 15.00-20.00, viikonloppuina lauantaina ja sunnuntaina pidän klo. 13.00-20.00
Tervetuloa ;D

Sisään vaan kylääni kurkkaamaan ;D

Muoks.. Poikkeuksia teen. Kokeilkaa milloin huvittaa. Ainakin tuolloin pidän porttia auki. Joskus saatan tulla piipahtamaan toisten kylissä, eli silloin laitan portin kiinni.
Ainiin. Ne jotka lisää minut, kertokaa sitten lisäsittekö minut vai ette. Tiedän ketä lisäilen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Minäkin saan tämän pelin, mutta vasta tiistaina/ens viikolla kun ei oo tänää taikka huomenna kaupat auki. Prismasta mennään ostaa se... Aion lisätä teidät kaikki (melko urakka) ketkä on tänne kirjotellu. Ilmotan sitten oman friend koodini. Mistäs mä saan sen mun koodin selville? Kukas viittis kertoo? :)

EDIT: Niin ja kun mulla on tietokone jossa on laajakaista niin pystynkös vierailemaan toisten kylissä? Ja siis riittääkö, että olen tietokoneen lähellä vai tarvinko jonkun johdon?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nasunen sanoi:
Mistäs mä saan sen mun koodin selville? Kukas viittis kertoo? :)

EDIT: Niin ja kun mulla on tietokone jossa on laajakaista niin pystynkös vierailemaan toisten kylissä? Ja siis riittääkö, että olen tietokoneen lähellä vai tarvinko jonkun johdon?

Suomen Nintendon sivuilta löytyy ohjeita ja tietoa tuon verkkopelin vaatimuksista.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Todellakin siinä menee aikaa että saa nämä kaikki laitettua kaverilistaan.
Portti on nyt tänään pääsiäisen vuoksi minulla auki nyt 10.55-20.00
Tervetuloa!

Ps. Välillä suljen portin. Yritä myöhemmin uudelleen.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Muuten. Jos rantaan ilmestyy esimerkiksi kookosia tai jotain muita hedelmiä, mitä pitää tehdä että niitä saa puihin kasvamaan? Pitääkö ne myydä Nookille, vai jättää maahan vai laittaa omaan taskuun?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Hoske sanoi:
Muuten. Jos rantaan ilmestyy esimerkiksi kookosia tai jotain muita hedelmiä, mitä pitää tehdä että niitä saa puihin kasvamaan? Pitääkö ne myydä Nookille, vai jättää maahan vai laittaa omaan taskuun?

Ainakin itse olen poiminut hedelmiä puista ja kaivanu montun ja haudannu siihen. Päivä tai parin päästä siinä onkin sitte komeillut uusi ja komea hedelmäpuu. Joten oletan, että kaiva lapiolla maahan reikä ja hautaat sen sinne. Siihen tulee semmonen pieni taimi siihen kohtaan ja se kasvaa päivän tai pari ja sitte alkaa tuleen etelän hetelmiä. yam yam.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Lisätkää mut....

Nimi: Ripe
Kaupunki: Village
Fc: 146097060718

oon lisänny jo teidät......
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Onks muuten sulla kaupat auki koska tarttes myydä vähän turnipsei...... jos on niin voinko tulla sinne.. :)

oon jo lisänny kaikki
 
Ylös Bottom