Vastaus: Autopelien kuninkuusluokka (eli kun GT5, Forza 3 ja muut autopelit tappeli)
Paras ketju varmaan päästää paineita.
Tästä vaurionmallinnuksesta. Forza3n tai GT5n videoita en ollut katsellut, lainkaan ja kun sitten satuin sen ekan videon katsomaan, se koski juuri GT5n vaurioita.
Eli,
GT femman videoita katsellessa ja kommentteja lueskellessa tuli pelko perseeseen. Näinkö se paljon puhuttu vaurionmallinnus, joka Forzaan on tulossa, on kustu täydellisesti. Videot ja kommentit herättivät lähinnä myötähäpeää GTn suuntaan. Forza kolmosessa kun keskustelun mukaan on tämä tehty paaaaaaljon paremmin.
Sitten pamahti Forzan demo Liveen, kovalla kiireellä hakemaan ja pelaamaan. Huikean komea peli, pirun mukava ajaa. Boxi kiinni... Sitten välähti se kuuluisa WTF - fiilis. Boxi takaisin päälle ja Forza tulille. Audilla täysillä seinään ja mikä oli lopputulos... Etupuskuri tippui ja koko auton maalipinta muuttui "harmaaksi". OK, ei tähän autoon varmaan saatu kunnon mallinnusta, ajattelin. Mutta kun jokaisella autolla oli sama temppu suoritettu, ei voinut kun nauraa ja itkeä samaan aikaan. TÄSSÄKÖ SE NYT SITTEN ON? SE HELVETIN HIENO VAURIONMALLINNUS, JONKA VUOKSI GT5n VOI UNOHTAA JA JÄTTÄÄ HYLLYYN!!!?
Vittujen kevät sanon minä. Se nyt on ihan paskan maku olisiko tätä "ominaisuutta" laitettu Forzaan lainkaan. Demon koettuani, toivoin että samantyyppinen kämäinen mallinnus jätettäisiin pois Turismosta. Varsinkin kun videoiden perusteella GTn mallinnus on vieläkin kehnompi.
Forzan mallinnus on aivan anaalista, GTn aavistuksen syvemmältä. Mutta molemmat jokatapauksessa yhtä turhanpäiväisiä.