Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

EIIIIIIII Tuopil katkes yhteys ku olin saanu 2 sharkia 3 hammerhead sharkia 1 barred knifejawin 1 dorado ja sit jotain muita.... Noist ois saanu ainaki yli 70.000 bellsiä.......:( :( :( :( :( :( :eek: :eek:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

EIII mul oli taas yli 30.000 arvost kalaa ja tumpilla katkes TAAS yhteys !!:eek: :eek:

Pistä se sun DS vähä lähemmäs sitä sun usb connectoria, ni ei käy tällee....:mad: :mad: :(
Portit on edellee auki....
 
Vastaus: Animal Crossing DS

mgs175 sanoi:
EIII mul oli taas yli 30.000 arvost kalaa ja tumpilla katkes TAAS yhteys !!:eek: :eek:

Pistä se sun DS vähä lähemmäs sitä sun usb connectoria, ni ei käy tällee....:mad: :mad: :(
Portit on edellee auki....
Kannattaa tallennella aina kun saa jotain niin ei pääse käymään noin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Laitanpa jotain linkkivinkkejä, kun esim. se parturissa käynti ei ollut kaikille tuttu juttu. Älkää klikatko jos ei halua minkään maailman spoilereita.. Jos nää on jo täällä olleet niin.. no kertaus on opintojen äiti! :D

Hiustyylit - ylempänä kysymykset ja vastaukset mitkä pitää sanoa tietyn tyylin saamiseksi, alhaalla vielä värit.

Hybridit - eli miten saada esim. pinkkejä kukkia aikaiseksi.

Kaloista - hinnat, esiintymispaikat ja -ajat.

Ötököistä - hinnat, esiintymispaikat ja -ajat.

Em. sivustolta löytyy myös muuta tietoa eri linkkejä klikkailemalla, mutta tuossa pari oleellista.

Tekstimuotoisia tarkempia ohjeita löytyy GameFAQsista

ACC - eli kansainvälinen Animal Crossing -peliseuran etsimispaikka. Lisäilkää cattis26 listoille (minä) :p
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tuli muuten meidän Calin, mgs:n ja Justwaren kanssa eilen kokeilemaan kalastuskisaan vähän parannusideoita. Kaikki vois vaikka tuoda mukanaan kisakylään muutaman tavaran tai paidan kylästään jota ei itse tarvi (ei hedelmiä). Sitten kisan voittaja saa ne kaikki neljä tavaraa, jos on useampi kisa, niin aina kunkin voittaja saa sen kisan "palkintona" olleen tavarakasan. Ja kalamäärän varmistamiseksi voisi vaikkapa sääntönä olla että jokaisesta eri kalalajista saa yhden pisteen niin ei tule epäselvyyksiä siitä mikä se saatu kalamäärä on kun ei voi vaikkapa näyttää samaa kalaa kahta kertaa. Esim. sea bass, salmon ja koi on 3 pistettä, mutta seabass ja kaksi salmonia on vaan 2 pistettä.

Pitää kokeilla joskus kun kylään taas sattuu neljä ihmistä samaan aikaan, ei ole pakko olla mun kylässä eli mikä vaan käy. Jos siis innostusta löytyy :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mulla olis portit auki, en tosin vastaa n. 10-15 minuuttiin.

Nimi: Tomi
Kylä: Preeria
Code: 1375 1748 0549
 
Vastaus: Animal Crossing DS

kuppi sanoi:
Mulla olis portit auki, en tosin vastaa n. 10-15 minuuttiin.

Nimi: Tomi
Kylä: Preeria
Code: 1375 1748 0549

Pöh ja pah, yhteys katkes kesken kisan ja mun on pakko lähtee kauppaan nyt :( Mutta illemmalla sit lisää jos joku on linjoilla :)
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Eiiii yhteys katkes just ku mul meni kalastukisas hyvin... Mul oli jo siin vaihees jo 6 eri kalaa.....:eek:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Voisiko joku lisätä minut , olisi kiva päästä kokeilemaan tätä peliä wi-fi:ssä. Tietoni näet allekirjoituksestani.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Reno sanoi:
Voisiko joku lisätä minut , olisi kiva päästä kokeilemaan tätä peliä wi-fi:ssä. Tietoni näet allekirjoituksestani.

Lisääs minut. Voin tulla nyt pelaamaan.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Reno sanoi:
Voisiko joku lisätä minut , olisi kiva päästä kokeilemaan tätä peliä wi-fi:ssä. Tietoni näet allekirjoituksestani.

Lisäsin sut, lisää säkin mun tiedot allekirjoituksesta. Tänään en enää pelaile, mutta luultavasti huomenillalla jälleen :cool:
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jaahas. Tänään olisi kuu myynnissä Nookwayssä. Maksaa vaivaiset 32 000 bellsiä. Jos jotakuta kiinnostaa tulla katsomaan niin ilmoitelkaa tähän ketjuun. Tulen olemaan poissa 14.30 - 16.30 välillä, mutta sen jälkeen voidaan katsoa uudelleen.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jos Darkblade on lisännyt minut listoilleen (mun listoilla olet jo) niin voisin tulla ainakin ihmettelemään mikä se sellainen kuu on :D
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mulla olis täällä pikkukisu, joka tahtois Pyryn kylään äitinsä luo..
 
Ylös Bottom