Vastaus: Autopelien kuninkuusluokka (eli kun GT5, Forza 3 ja muut autopelit tappeli)
TT-2k:lle tiedoksi, etten minä mihinkään henk. kohtaisuuksiin ole mennyt. Tsot tsot.
Noh, sinänsä ihan hyvä että postasit tuollaisen viestin, sillä selvitit aika lailla kivasti sinunkin motiivisi tässä keskustelussa. En trolliksi väitä, mutta jos sinulla ei ole muuta tuomista tähän keskusteluun kuin fanipoika-asenne, niin voit saman tien lopettaa. Melko kauan sitä kyllä onnistuit peittelemään, pisteet siitä. Mistä syystä muuten petti pokka? Siitä Destructoidin jutustako?
Nyt meni kyllä niin ohi. Tuosta kirjoituksesta saa kyllä niin nokka-pystyssä asenteen että. Se, että teksti on hienosti kirjoitettu ja oikein kirjakielellä, ei tee siitä fiksua.
Pahoittelenpa nyt vaan, mutta jos sinun mielestäsi esimerkiksi
tämä näyttää jotenkin hienolta, niin sitten vaikuttaa. Pelissähän tämä onkin ihan eri asia, olisi varmaan pitänyt boldata tuo
jos ruvetaan tietokoneen ruudulla syynäämään.
Edelleenkään, ei Prologue kyllä missään tapauksessa ainakaan pyyhi lattiaa yhtään millään. Mielestäni voit tosiaankin lopettaa keskustelun tähän, jos et parempaa juttua pysty suoltamaan. Ja jos Mini-vertailun haluat tehdä, otappa kuva siitä in-game Ministä.
Miksi tässä tarvii tietokoneen näyttöä syynätä? Minulla on PS3 ja Xbox ja niille F3:n demo ja GT5P, pystyn kyllä katsomaan ne FHD-tv:stäni, en tarvi siihen jotakin nettikuvia. Kuten olen jo monta kertaa sanonut ja rautalangasta vääntänyt, GT5P:n
automallit pyyhkivät Forzalla lattiaa. Piste. Finito. Katso sitten menu-, replay- tai ingame-kuvia ja huomaat kyllä eron, vaikka syynäisit sitä tietokoneenkin näyttöä. GT5P:n automallit ovat paremman/realistisemman näköisiä, kuin Forzassa.
Tiedoksesi myös, että tuossa Forzakuvassa on Mini Cooper menussa ja ihan pelissä(ns. ingame-kuva), ero on aika suuri. En tiedä omistatko edes GT5P:tä, mutta pelaa huviksesi Forzan minillä cockpit-kuvakulmasta ja sitten GT5P:tä samalla autolla, siinä sinulle eroa.
Ei nyt kyllä lattian pyyhkimisestä voida mitenkään puhua. GT:n autot ovat hieman realistisemman näköisiä, mutta kun ympäristöt ovat niin vaisuja vie Forza kokonaisuudessa voiton.
Voi huoh, olen jo tuhat kertaa sanonut, että GT5P:n
automallit vievät Forzaa, kuten itsekin juuri sanoit. En ole sanonut mitään ympäristöistä, tai siitä miten ne olisi GT:ssä parempia.
Sulla saattaisi kontrastit olla perseelleen säädettynä? Tai en tiedä, ainakin minulla ei aiheuta minkäänlaista negatiivisuutta tuo maiseman värimaailma, mielestäni todella mukavat maisemat ajella kisaa.
En ainakaan menisi vertailemaan maisemia todellakaan Viva Pinataan tai mihinkään LSD-trippeihin. Nyt jotain järkeä noihin ylilyönteihin.
Taistelet tuota taistelua melko yksin. Oma tv:ni on säädetty avforums:n kultasilmien asetuksilla ja Forza näyttää epärealistisemmalta kirkkaine väreineen, turha siihen on vedota mihinkään "kontrastisäätöihin".
Ja vielä minun alkup. viestini Forzaketjuun, selviää ne minunkin "motiivit" yms.
Tätä vartenhan se Xbox taas hankittiin.
Demo oli kyllä melko maukas. Ajotuntuma oli aika tuttua Forzaa, tietysti vähän ehostettuna. Grafiikat oli myös nättiä ja ero 2:een on ihan tarpeeksi näkyvä. Kaikki muut ajoavut sun muut tilpehöörät pois, paitsi ABS päälle ja AI hardille, paras sijoitus 3. Ollaanko tässä ruosteessa, vai onko pelin vaikeusastetta nostettu 2:sta