Muistin hinnan väärin vaikka sen tosiaan googlasin mutta eipä sillä ole väliä onko se sitten 80, 70 vai vaikka vain 30 euroa jos se menee hukkaan. Digistä kun ei niitä rahojaan saa takaisin ja ne refundit mitä siellä on, ei käsitykseni mukaan ole varsinaisesti demotusta varten.
Tietysti ei sekään nyt kauhean hyvä tapa ole demottaa että ostaa fyysisen kappaleen ja myy tappiolla pois
Mutta siinä sentään pääsee hypen sokeisema minimoimaan tappiot jos ne omat kokemukset ei vastaakaan hypeä ja peli ei olekaan oma juttu.
Toki olen ihan yleisestikin digiä vastaan mutta olipahan ikävä ylläri että Alan Wake II:n lisäksi myös tämä kehuttu teos ei ikinä tule hyllyyn pääsemään.
Eikö muuten diginä ostamisessa ole nimenomaan enemmän tuota riskiä että peli ei sitten iskekään ja sen vuoksi voi potentiaalisesti jäädä useatkin ostokset väliin? En minä ainakaan viitsi ottaa täyden pelin hintaisia testejä. Ja yleensä kyllä tiedän tarkkaan mikä on sellainen teos että siitä melko varmasti pidän mutta tämä BG3:n genre on tosiaan minulle ihan vieras alue.