Ippenator
Well-Known Member
No, ehkä vähän eri näkökulma kun totesin aika suoraan, että itse en pidä oikein noista lumi ja kalliopitoisista maisemista usein peleissä. Varsinkin jos niissä on kovin paljon Valhallan kaltaisia hyvin haaleita ja synkeitä värejä. Olen itse värien ystävä, joten siksi tämän tyyppiset maisemat ja yksitoikkoinen väritys puuduttavat varsin nopeasti. Uskon toki, että tuollaiset maisemat kuitenkin kiehtovat myös monia, joten en kyllä minään absoluuttisena totuutena asiaa tuonut esiin.Hehh, juu en suoranaisesti sinuun viitannut tällä pilarillani, mutta sama henki oli läsnä tuossa viestissäsi, kuin oli edesmenneellä ystävällämme.
Totesin vain alunperin, että itse ymmärsin Omenanraadon kokemusta Valhallan ulkoasusta. En todennut kuitenkaan ansaitussa levossa olevan ystävämme tapaisesti, että pelin ulkoasu olisi jotenkin absoluuttisesti pilattu kaikilta, vaan korostin asian olevan toki makuasian ja korostin omaa kokemustani asiasta. Eli siinä mielessä siis mielestäni aika eri näkökulma. Mutta joo ehkä siihen jotain samankaltaisuuttakin voi ajatella, kun joku tietty juttu on, josta ei ulkoasussa sinänsä pidä.
Viimeksi muokattu: