Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

peippo sanoi:
Eiliseen rahan & tavaran jakoon tuli tasan yksi tyyppi eli Kurimus :rolleyes: :p
Odotin vähän suurempaa suosiota mutta ehkä kaikki muutkin on kyllästyneet tähän jo. Mut saa nyt siis poistaa sieltä listoilta, peli meni myyntiin.
Kellikin kävi siellä. Tuli just sopivasti sillon kun olin myyny kaiken pois. Noh, minä lupasin Kellille jotain matskua kunhan tulee käymään.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tässä ois mun lista tavaroista jotka haluan itselleni.

-Kaikenkarvaiset maalaukset
-Kaikki klassiset huonekalut
-rahaa :D

Fossiilit:

-plesiosaur torso
-iguanodon tail
-pteranodon torso
-dimetrodon torso
-stego skull
-seismo tail
+
ylemmän huoneen
oo
xo

alemman oxoooo

x:t siis puuttuu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Voi viemäriverkosto, luen tätä liian myöhään.
Olisin mielelläni tullut peipon tavaroidenjakoon. No, ei voi mitään :rolleyes:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Nimi:Vehu
Kylän Nimi: Sin City
FC: 1461-0011-6608
Lisäilkääs
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tyhjentelen vähän kaappeja ja sieltä löyty jokunen fossiili. Saa tulla hakemaan ne mitä tarvitsee museoon (ei myyntiin koska niille löytyy kyllä ottajia). Nämä sieltä löyty:
-Parasaur tail (x2), parasaur torso (x2), parasaur skull
-Stego torso, stego skull (x2), stego tail
-Seismo chest (x2), seismo skull
-Sabertooth torso
-Fern fossil
-Plesio neck (x2)
-Pachy torso (x2), pachy tail, pachy skull
-Ptera righ wing (x2), ptera left wing
-Ankylo tail (x3), ankylo torso
-Tricera torso, tricera skull, tricera tail
-T-rex skull, T-rex torso , T-rex tail
-Apato skull
-Trilobite (x2)
-Archaeopteryx
-Dinosaur egg
-Shark tooth
-Dimetrodon tail, dimetrodon skull (x2)
-Dinosaur track

+muuta rojua ilmotelkaa jos ootte kiinnostunu jostain ja portit ei oo auki!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Odottakaapahan kun saan Wi-Fi- sivuni valmiiksi niin on AC:sta siellä paljon juttua. Mitäs sanoisitte jos sinne tulisi kunnollinen ac-huutokauppa?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kun katselin tuolta animal crossingn:in (ds) sivuilta kuvia, niin kuvissa oli erilainen kaupunki kuin minulla. Onko kaikkilla ihmisillä siis erilainen kaupunki? En tiedä kun en ole päässyt kellekkään kyläilemään.... :(
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jay Simpson sanoi:
Kyllä on. Ainakin veljeni ja oma kyläni ovat täysin erilaiset.

Eivät talot ja joet silti aivan randomilla mene vaan erilaisia kaupunkeja on ehkä kymmeniä ehkä satoja, mutta minun kaupunki on samanlainen kuin ds.ign:in videoissa :D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Huuhaa :D
Sain AC:WW:n tässä toissapäivänä ja kok ofoorumillekkin liityin suurimmaksi osaksi sen takia :p Tosin näyttää muttenkin oikein mukavalta paikalta. No kuitenkin
Siis Koodi:4424-5308-6608
Nimi: Aozora
Kaupunki: Asolum

Tulkaa toki käymään jos kiinnostaa.
Ei seillä tosin vielä paljoa mitään ole mutta kunhan nyt jonkin aikaa jaksaa pelailla.
GC versiossa asiat olisvatkin paljon paremmin xD
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Juu elikkä
Nimi:Marko
Kaupunki: Kokkola
Koodi:0344-3145-1201

Ilmotelkaas pelaako joku vielä tätä. Itse sain vähän aikaa sitten ja olisi kiva päästä kokeilemaan.

Dsplayer sanoi:
Odottakaapahan kun saan Wi-Fi- sivuni valmiiksi niin on AC:sta siellä paljon juttua. Mitäs sanoisitte jos sinne tulisi kunnollinen ac-huutokauppa?
Tämä olisi loistava idea jos vain porukkaa riittäisi. Minä ainakin olisin mukana.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Viimeinkin muistan ilmoittaa uuden friendcodeni:

0687-9122-1764

Voetto
Downhill
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Koodi: 5025-7903-5705
Nimi: nibR*FIN
Kylä: Cty*Hrvi

*) asteriskin paikalle siis tietenkin tähti-symboli :)

Sorry, että on niin vaikeat nimet. En tiennyt niitä laittaessani, että ihmisten pitäisi näpytellä ne DS:nsä. Mutta koitan pitää portteja aina auki, kun pelaan ja voin koittaa laittaa nyt joka ilta portteja auki seuraavan viikon ajan, kun olen kotosalla tässä. Kylässäni on kello muutamaa tuntia jäljessä, joten esimerkiksi Nookway on auki vielä yömyöhälläkin.

