Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin’s Creed Valhalla - viikinkiparta kasvamaan

Voi asiaan nätimminkin vastata, kun kyseenalaistamalla toisen omaa mielipidettä. Jos noi häiritsee niin sitten ne häiritsee ja ihan hyvä kysymys saako noita pois.


Ei noita taida valitettavasti saada. Yritin itekki katella löytyykö jotain asetusta noiden poiskytkemiseen mutta ei osunut silmään. Itteä ärsyttää ne muiden kuvat siellä kartalla. :)
Nätimmin? Hänen kommenttinsahan on nimenomaan sellainen, joka ei ota taas niitä huomioon jotka pitävät yksinpeleissäkin online-elementeistä. Itsellenikään ei tässä pelissä ole tärkeä elementti, mutta toimii joissain peleissä erittäin hyvin. Mutta olen itse sellaista vastaan, että peleistä halutaan pois elementtejä, joista ei voi olla suoranaista haittaa, mutta ehkä ovat jopa joillekin mieleen. Se on mielestäni itsekästä ajattelua. Itsekkään oloisiin kommentteihin en osaa kyllä sen ystävällisimmin kommentoida, kuin tein siinä arvostelemassasi viestissä. Kerrotko vielä mikä siinä viestissäni oli epäystävllistä? Sekö, että kyseenalaistin toisen kantaa ottamalla esiin toisten huomioimisen?
 
Onkos tässä jotakin online tehtäviäkin vai?

Itse taidan olla vielä, niin "alussa" tehtävien suhteen, että ei ole tullut muita, kuin tuo Yule festival, jota en saa edes tehtyä koska en ole tarpeeksi pitkällä pelissä vielä.

Noi muiden pelaajien kuvat olisi kyllä kiva saada pois tuolta kartalta, kun aikaisemmissakin ne sai halutessaan kytkettyä pois.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Nätimmin? Hänen kommenttinsahan on nimenomaan sellainen, joka ei ota taas niitä huomioon jotka pitävät yksinpeleissäkin online-elementeistä. Itsellenikään ei tässä pelissä ole tärkeä elementti, mutta toimii joissain peleissä erittäin hyvin. Mutta olen itse sellaista vastaan, että peleistä halutaan pois elementtejä, joista ei voi olla suoranaista haittaa, mutta ehkä ovat jopa joillekin mieleen. Se on mielestäni itsekästä ajattelua. Itsekkään oloisiin kommentteihin en osaa kyllä sen ystävällisimmin kommentoida, kuin tein siinä arvostelemassasi viestissä. Kerrotko vielä mikä siinä viestissäni oli epäystävllistä? Sekö, että kyseenalaistin toisen kantaa ottamalla esiin toisten huomioimisen?

Lähtee aika sivuraiteille taas, mutta en nyt keksi keneltä se olisi pois jos tuolla olisi joku raksi, esim "näytä/piilota online-tehtävät" tms.

En kyseistä peliä ole edes pelannut, mutta esim. Bloodbornessa olin iloinen että tuon onlinepuolen sai suljettua kokonaan.
 
37h mittarissa ja enpä ole muuta online hommaa huomannut, kuin satunnaisia muiden kuvia (joiden myötä itsekin vähän innostunut photo modea käyttämään) sekä palkattavissa olevia muiden pelaajien luomia palkkasotureita joissain satamoissa. Mitä muuta tuolla sitten vielä olisi?

Itseäkin joka paikan nuohoajana ärsyttää jos kartta täynnä jos jonkinlaista kuvaketta. Tästä syystä jäänyt mm. uudemman Divisionin peluu todella vähälle läpäisyn jälkeen (peli josta tykkäsin toodella paljon). Aina kun koittaa palata pelaamaan tätä tauon jälkeen lisää (pelasin heti julkaisussa läpi) ja avaa kartan, että mitä ja mihin lähteä, niin jo samantien iskee luotaantyöntävä ähky.

