Vastaus: Autopelien kuninkuusluokka (eli kun GT5, Forza 3 ja muut autopelit tappeli)
Voi jumalauta.
Ensin uhataan banneilla perseilijöitä, mutta annetaan rookien ja Nakkilokin sitten rellestää täällä ihan vapaasti, edes viestejä poistamatta. Jos tällainen on meininki, en kyllä sitten itse säästele sanoissani myöskään. Poistakaa viesti tai antakaa bannit, korostuupa tämänkin threadin puolueellinen meininki ihan kivasti.
rookie sanoi:
TT-2k:lle tiedoksi, etten minä mihinkään henk. kohtaisuuksiin ole mennyt. Tsot tsot.
Hah, kylläpäs rupesit, ja viimeksi ihan tässäkin viestissä.
rookie sanoi:
Nyt meni kyllä niin ohi. Tuosta kirjoituksesta saa kyllä niin nokka-pystyssä asenteen että. Se, että teksti on hienosti kirjoitettu ja oikein kirjakielellä, ei tee siitä fiksua.
Jos sinusta oikeaoppinen äidinkieli on sitten niin vaikeaa, en voi asialle mitään.
rookie sanoi:
Miksi tässä tarvii tietokoneen näyttöä syynätä? Minulla on PS3 ja Xbox ja niille F3:n demo ja GT5P, pystyn kyllä katsomaan ne FHD-tv:stäni, en tarvi siihen jotakin nettikuvia. Kuten olen jo monta kertaa sanonut ja rautalangasta vääntänyt, GT5P:n automallit pyyhkivät Forzalla lattiaa. Piste. Finito. Katso sitten menu-, replay- tai ingame-kuvia ja huomaat kyllä eron, vaikka syynäisit sitä tietokoneenkin näyttöä. GT5P:n automallit ovat paremman/realistisemman näköisiä, kuin Forzassa.
Jos saat kiksejä näyttöjen syynäilemisestä, se on oma asiasi, mutta itse ainakin tarkoitin pelin stillejen tarkastelemista tiekoneen näytöltä. Ja myöskin tuohon asiaan tarttuminen oli erittäin turhaa, sillä en rinnastanut sitä millään tavalla pelien eroihin, kunhan sanoin. Ja muistaakseni myös sanoin, että itse pelissähän asia on sitten ihan eri asia. Senkin olisit vaahtoamista vähentämällä huomannut.
rookie sanoi:
Taistelet tuota taistelua melko yksin. Oma tv:ni on säädetty avforums:n kultasilmien asetuksilla ja Forza näyttää epärealistisemmalta kirkkaine väreineen, turha siihen on vedota mihinkään "kontrastisäätöihin".
Jos ruvetaan Forzan värimaailmaa LSD-trippeihin tai Viva Pinataan vertaamaan, on mielestäni rakentavampaa kysyä kontrasteista kuin katsojan omasta vaikutuksesta. Ja jos argumenttivarastosta ei muuta löydy kuin "taistelet melko yksin", niin melko keppoisella asenteella olet täällä mukana.
Ja miten viestisi Forza 3- foorumiin selittää älläköimisesi täällä? Saatat ehkäpä olla Forzasta tiettyä mieltä, mutta et saa sillä kyllä mitenkään perusteltua hölmöilyäsi täällä.
Muutenkin noista automalleista vääntäminen on todella sokeaa, täällä on pikkuisen isommat kokonaisuudet kysessä.
Nakkilokki sanoi:
Rookie veti homman kotiin. Joohanhin vastaanpyristelyjä odotellessa. Itse lopetan tänne postaamisen, koska verbaalinen lahjakkuuteni ei riitä laittamaan kenellekään jauhoja suuhun joka lienee koko konsolisodan/pelisodan idea. Jatkakaa sitä peitsenvääntoä.
Toivottavasti tyydytti, tervemenoa.