Remeded
Well-Known Member
Ei kannata, tee se sit ku normaalisti meet niille alueille. Tietys kohtaa act2:sta et pääse enää act1:n alueille etkä tekee niit loppuja tehtäviä.
Toho sun kysymyksee, taitaa olla lopullinen tilanne, pistän spoilerii mitä luulen tapahtuneen
Shadowheart ja Laezel kinaa jatkuvasti siitä artifactista. Luulen et kulminoitu siihen, et Shadowheart on käyny laittaa Laezelin kylmäks. Mulla uhkas ainaki tehä näin. Sun pitää pitää parempaa huolta naisistas. Sain ylipuhuttua noi kaks ja niist tuli bestest friends.
Toi on hyvä veikkaus mutta ei siinä niin käynyt, Laz el ei koskaan ollut mun partys joten mitään riitoja hänen ja shadowheartin välillä koskaan ollut. Laz el vaa makas kuolleena.
Mutta, mä en vaan voinut elää sen asian ja itseni kanssa joten mun oli pakko ottaa takapakkia aikaan ennen kun tein ilmeisesti jonkun radikaali päätöksen emerald groves.
Tein päätöksen murhata mikälie nimi olikaan, jonka jälkeen koko leiri oli täynnä raatoja ja kaikki murhattu. En tiie vaikuttiiko se sit jotenki päätökseen jossa laz el oli myös murhattu?
Laz el ei ollut enää siinä alkumestassa josta pelastin sen ekal kerral, menin sit sinne portille missä se oli kuolleena, tälläkertaa taistelun sijasta käytiinkin keskustelua ja nopan heitolla sain taistelun vältettyä ja rekrytoitua laz elin.
Nyt tuli sit ihan eri meininkiä ja sielähä ne tytöt tappelee keskenään, kattoo nyt rauhottuuko ne vai onko ne toistensa kurkussa kiinni ja kuka nyt seuraavaks sit mahtaaki kuolla tai lähtee. Miks mä otin takapakkia koska luulen että menetin aika paljon tarinasta sen takia, nyt tuli kaikkee uutta journaliin.
Mut ei tätä nyt voi pelata jatkuvasti ottamalla takapakkia mutta tämä asia jäi vaivaa aivan liikaa.
Myös eräs toinen partyjäsen joka nyt jäi saamatta jonka nimeä en muista mutta.
Joku äijä oli portalin sisällä ja ekal kerral sain sen vedettyä ulos, nyt epäonnistuin ja se vajos sinne. Voiko hahmoihin ellei ne ole lopullisesti kuollut tai lähtenyt törmätä myöhemmin pelissä?