Valhalla maistunut itselle oikein hyvin. Tulee pelattua noin 30min-1h erissä ja huomaamatta kertynyt jo aika lailla tunteja. Tarina varmaankin alkuvaiheilla ja Englannissa alueista alle 3 vasta läpi käytynä. Tätä tahtia tähän varmasti tulee ajan kanssa muun pelailun ohessa upotettua se 100h rikki ennen kuin valmista.
 
Mutta olen itse sellaista vastaan, että peleistä halutaan pois elementtejä, joista ei voi olla suoranaista haittaa, mutta ehkä ovat jopa joillekin mieleen. Se on mielestäni itsekästä ajattelua.
Onhan se tosiaan itsekästä, jos haluaa pois merkinnät, jotka harmittavat pelissä, mutta voivat olla jollekin toiselle mieleen. Saattaahan joku kaveri vaikka piipahtaa pelaamaan peliäsi ja ei silloin saa parasta mahdollista kokemusta, kun häntä mahdollisesti kiinnostavat elementit puuttuvat ja ne joutuu vaivalloisesti kytkemään takaisin. Tämän takia kannattaa vähän sietää harmistusta.
 
Siis tottakai ne on okei joillekin enkä mä nyt tarkoittanut että Ubisoftin pitäisi poistaa ne, koska kyllähän jotkut niistä tykkää. Ehkä mäki joskus intoudun kokeilemaan. Ei Ubisoftin tarvitse niitä poistaa mutta olis mahdollisuus itse kytkeä ne itseltä pois niin se riittäisi. Ja mikäli nyt muistan oikein niin kysyinki että voiko ne poistaa :)
 
Nyt löysin miten saa kartasta noi pelaajien kuvat pois. Online tehtäviä ei taida pois saada.

Avaa kartta, klikkaa vasenta tattia (Legend) ja sieltä ihan alhaalta ottaa pois päältä sen "Misc" kohdan, niin häviää pelaajien ottamat kuvat pois.

Heti tuli kartasta paljon siistimpi :)
 
Siis tottakai ne on okei joillekin enkä mä nyt tarkoittanut että Ubisoftin pitäisi poistaa ne, koska kyllähän jotkut niistä tykkää. Ehkä mäki joskus intoudun kokeilemaan. Ei Ubisoftin tarvitse niitä poistaa mutta olis mahdollisuus itse kytkeä ne itseltä pois niin se riittäisi. Ja mikäli nyt muistan oikein niin kysyinki että voiko ne poistaa :)
Näinhän se toki on. Se mikä itseäni närästi tuossa ensimmäisessä kirjoituksessasi oli lähinnä se kommentti siitä, että yksinpelit on yksinpelejä ja online-pelit oma juttunsa. Sen verran kategoriselta heitolta se näytti, että tällainen valinnaisuutta lähes kaikkeen haluava vanha gonahti. Sorry nyt sitten siitä, jos pahoitin sinun tai jonkin muun mielen, se ei sinänsä tarkoitukseni ollut.
 
Ei varmaan mitään järkeä lähteä tähän vielä mukaan, kun on Ghost of Tsushima kesken.

Semmoinen kysymys, että nyt kun olette täällä jo enemmän peliä pelanneet niin saako Valhalassa sitä hyvää viikinki fiilistä vai onko se vain enemmän kivaa open world-pelaamista?
 
No sori että kysyin. Ei olis saanut kysyä enkä kyllä kysykään enää jatkossa
Hyvä kysymys se oli ja toivottavasti sait tuosta mun vastauksesta edes jotain irti. :)
Nyt löysin miten saa kartasta noi pelaajien kuvat pois. Online tehtäviä ei taida pois saada.

Avaa kartta, klikkaa vasenta tattia (Legend) ja sieltä ihan alhaalta ottaa pois päältä sen "Misc" kohdan, niin häviää pelaajien ottamat kuvat pois.

