Hulikopteri
Well-Known Member
Itsellä ollut myös sama tapa pelata pelejä, muutamaan poikkeusta lukuunottamatta. Etenkin nuo Soulsborne-pelit itselläni tulee jo korvista ulos kun satoja tunteja niihin kuitenkin käyttänyt..Tähän pitikin joillekin toistosta ja kyllästymisestä valittaville sanoa, että tosiaankin kannattaa vaihtaa peliä välillä. Itse en jaksa juuri mitään peliä pelata loppuun asti pelaamatta välissä muita pelejä. Jopa Codien lyhyitä kampanjoita sun muita vastaavia pelaan pienissä pätkissä pelaten jotain ihan muita pelejä välissä.
Soulsborne-pelit sekä kai viimeisimpinä God of Waria ja Days Gonea olen jaksanut aivan alusta loppuun pelata niin, ettei ole tarvinnut pitää taukoa ja pelata muita pelejä välissä. Jopa sinänsä mielestäni erinomainen peli Ghost of Tsushima, on ollut sellainen, että on välissä täytynyt pitää taukoa ja pelata muuta, kun toistoa on kuitenkin vähintään samaan tapaan kuin Assassins Creedeissä.
Hauskaa ollutkin viime aikoina vähän vuorotella Valhallan ja GoT:in välillä. Kummassakin omat kiintoisat juttunsa, mutta myös tiettyä toistoa, kuten sinänsä avoimen maailman peleissä ja oikeastaan kaikkien muidenkin genrejen peleissä on.
Ei niitä pelejä ole pakko samaa peliä loppuun asti väkisin yrittää vääntää, jos alkaa tuntua jossain asiassa liikaa toistoa. Tästä huolimatta peli voi olla varsin hyvä sopivina annoksina.
Itse olen pitänyt joissain peleissä jopa yli vuoden taukoja, ennen kuin olen niitä pelannut loppuun, ja pelaaminen on niissä maistunut ihan eri malliin, kun on pitkän tauon jälkeen sitten pelin jatkanut loppuun. Toki tapansa kullakin pelata, kunhan nyt heitin tällaistakin näkökulmaa kehiin, jos peleissä tulee herkästi ähky ja kyllästyminen eteen.
Näissä ubin peleissä tarttee kyllä jatkuvasti taukoa. Aivan liikaa saman toistoa, vaikka tässä on sentään Waypointit jätetty pois onneksi.