Xboxin mukana tämä tuli tuossa jo tovi sitten, mutta ensimmäinen tunti oli silloin niin kamala elämys, etten ole uusiksi koskenut. Pyöri huonosti, bugitti todella pahasti jne.
No tänään pelailin jonkun aikaa lisää ja onko tähän tullut joku päivitys? Tuntuu et pyörii sulavammin kuin ennen?
Edelleenkin kontrollit on etenkin kamelilla aivan hirveät. Myös juostessa en pidä kontrollista yhtään. Aikaisemmat AC:t olleet omaan makuun kuitenkin hyviä. Jotenkin tuntuu, että ohjaus itsessään on ok, mutta animaatiot on niin pitkiä tms, että ohjaus tuntuu kankealta ja ukko ei oikein mene kuten haluaisin.
Tähän asti jokainen AC on mennyt sinne reilu puoliväliin, kunnes iskenyt totaalinen kyllöstyminen. Läpi en vain jaksa pelata. Mutta mua ei kiinnosta englanti, eikä Ranska. Silti tuohon puoliväliin on mennyt lähes yhteen soittoon erittäin loistavista fiiliksissä. Huolimatta siis siitä, ettei pelimaailma sinänsä ole kiinnostanut.
Nyt taas tän maailma on villin lännen jälkeen se mua eniten kiinnostava, mutta jotenkin ei lähde yhtään. Pelailin ja se oli ihan ok, mutta jotenkin iski niin vahva AC puudutus jo alkuunsa, ettei nyt ainakaan ole yhtään sellainen fiilis et jaksais taas peliä edes käynnistää.
En kyllä tiedä mistä johtuu. Onko se nuo epämääräiset kontrollit ja se älyttömän vahva AC pelimekaniikka taustalla johon on lopen kyllästynyt. Eli torneihin kiipeily synkronoinnin vuoksi jne?
Todella paljon esim tehtävien suhteen tullut uutta ja taistelumekaniikka on mun makuun. Ei vain jotenkin iske sit yhtään. Harmittaa siksikin, kun odotukset oli kovat ja ymmärsin kehittäjien puheista kesällä vielä että tässä on menty AC mekaniikasta eteenpäin, eikä ole tuollaisia synkronointeja jne.
Konsolin mukana tuli uusi codi, jonka suhteen mun asenne on jo tutkimatta peliä aivan järkyttävän huono, joten myin avaamattomana ja nyt kun on tätä pelannut ja katsellut Codin yksinpelin videoita, niin ois voinu kerrankin olla avarakatseisempi.