Heti tuli kartasta paljon siistimpi :)
Kiitti vinkistä! Pitääpä tehä noin. :)
 
Nyt löysin miten saa kartasta noi pelaajien kuvat pois. Online tehtäviä ei taida pois saada.

Avaa kartta, klikkaa vasenta tattia (Legend) ja sieltä ihan alhaalta ottaa pois päältä sen "Misc" kohdan, niin häviää pelaajien ottamat kuvat pois.

Heti tuli kartasta paljon siistimpi :)

Joo kiitos vinkistä. Täytyy itseki tehdä noin.
 
Tämä vaan vie mukanaan, itseäkin vähän yllättää että tämä toimii näin hyvin, menin nyt Norjaan keräämään loottia ja revontulet loimuaa ja maisemat on mielettömät. Joku vois verrata tätä Witcher 3 tuon seikkailufiiliksen osalta ja ei se mielestäni väärin olisi.
 
No onpas lystiä kun päivityksen jäljiltä hahmojen suut eivät enää liiku puhuttaessa. Siis cutsceneissä. Eipä tuo iso ongelma ole, mutta koska aina jotain...
 
Peli lähtee hyllyyn. Tuon patchin piti korjata npc bugit, jossa niille ei voi puhua tuolla "tukikohdassa". Kaikki muut se näytti korjaavan, mutta ei Tovea. Eli ei voi muokata hahmon ulkonäköä. Tuota npc ongelmaa on näemmä ollut julkaisusta lähtien, eikä mennyt kuin 2kk korjata ja sekin meni reisille.

Unable to interact with settlement NPCs - Ubi Forums
 
Jahas. Tuli tämäkin otettua uudelleen työn alle. Eka yritys kaatui alkuunsa etenkin kun kaikki mielenkiinto siirtyi erääseen kohupeliin. On tämä bugisuudestakin huolimatta todella hyvin maistunut tällä kertaa. Viikinki pelinä ei voita kyllä God of Waria, mutta Assassins Creed pelinä noussee sarjan parhaaksi. Alku Norjassa oli hiukan lattea ja kuten jo monta kertaa täällä on todettu, peli todella alkaa vasta kun päästään Englantiin. Tunnelma on välillä aivan huikea. Auringonnousu usvan peittämällä joella veneen lipuessa rauhallisesti menojaan, sateinen yö Lundenin kaduilla...Mukavasti yhdistelee myös kahta "lempi" aikakauttani eli antiikkia sekä myöhäis antiikkia/keski-aikaa. Plussaa tulee myös siitä että wanhoja asscreed jippoja palautettu. Sulautuminen ryhmään, penkillä istuskelu.
 
Viimeksi muokattu:
Mites kun miettinyt tän pelin ostoa, niin onko tavarat mitä myydään oikealla rahalla saatavissa pelissä itsessään vai vaan avaamalla lompakkoa ? Niitä kun tuntuu olevan melkoinen määrä ja mietin odotanko isompaa alea jos niitä ei saa pelissä avattua.
 
Mites kun miettinyt tän pelin ostoa, niin onko tavarat mitä myydään oikealla rahalla saatavissa pelissä itsessään vai vaan avaamalla lompakkoa ? Niitä kun tuntuu olevan melkoinen määrä ja mietin odotanko isompaa alea jos niitä ei saa pelissä avattua.
Ei tarvitse ostaa oikealla rahalla, vaan kiertää myös pelissä Redan shopissa myynnissä ja sitten voi ostaa pelistä löytyvillä Opaleilla, jos haluaa.

Oikealla rahalla taitaa vain ostaa hätäisimmät pelaajat, jotka eivät jaksa Opaleita etsiä.

Reda’s Shop is the premium in-game store that offers a random selection of items rotating on daily and weekly basis. These are the same items that are available on the Premium Ubisoft Store, but when they appear at Reda’s Shop, you can purchase them with an in-game currency called Opal, which you can farm for free.

 
Ylös Bottom