Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Siis koko pelin suurin quest on Shadowheartin pöksyihin pääseminen. Ja vielä se joskus onnistuu.
Silloin ne pöksyt löytyy jo inventaariosta ja voit milloin vain niitä ihailla.Mitäs kun itse pelaa Shadowheartilla?
Pääseekö tässä omiin pöksyihin?
Toki ainakin Laezelin pöksyihin tuli jo kutsu, joten siinä samallahan tulee molemmat hoidettua.
Mutta kun sinne pöksyihin piti päästä eikä vain ihailla niitä! Eli jos pääsee niin quest completed tms.Silloin ne pöksyt löytyy jo inventaariosta ja voit milloin vain niitä ihailla.
Siis koko pelin loppuun 30 tunnissa? Oho.110h?! Miten hemmetissä mä oon onnistunu pääseen lähes loppuun noin 30h, en edelleenkään käsitä ei siinä hyvä et on sisältöä mut kuinka hemmetisti mä oon missannu? Paljon ilmeisesti.
Oon joo tutkinu ja tehny aika paljon, kavereiden tehtävät yms. sitä mukaa kun niitä on tullut. Aattelin kans et jotenkin oikeilla raiteilla kuitenkin kun act3:een pääsin sillee et hahmot oli lv10 ja ihan kohta 11 ja vielä toki tuollaki asioita kesken. Eli siin mieles ajattelin et koska mun ryhmä on kokoajan samassa tasossa vihujen kanssa niin oikeilla raiteilla. Ellei täs ole skaalaustaNo en tiie, niiku sanoin mulla on mennyt paljon aikaa "invertory managment simulatoris" ym ihmettelyä ja möllötystä, sit tosi kauan kesti ku ei oikee tiennyt mitä oon tekemäs tai menossa ja että "osaanko nyt tehää asioita oikein tai pelata tätä peliä", sit ei välil meinannu taisteluis pärjätä jne. Tein myös uuden hahmon mut se oli heti alkuun nii sitä nyt en laske. Interneteis väitetää et tarinan nyt voi vetää jopa 25 tunnis, sivutehtävät ym kaikki päälle niin 75h ja jos kaikki salaisuudet ym nii kuulemma just se 200 hours tjsp. Mut nää pelien pituudet nyt on niin pelaajakohtasia, oot säki ilmeisesti kuitenkin sivutehtäviä ym mestoja käynyt läpi etkä vaa juossut tarinaa läpi?
Kerran otin myös reilusti takapakkia ku oli kaikki mennyt nii vituiks ettei pystynyt elää itsensä kanssa, tästähä näitä tunteja alkaa kertyy ja ohan se mahollista että tässä missaa helposti myös paljon, mulla tullut nyt täs act kakkoses vaik mitä sivutehtäviä ku jutellut tyylii kaikille ketkä vastaan tulee ja avannut näin uusia tehtäviä lisää vaikka olen koko ajan mennyt tekemään sitä yhtä tehtävää, sit mennyt tekee sitä toista tehtävää ja matkan varrella tulee joku heppu selittää et auta muaki jätkä hei ja siinähä sitä sit seikkailee ympäriinsä auttamassa.
Edit: Lisätää viel se että pelin kello näyttää nyt 65h58m mut siel pleikkari valikossa on 110h joka varmaa laskee kaikki idlailut ym haaveilut mukaan? Joten ei mulla nyt niin paljon virallista peliaikaa näköjää ole.
Oon joo tutkinu ja tehny aika paljon, kavereiden tehtävät yms. sitä mukaa kun niitä on tullut. Aattelin kans et jotenkin oikeilla raiteilla kuitenkin kun act3:een pääsin sillee et hahmot oli lv10 ja ihan kohta 11 ja vielä toki tuollaki asioita kesken. Eli siin mieles ajattelin et koska mun ryhmä on kokoajan samassa tasossa vihujen kanssa niin oikeilla raiteilla. Ellei täs ole skaalausta
Järkeilynä tässä se että miksi devaajat tekis niin, että oot jo tyyliin act2:n alussa lv12 (max) ja sitte jyräät vaa kaikki.