Vastaus: Armeijassa
Se on kyllä harmi miten armeija on muuttunut tässä. Itse kun kävin ööh.. II/09 saapumiserä olin juu. Ja olihan sekin ihan leikkitarhaa siihen mitä odotti.
Ite olin vielä tyhmän särmäsolttu koko 9kk niin punkkaa pistettiin kunnolla vielä vikoina hetkinäkin.. Tykkäsin oleskella sielä ku ei tarvinu paljoa itse miettiä :^)
Uus saapumiserä kun tuli niin kyllä se taso taas tipahti. Sotilaspoliiseilla ei ollut leirejä ainakaan niin kauan kun p-kausi oli uusilla meneillään.
Ja naureskeltiin taas heidän Sotilaspoliisikoulutuksille, meillä kesti joku +12h, siis se SP lopputesti, en muista nyt nimeä. Ja vanhemmat Spollet varmaan tietää sen "videon" Vekaranjärvellä? Jos ei tiedä niin sanotaan vaikka että oli Armeijan psykedeelisin rastikoultus. Juu ei näillä uusilla mitää sellasta ollut, 4h heillä kesti käydä rastit läpi ja kaikki läpäisi.
Ja noin yleisesti, spolleilla ei aamujuokseminen ainakaan lopu ihan heti kesken (ainakin olettaisin).
Jokaisella on oma *itutus kynnys, itseä ei alkanu potuttaa meininki oikein missään vaiheessa. Toki, eihän leireille koskaan aamulla jaksanu mennä mutta sielä ollessa oli erittäin mainiota.
Uusille vain semmosta sanomaa et nauttikaa ihan oikeasti. Sielä ei lopu meininki ihan heti, ja jos loppuu niin mitäs menit 362 kuskiksi
Ja muistakaa painia paljon, nopeampi tapa rikkoa luita ja saa kotihoitoa. Itellä murtui solisluu 24 päivää ennen loppua ja 16 päivää kotihoitoa, arvatkaa vaan olinko loppusodassa sen takia? :'D