Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin’s Creed Valhalla - viikinkiparta kasvamaan

Hehh, juu en suoranaisesti sinuun viitannut tällä pilarillani, mutta sama henki oli läsnä tuossa viestissäsi, kuin oli edesmenneellä ystävällämme.
No, ehkä vähän eri näkökulma kun totesin aika suoraan, että itse en pidä oikein noista lumi ja kalliopitoisista maisemista usein peleissä. Varsinkin jos niissä on kovin paljon Valhallan kaltaisia hyvin haaleita ja synkeitä värejä. Olen itse värien ystävä, joten siksi tämän tyyppiset maisemat ja yksitoikkoinen väritys puuduttavat varsin nopeasti. Uskon toki, että tuollaiset maisemat kuitenkin kiehtovat myös monia, joten en kyllä minään absoluuttisena totuutena asiaa tuonut esiin.

Totesin vain alunperin, että itse ymmärsin Omenanraadon kokemusta Valhallan ulkoasusta. En todennut kuitenkaan ansaitussa levossa olevan ystävämme tapaisesti, että pelin ulkoasu olisi jotenkin absoluuttisesti pilattu kaikilta, vaan korostin asian olevan toki makuasian ja korostin omaa kokemustani asiasta. Eli siinä mielessä siis mielestäni aika eri näkökulma. Mutta joo ehkä siihen jotain samankaltaisuuttakin voi ajatella, kun joku tietty juttu on, josta ei ulkoasussa sinänsä pidä.
 
Viimeksi muokattu:
Omasta mielestä ihan virkistävä Assassins Creed, Originin ja Odysseyn jälkeen. Origin ja varsinkin Odyssey oli omaan makuun aivan liian RPG painotteinen tähän pelisarjaan ja se Odysseyn grindauksen määrä oli jotain aivan älytöntä.

Nyt on vajaa 20h pelattuna ja hyvin maistuu, Kyllä tässä pelissä mielestäni huokuu se että ollaan palaamassa ainakin jossain määrin sarjan juurille.
 
Yhden tuollaisen puzzlen menin läpi. En nyt uskalla kuvan perusteella sanoa oliko se juuri tämä sama.

Paina Y:tä ja siirrä niitä säteitä osoittamaan noihin harmaisiin laatikoihin/alustoihin. Sen jälkeen niiden päälle pystyy hyppäämään.

Jossain kohtaa on myös niin että säde pitää ohjata osoittamaan toiseen tuollaiseen sädeohjuriin ja siitä vasta sitten vasta harmaaseen laatikkoon/alustaan.
Ei jumalauta. Kannattasiko esim eka pelata se tutoriaali läpi ja lähtee englantiin.
Ei jumalauta. Kannattasiko esim eka pelata se tutoriaali läpi ja lähtee englantiin.
Lainasin näköjään ihan mitä sattuu. Ipenaattron viestiin piti.
Ei jumalauta. Kannattasiko esim eka pelata se tutoriaali läpi ja lähtee englantiin.

Lainasin näköjään ihan mitä sattuu. Ipenaattron viestiin piti.

Ja aina näille oon pelannu tunnin kommenteille ei voi ku nauraa!
 
Viimeksi muokattu:
Omasta mielestä ihan virkistävä Assassins Creed, Originin ja Odysseyn jälkeen. Origin ja varsinkin Odyssey oli omaan makuun aivan liian RPG painotteinen tähän pelisarjaan ja se Odysseyn grindauksen määrä oli jotain aivan älytöntä.

Nyt on vajaa 20h pelattuna ja hyvin maistuu, Kyllä tässä pelissä mielestäni huokuu se että ollaan palaamassa ainakin jossain määrin sarjan juurille.

Alkaa itellä olla n. 50h taulussa ja tuntuu ettei loppu häämötä edes vielä. Tosin kyseiseen 50h kuuluu keruuta ja sidequestejä. Huomaa, että on Black Flag tiimin tekemä peli. Paikoittain meinaa nostalgisia fiiliksiä hiipiä vaikka ihan eri aikakausi ja tarina kyseessä. Maistunu erittäin mieluusti. Origin oli ihan jopa siedettävä, mutta Odyssey tuli vedettyä läpi loppua kohti jopa hampaat irvessä että jaksoi. Atlantiksen salaisuus jäi kesken.
 
Ei jumalauta. Kannattasiko esim eka pelata se tutoriaali läpi ja lähtee englantiin.

Lainasin näköjään ihan mitä sattuu. Ipenaattron viestiin piti.
Englannissahan tässä on jo oltukin, eikä tuo ulkoasu kyllä sielläkään miellytä itseäni alkuunkaan. Jotenkin haaleat ja tympeät värit tässä pelissä kaiken kaikkiaan. Origins ja varsinkin Odyssey näyttivät aivan valtavasti paremmilta omaan silmääni. Myös niiden juoni tuntui heti alkuunsa paljon paremmalta kuin Valhallassa. Pettymys tämä on tosiaankin alkupuolella ollut, kun kuutisen tuntia on pelattuna. Ihan väkinäistä ollut heti alusta alkaen tämän pelaaminen. Ei oikein mikään natsaa itselleni. Taistelut ovat myöskin tuntuneet aivan umpisurkeilta verrattuna esim. Odysseyhin, jossa on mielestäni ylivoimaisesti paras taistelumekaniikka kaikista AC-peleistä.

Origins ja Odyssey veivät heti mennessään, eikä niiden parissa tuntunut hetkeäkään pelaaminen väkinäiseltä. Nyt todellakin tuntuu. Hahmot ovat jotenkin myös todella tökerön ja epäsympaattisen tuntuisia. Odotukset olivat kovat Valhallasta, joten siinä mielessä tämä on ollut toistaiseksi hämmentävän suuri pettymys. Mutta toki jatketaan edelleen eteenpäin ja toiveissa on, että alkaisi edes jonkin verran paremmin maistumaan.
 
Viimeksi muokattu:
Englannissahan tässä on jo oltukin, eikä tuo ulkoasu kyllä sielläkään miellytä itseäni alkuunkaan. Jotenkin haaleat ja tympeät värit tässä pelissä kaiken kaikkiaan. Origins ja varsinkin Odyssey näyttivät aivan valtavasti paremmilta omaan silmääni. Myös niiden juoni tuntui heti alkuunsa paljon paremmalta kuin Valhallassa. Pettymys tämä on tosiaankin alkupuolella ollut. Ihan väkinäistä ollut heti alusta alkaen tämän pelaaminen. Ei oikein mikään natsaa itselleni. Taistelut ovat myöskin tuntuneet aivan umpisurkeilta verrattuna esim. Odysseyhin, jossa on mielestäni ylivoimaisesti paras taistelumekaniikka kaikista AC-peleistä.

Origins ja Odyssey veivät heti mennessään, eikä niiden parissa tuntunut hetkeäkään pelaaminen väkinäiseltä. Nyt todellakin tuntuu. Hahmot ovat jotenkin myös todella tökerön ja epäsympaattisen tuntuisia. Odotukset olivat kovat Valhallasta, joten siinä mielessä tämä on ollut toistaiseksi hämmentävän suuri pettymys. Mutta toki jatketaan edelleen eteenpäin ja toiveissa on, että alkaisi edes jonkin verran paremmin maistumaan.

Jännä että niin eriltä voi tämän pelaaminen eri ihmisistä tuntua. Itellä on aivan täysin vastakohtaiset kokemukset tästä. Ei vaan malttaisi olla lopettamatta pelaamista, kun nuo Englannin ja Norjan maisemat on niin upeita ja itse pelaaminen on niin sulavaa ja nautittavaa kaikin puolin. Pidän taisteluistakin aivan älyttömän paljon enemmän, kun Originissa ja varsinkin Odysseyssä. Jälkimmäisessä ei minusta ollut mitään painontuntua lyönneissä ja se oli vain väistön ja lyöntinapin hakkausta ilman mitään tuntumaa. Lisäksi hiiviskely oli pilattu sillä, ettei läheskään kaikkia vihuja voinut one-shotata. Tässä kaikki voi assasinoida jos vain onnistuu hiipimään lähelle huomaamatta. Asetuksista saa jopa automaattisen onnistumisen päälle noihin missä voi epäonnistua. Odyssey tosiaan meni lopussa jo siihen, että joutui pitämään pitkiä taukoja, jotta sen jaksoi pelata loppuun. Mutta sellaista tämä pelaaminen on, porukka tykkää niin eri asioista ja kokee asiat eri tavalla. Onneksi jokaiselle löytyy aina jotakin mikä tuntuu parhaalta. :)
 
Jännä että niin eriltä voi tämän pelaaminen eri ihmisistä tuntua. Itellä on aivan täysin vastakohtaiset kokemukset tästä. Ei vaan malttaisi olla lopettamatta pelaamista, kun nuo Englannin ja Norjan maisemat on niin upeita ja itse pelaaminen on niin sulavaa ja nautittavaa kaikin puolin. Pidän taisteluistakin aivan älyttömän paljon enemmän, kun Originissa ja varsinkin Odysseyssä. Jälkimmäisessä ei minusta ollut mitään painontuntua lyönneissä ja se oli vain väistön ja lyöntinapin hakkausta ilman mitään tuntumaa. Lisäksi hiiviskely oli pilattu sillä, ettei läheskään kaikkia vihuja voinut one-shotata. Tässä kaikki voi assasinoida jos vain onnistuu hiipimään lähelle huomaamatta. Asetuksista saa jopa automaattisen onnistumisen päälle noihin missä voi epäonnistua. Odyssey tosiaan meni lopussa jo siihen, että joutui pitämään pitkiä taukoja, jotta sen jaksoi pelata loppuun. Mutta sellaista tämä pelaaminen on, porukka tykkää niin eri asioista ja kokee asiat eri tavalla. Onneksi jokaiselle löytyy aina jotakin mikä tuntuu parhaalta. :)
Hyvät kommentit sinulta, vaikka aika eri tavalla olemme pelin toistaiseksi kokeneet. Mutta olet hyvin mielestäni oivaltanut sen, ettei ole mitään mieltä suuttua siitä, että joku kokeekin paljon huonompana pelin, josta olet itse kovasti pitänyt ja asiallisessa hengessä kommentoit kuitenkin takaisin. Tämän kaltaista suhtautumista ja kommentointia täällä saisi olla kyllä paljon enemmän. Olen toki huomannut tämän suhtautumisessasi täällä ennenkin. Toki TLoU 2:n suhteen taisimme mekin olla kyllä tukkanuottasilla. Mutta se oli kuitenkin yksittäistapaus.
 
Hyvät kommentit sinulta, vaikka aika eri tavalla olemme pelin toistaiseksi kokeneet. Mutta olet hyvin mielestäni oivaltanut sen, ettei ole mitään mieltä suuttua siitä, että joku kokeekin paljon huonompana pelin, josta olet itse kovasti pitänyt ja asiallisessa hengessä kommentoit kuitenkin takaisin. Tämän kaltaista suhtautumista ja kommentointia täällä saisi olla kyllä paljon enemmän. Olen toki huomannut tämän suhtautumisessasi täällä ennenkin. Toki TLoU 2:n suhteen taisimme mekin olla kyllä tukkanuottasilla. Mutta se oli kuitenkin yksittäistapaus.

Joo, tätä ainakin yrittää aina, että ei lähtisi vääntämään makuasioista ja ainakin yrittäisi ymmärtää toistakin näkökulmaa vaikka ei samaa mieltä olisikaan. Eihän se pitäisi itseltä olla pois jos joku on eri mieltä. Ei se toki aina niin helppoa ole niinkun vaikka tuo TLOU2 todisti. :D

Jotta ei kuitenkaan menisi ihan hakoteille aiheesta niin tulipahan taas aika hämmentävä, sieniin liittyvä, World Event vastaan mikä pisti naureskelemaan itsekseen. On kyllä todellakin päästetty mielikuvitus valloilleen näitä suunnitellessa. :)
 
Tuli hankittua peli eilen, ja alun perusteella maistuu hyvin. Hirveästi itse pelistä en voi vielä sanoa muutaman tunnin jälkeen, muuta kuin että onpas hyvän näköinen tuotos. 4K@60fps tekee tästä todella smoothin, ja tulee kyllä next gen fiilikset kun iso open world latautuu sekunneissa peliä käynnistäessä. Alustana PS5.
 
Jotta ei kuitenkaan menisi ihan hakoteille aiheesta niin tulipahan taas aika hämmentävä, sieniin liittyvä, World Event vastaan mikä pisti naureskelemaan itsekseen. On kyllä todellakin päästetty mielikuvitus valloilleen näitä suunnitellessa. :)
Nämä World Eventit ovat olleet hyvä parannus noihin aikaisempien pelien sivutehtäviin, kun ovat sopivan pituisia ja ei ainakaan vielä ole tullut mitään "juokse toiselle puolelle karttaa hakemaan joku turha esine" tyyppisiä tehtäviä.