Olen myös lisännyt listaani :
Goran,
Legge,
Jusatti,
Pasi,
Hunttis,
Hoske,
Bobby (Kurimus)

Joten lisätkäähän minutkin. Tulen varmasti pelailemaan peliä aktiivisella otteella.


Pyytäkää lisäystä sähköpostilla (masterbone -ät- suomi24.fi) jos haluutte tulla käymään, enkä ole vielä lisännyt teitä! Mielelläni lisäilen aktiivisimmat pelaajat. Jos koet olevasi sellainen, kannattaa mailata.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Brother Boney sanoi:
Koodi: 50255-7903-5705
Nimi: nibR*FIN
Kylä: Cty*Hrvi

*) asteriksin paikalle siis tietenkin tähti-symboli :)

Sorry, että on niin vaikeat nimet. En tiennyt niitä laittaessani, että ihmisten pitäisi näpytellä ne DS:nsä. Mutta koitan pitää portteja aina auki, kun pelaan ja voin koittaa laittaa nyt joka ilta portteja auki seuraavan viikon ajan, kun olen kotosalla tässä. Kylässäni on kello muutamaa tuntia jäljessä, joten myöhään illallakin on vielä Nookway auki.

(olen myös lisännyt listaani Goran, Legge, Jusatti, Pasi, joten käyntiä sopii odottaa, jos portit on selällään usein)
Tuossa koodissa on yksi numero liikaa
Olen nyt lisäillyt porukkaa joten pitäkäähän portteja auki :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Draco sanoi:
Kirjaanpa viime päivien hassut/oudot tapahtumat tähän...

- En muista kenellä, mutta jollain minun kaupngin asukkaalla oli naaman tilalle tullut teksti: "Zzz.." Ja se itse höpöjäsi jotain että se oli lahja hahmolta nimeltään ½"#. Sitten se pyysi minua tekemään sille uuden naaman, ja tein siitä semmosen hassun tappisilmän.

- Kun katsoin juuri tänne muuttaneen tyypin laatikoihin, niin yhdestä tuli teksti: "You found 10 rupees. Speak about lucky! Oh... But you can't use them in this town. Too bad." Erittäin hassu tämäkin, ja se sopii hahmoni, ja kupunkini nimeen erinomaisesti! (Paitsi se, etten voinut käyttää niitä. "Rupee" on Zelda pelisarjan rahayksikko, Link on sankari ja Hyrule on lähes koko pelimaailma.)

Listatkaapa tekin näitä hassuja juttujanne! Piristää päivää kummasti. ;)

Syy, miksi sulla luki toi rupee-juttu oli juuri se, että kaupunkisi nimi on Hyrule! Ainakin kuulemma Gamecubella tulee jotain spessua, jos niin tekee.

Noniin tässä tulee hassua!

Luin sun viestis aikasemmin päivällä ja nyt illalla pelaillessa tuli yhtäkkiä mieleen tuo laatikkojuttu, ja päätin sitten lähteä pistäytymään kylääni juuri muuttaneen lehmän luona katsomassa, mitä pahvibokseissa lukee, kun yhtäkkiä näin valkoisen kissan.


Kissalla oli tapittavat silmät ja merkillinen hymy!!!! Siinä vaiheessa tuli mieleen, voisiko se olla... Ja olihan se!!! Mirri kertoi piirtäjänsä olevan Andrej Hyrule:stä! Piru vie, jätkä (tai joku muu saman nimisestä kylästä
) on käyny mun kaupungissa ihan huomaamatta :D ja kissa on livahtanut siinä samalla!!!

kuva kissasta:
http://www.udfinland.com/brotherboney/screenshots/animal.jpg

Mahtavaa Draco! Kiitos käynnistä ja teretulemast uudeleen ja seuraavalla kerralla yritän olla sosiaalisempi (nyt olin syömässä pizzaa ja pelihahmo vaan seisoskeli)!

Muuten kun käytte, jättäkää ilmotustaululle viesti tai lähettäkää kirje :)! Mieluummin ilmotustaululle niin muutkin näkee, ketä on käyny ja koska. (osoitteeni tuossa ylempänä viestiketjussa)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom