Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin’s Creed Valhalla - viikinkiparta kasvamaan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eihän se nyt niin voi mennä että pitää alkaa ostelemaan jotain VRR televisioita kun devaajat ei saa pelejänsä optimoitua.

Laittaisivat vaikka kunnon grafiikka asetukset konsolipeleille niin päästäis tuosta ongelmasta kerralla eroon.
 
Heh, ei todellakaan pysy 4k kovin paljon liikkeessä. Dynaamista pukkaa

Tuskin haittaa ketään.
 
Viimeksi muokattu:
Mitäs @Dragonfly on mieltä tuosta screen tearingista? Mun mielestä sitä on paljon vähemmän mitä luulin ja ei ainakaan vielä ole häirinnyt samalla tavalla, kuin Youtubesta löytyvissä videoissa.
 
Mitäs @Dragonfly on mieltä tuosta screen tearingista? Mun mielestä sitä on paljon vähemmän mitä luulin ja ei ainakaan vielä ole häirinnyt samalla tavalla, kuin Youtubesta löytyvissä videoissa.
Jos tosi nopeasti kameraa pyörittää ympäri, niin silloin pientä tearingia on havaittavissa. Normaalissa pelitilanteessa ei juurikaan. On visuaalisesti näyttävän näköinen, vaikka ei mikään tajunnanräjäyttävä. Ja pyörii myös oikein sulavasti.

On myös pelillisesti, teemaltaan ja alkuasetelmaltaan tämän muutaman tunnin perusteella kyllä tosi lupaavan oloinen peli.
 
Originsistä ja Odysseysta pidin paljonkin mut nyt on pakko sanoo et täs Valhallassa joku tuntuu vaan väärältä. Viikinkiasetelma tosi siisti mut sit kaikki taistelu, liikkuminen, kiipeily.. ne tuntuu todella kömpelöltä ja huonolta. Eivor on jatkuvasti jumissa jossain tynnyrissä, taistelu on joko todella helppoa tai uber vaikeeta, useimmite pärjää ku spämmää R1:stä.

Täytyy antaa viel mahdollisuus mut näillä testeillä sanoisin et se Origins oli paras. Odyssey, joskin ok sekin, aloitti alamäen ja nyt tän kanssa ollaan jo menossa rinnettä alas kovaa vauhtia. Tän kanssa ei vaan viihdy pitkiä aikoja.
 
Kävin juuri Joensuun Gigantissa ja matkaan tarttui myymälän viimeinen AC:Valhalla boxille. Tarkoitus oli käyttää aiemmin päivällä saamani arvokoodi, mutta yllätys sentään, eihän se toiminut! Alkoi jo siinä kohtaa hieman turhauttaa Gigantin meininki..

Mutta onneksi kassalla oli äärimmäisen hyvä ja ystävällinen myyjä, joka soitteli ja selvitteli asiaa ja lopulta jollain ihmeen kikka-kolmosella sain pelin mukaani sponsored by Gigantti ja arvokoodista käyttämättömän 5 euroa lahjakorttina.

Pahoittelivat vielä Series X ennakkotilausten viivästymistä. Sanoivat, että kaikki Joensuun myymälään noudon valinneet saivat konsolinsa tänään. Olisi siis pitänyt olla kaukaa viisas..

Vaikka tämä ennakkotilaussotku hieman korpeaa, eikä konsoli näytä vieläkään olevan postin kuljetettavana, silti loppujen lopuksi face to face asiakaspalvelusta jäi hyvä fiilis.
Onkohan toi ac valhalla boxille käynyt hyvinkin kaupaksi kun sieltä ostit viimeisen.
 
Siellä oli ps4:lle vaikka kuinka paljon Valhallaa hyllyssä, mutta ei yhtään boxille. Kysyin myyjältä ja hän kaivoi jostain laatikosta kuulemma viimeisen kappaleen. En tiedä sitten miten muualla on mennyt kaupaksi.
Tällä suunnalla oli 5 kappaletta boksin versiota myymälässä ja klo 14 mennessä kaikki oli menny. Itse hain ensimmäisen heti klo 10. Yleensäkkin gigantin myymälöissä noita pelien boksiversioita on se alle 10 kpl. Sony miehiä, naisia ja muita on vaan raakasti enemmän, että tuo boksin pelien myynti on noinkin rajallista kivijalkamyymälöissä. Saa nähdä tasoittaako tämä uusi sukupolvi tilannetta yhtään.
 
Viimeksi muokattu:
Originsistä ja Odysseysta pidin paljonkin mut nyt on pakko sanoo et täs Valhallassa joku tuntuu vaan väärältä. Viikinkiasetelma tosi siisti mut sit kaikki taistelu, liikkuminen, kiipeily.. ne tuntuu todella kömpelöltä ja huonolta. Eivor on jatkuvasti jumissa jossain tynnyrissä, taistelu on joko todella helppoa tai uber vaikeeta, useimmite pärjää ku spämmää R1:stä.

Täytyy antaa viel mahdollisuus mut näillä testeillä sanoisin et se Origins oli paras. Odyssey, joskin ok sekin, aloitti alamäen ja nyt tän kanssa ollaan jo menossa rinnettä alas kovaa vauhtia. Tän kanssa ei vaan viihdy pitkiä aikoja.

Hmm melkein jo innostuin, viikinki teema jne. Striimeis mitä vähä kattonu nii animaatiot ja taistelut näyttää jotenki tosi kömpelöiltä, viimeinen AC mulla oli black flag nii ajattelin et pitkästä aikaa olis ihan kivaa palata sarjaan. Ehkä parempi vaihtoehto oliskin sitten origins? Naurettavan halvalla sen vielä saisi.
 
Origins ehdottomasti. Tuossa Valhallassa on hitosti vielä bugeja, äänet pätkii, grafiikat ja fysiikat glitsailee, perus ubibugia.
 
Jos tosi nopeasti kameraa pyörittää ympäri, niin silloin pientä tearingia on havaittavissa. Normaalissa pelitilanteessa ei juurikaan. On visuaalisesti näyttävän näköinen, vaikka ei mikään tajunnanräjäyttävä. Ja pyörii myös oikein sulavasti.

On myös pelillisesti, teemaltaan ja alkuasetelmaltaan tämän muutaman tunnin perusteella kyllä tosi lupaavan oloinen peli.

Pelailetko jo ihan next-gen raudalla?

Täällä on aloteltu One X:llä pelailu ja muutama tunti alusta takana. Todella hyvältä kyllä tuntuu omaan makuun ja ainakaan vielä ei ole bugeja tms tullut vastaan. Teema uppoaa itelle paljon kovempaa, kun Odysseyssä tai Originsissa ja taisteluissa on aivan eri tavalla painontuntua, kun varsinkin Odysseyssa. Peli on nätin näköinen ja tarina ainakin alunperusteella todella kiinnostava. Hienoin asia tähän mennessä on ollut nuo sivutehtävät. Pidän valtavasti tuosta miten dynaamisilta ne tuolla maailmassa tuntuu ja eivät ole vain osa suorituslistaa. Muutenkin maailman tutkiminen tuntuu tällä kertaa paljon mielenkiintoisemmalta, kun kartta ei ole automaattisesti täynnä pisteitä joita kohti juosta. En kyllä malta odottaa, että pääsee pelaamaan next-gen laitteella tätä. :)
 
Viimeksi muokattu:
Noin 4 tuntia pelattuna ja olen tykännyt, mutta yksin miinus on pakko tässä vaiheessa antaa ja se tulee äänimaailmasta, kun tuntuu jotenkin vaisulta.

Netissä on tullut huomattua, että moni muukin valittelee äänien miksauksen olevan jotenkin outo.
 
Noin 4 tuntia pelattuna ja olen tykännyt, mutta yksin miinus on pakko tässä vaiheessa antaa ja se tulee äänimaailmasta, kun tuntuu jotenkin vaisulta.

Netissä on tullut huomattua, että moni muukin valittelee äänien miksauksen olevan jotenkin outo.
Olen ihan samaa kuulostellut videoista, joita olen pelistä katsellut (En pääse pelaamaan kun Series X on jumissa jossain postin syövereissä). Äänet kuulostaa jotenkin ontoilta tai liian mid-voittoisilta. Mielestäni samaa ongelmaa on ollut joissain muissakin AC-peleissä ja aina se on häirinnyt.
 
Olen ihan samaa kuulostellut videoista, joita olen pelistä katsellut (En pääse pelaamaan kun Series X on jumissa jossain postin syövereissä). Äänet kuulostaa jotenkin ontoilta tai liian mid-voittoisilta. Mielestäni samaa ongelmaa on ollut joissain muissakin AC-peleissä ja aina se on häirinnyt.
Justiinsa tommonen outo "onttous" noissa äänissä ja kuulostaa oudolta, kun on tottunut Gears 5:sen äänimaailmaan joka on omaan korvaan perkuleen hyvä.
 
Ylös Bottom