Nyt tässä jopa haluaa tehdä noita sivuhommia, eikä tee mieli skipata niitä.
 
Onhan tämä peli minunkin mittapuulla roimasti parempi kuin Origins ja Odyssey. Tässä on enemmän sitä alkuperäisten AC:n fiilistä juuri stealth-mekaanikkojen takia. Taistelukin on paljon parempaa. Ja peli pyörii myös ihan ok vaikka alustana onkin PS4 Pro. Itsekin odottelen innolla koska pääsee tätä PS5 kunnolla tykittämään.
 
Onhan tämä peli minunkin mittapuulla roimasti parempi kuin Origins ja Odyssey. Tässä on enemmän sitä alkuperäisten AC:n fiilistä juuri stealth-mekaanikkojen takia. Taistelukin on paljon parempaa. Ja peli pyörii myös ihan ok vaikka alustana onkin PS4 Pro. Itsekin odottelen innolla koska pääsee tätä PS5 kunnolla tykittämään.

Joo, tuossa kans ihan samaa mieltä, että paljon on tuota vanhaa AC-fiilistä nyt tässä. :)
 


JES! vihdoin joku upannut tämän nettiin. Eli biisi mikä soi kun ekaa kertaa vieraillaan Fornburgissa. Tätähän ei jostain kumman syystä löydy ollenkaan tuosta virallisesta soundtrackista.
 
Joo, tuossa kans ihan samaa mieltä, että paljon on tuota vanhaa AC-fiilistä nyt tässä. :)
Jep ja sitten toi itse maailman tutkiminen ja sivutehtävien tekeminen on mukavampaa kun ei miljoona waypointtia hypi silmille kokoajan. Eli siitä myös iso plussa.
 
Jep ja sitten toi itse maailman tutkiminen ja sivutehtävien tekeminen on mukavampaa kun ei miljoona waypointtia hypi silmille kokoajan. Eli siitä myös iso plussa.

Tämä on juurikin itelle se isoin juttu minkä takia pidän pelistä niin paljon. Mielestäni tuosta saisi moni muukin open world peli ottaa mallia ja toivottavasti tämä onkin se suunta mihin ollaan menossa. Mukava käyttää vähän omaa päätä ja seurata sitä itse peliä UI:n sijaan. Monessa pelissä tuohon UI:n nojataan niin paljon, ettei maailman suunnitteluun ole tarvinnut käyttää niin paljon aikaa, että se olisi selkeä tutkia ja pärjäisi ilman niitä waypointeja.
 
Raunioissa minkä nimi oli The Prodigy. Oli piispa jonka kanssa piti vähän tapella. Yleisö lauloi "Smack my bishop"

En kyllä tiedä onko toi edes spoileri. Hauska juttu vaan mikä tuli vastaan. Liittyy noihin mysteeri tehtäviin
 
Tämä on juurikin itelle se isoin juttu minkä takia pidän pelistä niin paljon. Mielestäni tuosta saisi moni muukin open world peli ottaa mallia ja toivottavasti tämä onkin se suunta mihin ollaan menossa. Mukava käyttää vähän omaa päätä ja seurata sitä itse peliä UI:n sijaan. Monessa pelissä tuohon UI:n nojataan niin paljon, ettei maailman suunnitteluun ole tarvinnut käyttää niin paljon aikaa, että se olisi selkeä tutkia ja pärjäisi ilman niitä waypointeja.
Joo tässä ja Tsushiman kummituksessa on tämä asia mielestäni tehty hyvin. Saisi olla tosiaan tulevissa peleissä myös tämmöinen.

Tässä tuntuu olevan myös ihan mukavasti tekemistä eikä oikein parissa tunnissa ehdi tekemään paljoa. Ei voi oikein toista peliä siis pelata samaan aikaan :D
 
Onhan tämä peli minunkin mittapuulla roimasti parempi kuin Origins ja Odyssey. Tässä on enemmän sitä alkuperäisten AC:n fiilistä juuri stealth-mekaanikkojen takia. Taistelukin on paljon parempaa. Ja peli pyörii myös ihan ok vaikka alustana onkin PS4 Pro. Itsekin odottelen innolla koska pääsee tätä PS5 kunnolla tykittämään.
Tuo vanha AC-meininki on juuri sitä mitä itse en kaipaa lainkaan. Se kun ehti pahasti elähtää jo AC Brotherhoodin jälkeen. Enkä kyllä suoraan sanoen ole kovin sniikkailupitoisten pelien ystävä muutoinkaan. Satunnaisesti ok peleissä, mutta heti alkaa pahasti tympimään jos sellaista on pelissä jatkuvasti. Itselleni taas toimii sinänsä juuri roolipelimäisempi ote ja varmaan paljolti siksikin pidin niin paljon Originsistä ja varsinkin Odysseuksesta. Lisäksi antiikin Kreikka ja historiallinen Egyptikin ovat kyllä paljon kiinnostavampia ja värikkäämpiä kuin viikinkien ajat.

Tosin viikingeistä olisi varmasti voinut saada itseänikin paljon enemmän kiinnostavan pelin. Tässä pelissä kuitenkin tympeä ulkoasu, värien puute ja haaleus, sekä hahmojen tönkköys tekevät tästä jotenkin vaan niin kovin pitkäpiimäistä pelattavaa itselleni.

Ja erityisesti tuo taistelu tuntuu aivan onnettomalta. Tässähän ei nimenomaan ole minkäänlaista painon tunnetta missään. Ukot liikkuvat aivan AD-HD:na, kirvestä heilutellaan kuin se olisi kärpäslätkä, eikä osumien perillemenoakaan aina kunnolla tunnista muuta kuin siitä, että hiparipalkki itsellä tai vihulla lyhenee. Juuri tällainen kovin kevyen tuntuinen AD-HD-huiskiminen on itselleni karmeaa kuraa taisteluissa.

Todella vaikealta kyllä tuntuu tämän pelin jatkaminen itselleni. Kun vielä ehtinyt tulla jo kolme kertaa bugi, jossa ukko jää maisemaan jumiin niin, että pakko teleportata itsensä muualle (paljon kauemmas siitä missä olin), että voi pelaamista jatkaa, niin kyllä tässä vaan on varsin ikävät fiilikset tästä pelistä. Harmittaa siis varsinkin noiden viimeisimpien AC-pelien suurena fanina ainakin toistaiseksi, eikä oikein huvita edes tällä erää eteenpäin jatkaa, vaikka toiveena kuitenkin olisi, että alkaisi jossain vaiheessa maistumaan paremmalta. Onnettoman taistelun takia tuskin kovin paljon paremmalta voi kuitenkaan alkaa tuntumaan myöhemminkään
 
Viimeksi muokattu:
Itselle tämä ja aiemmatkin assassins creedit on jotenkin ristiriitaisia kokemuksia. Peli on hyvä eikä siinä ole varsinaisesti mitään vikaa. Näyttää hyvältä ja toimiikin hyvin, mutta silti joku näissä ubisoftin peleissä on nykyään ettei ne oikeen saa pidettyä otteessan. Peliä on hauska pelata, muttei vielä missään vaiheessa ei ole tullut tunnetta että haluaisi päästä pelaamaan tätä peliä, ennemminkin on sellaista että pelaan vaan siksi että joskus tämä peli tulisi päätökseen.

Black flagin (joka oli uuvuttava kokemus) ja unityn jälkeen en ole kyennyt läpäisemään yhtään creediä, koska ähky näitä pelejä kohtaan tulee hirmu nopeasti
 
Tuo vanha AC-meininki on juuri sitä mitä itse en kaipaa lainkaan. Se kun ehti pahasti elähtää jo AC Brotherhoodin jälkeen. Enkä kyllä suoraan sanoen ole kovin sniikkailupitoisten pelien ystävä muutoinkaan. Satunnaisesti ok peleissä, mutta heti alkaa pahasti tympimään jos sellaista on pelissä jatkuvasti. Itselleni taas toimii sinänsä juuri roolipelimäisempi ote ja varmaan paljolti siksikin pidin niin paljon Originsistä ja varsinkin Odysseuksesta. Lisäksi antiikin Kreikka ja historiallinen Egyptikin ovat kyllä paljon kiinnostavampia ja värikkäämpiä kuin viikinkien ajat.

Tosin viikingeistä olisi varmasti voinut saada itseänikin paljon enemmän kiinnostavan pelin. Tässä pelissä kuitenkin tympeä ulkoasu, värien puute ja haaleus, sekä hahmojen tönkköys tekevät tästä jotenkin vaan niin kovin pitkäpiimäistä pelattavaa itselleni.

Ja erityisesti tuo taistelu tuntuu aivan onnettomalta. Tässähän ei nimenomaan ole minkäänlaista painon tunnetta missään. Ukot liikkuvat aivan AD-HD:na, kirvestä heilutellaan kuin se olisi kärpäslätkä, eikä osumien perillemenoakaan aina kunnolla tunnista muuta kuin siitä, että hiparipalkki itsellä tai vihulla lyhenee. Juuri tällainen kovin kevyen tuntuinen AD-HD-huiskiminen on itselleni karmeaa kuraa taisteluissa.

Todella vaikealta kyllä tuntuu tämän pelin jatkaminen itselleni. Kun vielä ehtinyt tulla jo kolme kertaa bugi, jossa ukko jää maisemaan jumiin niin, että pakko teleportata itsensä muualle (paljon kauemmas siitä missä olin), että voi pelaamista jatkaa, niin kyllä tässä vaan on varsin ikävät fiilikset tästä pelistä. Harmittaa siis varsinkin noiden viimeisimpien AC-pelien suurena fanina ainakin toistaiseksi, eikä oikein huvita edes tällä erää eteenpäin jatkaa, vaikka toiveena kuitenkin olisi, että alkaisi jossain vaiheessa maistumaan paremmalta. Onnettoman taistelun takia tuskin kovin paljon paremmalta voi kuitenkaan alkaa tuntumaan myöhemminkään
13 tunnin aikana ja nyt kun pääsin tutustumaan Englantiin, niin ei sniikkailu ole ollut pakollista. Toki en tiedä tulevasta sitten. Ja kun ottaa huomioon pelin nimen, niin sniikkailu ja salamurhaus kuuluu asiaan. Ja tässä molemmat on toteutettu mielestäni ihan hyvin. Roolipelielementeistä en tiedä skillisysteemin lisäksi mitään, kun vasta pelin alkupuolella olen, mutta ilmeisesti tulee olemaan kuitenkin jotain valintoja ihan niinkuin Odysseyssa. Eli on tämä mielestäni saman verran roolipeli kuin edelliset. Mutta jos haluaa roolipelejä pelata, niin en heti lähtisi AC pelejä suosittelemaan. Parempia vaihtoehtoja on varmasti ja on tulossa.

Haaleutta, ulkoasun tympeyttä tai hahmojen tönkköyttä en ole ainakaan PS4:llä huomannut. Aika samanlaiselta näyttää kaikin puolin kuten Odyssey (ei tosin yhtä värikäs kylläkään) Toki lopputulos olisi ollut paljon parempi jos olisi jätetty edellisen sukupolven konsolit pois kehitystä jarruttamasta. Mutta omiin silmiin meno näyttää edelleen tyydyttävällä eikä pelaamista malttaisi lopettaa millään.

Taistelu on taas mielestäni hyvinkin samanlaista kuten edellisissä peleissä, erona tietenkin Stamina. Eli yhtä ADHD menoa oli edelliset pelit, ja joihinkin se iskee ja joihinkin ei. Osumien rekisteröinnissä en ole myöskään huomannut mitään vikaa.

Tasan yhteen bugiin itse olen PS4:llä törmännyt joka esiintyi vain latausruudussa, kun viitta liehui vähän minne sattuu. Toki PS4 Prolla tekninen laatu ei ole muutenkaan kovinkaan sulava ja pariin kertaan pleikkari on ylikuumennu, jos ennen pelaamista on katsonut vaikka leffaa. Eli itse pelissä ei ole ollut mitään bugeja ja ongelmia, joka on aika hyvin ottaen huomioon pelin laajuuden.

Toki jokaisella omat mielipiteensä, mutta minuun tämä peli iski kovaa ja tuli ihan nostalgiset fiilikset pelistä. Sillä ekat AC:t olivat mun suosikkipelejä ja tämä vaikuttaa ihan kuin kotiinpaluulta. Mutta ehostettu semmonen. Sais vaan sen PS5 käsiin jo niin pääsisi pelaa tätä mukavalla laadulla ja sulavuudella :)
 
Ylös Bottom