Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ja en tie, mulla on hahmot nyt lv10 ja pelikellossa tais olla jotain 40h. Et onko täs viel paljonki jäljellä jos jotkut on onnistunut pelaamaan jotain 100+ tuntia. Mielestäni tehny ihan kaikki mitä pystynyt ja peli taitaa olla aika loppuvaiheissa, joku 10 tuntia arvioisin et jäljel.
En usko että kovin juostu on. Tutkin nimittäin aika pitkälti kaiken, tein jopa molemmat mahdolliset polut tiedät varmaan minne, questit molemmissa paikoissa yms.Itsellä on jokin 35-40h takana ja vasta äskettäin päästy act 2. Itse kolusin sen ekan alueen hyvin tarkalla kannalla ja, jos itse olet jo pelin loppuvaiheilla tuntuu, että olet hieman juosten mennyt pelin.
According to Larian Studios’ CEO and Baldur’s Gate 3 Creative Director Swen Vicke, players should be ready to spend anywhere from 75 to 100 hours to complete a full playthrough of the game. However, that is only applicable when dealing with just the main story of the game. If you’re exploring optional regions or doing as many sidequests as you can, you might be in it for over 200 hours. Tuosta voi päätellä pelin keston.
Ettei ois mainospuheita. Mitä on noi optional regions?According to Larian Studios’ CEO and Baldur’s Gate 3 Creative Director Swen Vicke, players should be ready to spend anywhere from 75 to 100 hours to complete a full playthrough of the game. However, that is only applicable when dealing with just the main story of the game. If you’re exploring optional regions or doing as many sidequests as you can, you might be in it for over 200 hours. Tuosta voi päätellä pelin keston.
Mä en ees tiie mitä tehtäviä mä täs teen Kyl olevinaan aina johonki etenen mut ei täs mennä perinteisesti waypontin perässä (tai sit en osaa). Ehkä joku tehtävä tai pari tullut "completed". Aloin jo miettii et enkö vaa osaa ku on tullut täs turpaan jatkuval syötöl mut niinki yksinkertainen asia kun tapellut itteeni isompien kanssa, kun menin taas sokkona ties mihi ihme mestoihin maan alle johonki sienimaahan jne ja siel oli sit jotain tosi vaffoja vihuja. Otin hieman takapakkia ja täs nyt on ollut onnistuneita taisteluita seassa. Ohan täs siis ihan perhanasti vielä opittavaa tai niin olettaisin, mut kuitenkin päässy eteenpäin ja pärjännytki nii kai mä jotain oikeinki teen.
Parasta tässä on kyl se että ei tiie mistä itteensä löytää, vielä ku alkais taistelut sujuu. Levuki tosin vasta 2 vaikka täs jo pelannut yli viikonlopun, expaa ei oo kauheesti siis tullut, olen myös yrittänyt vältellä taisteluja kun alkanut niitä pelkää mut pitää nyt jatkos kattoo että vihut on ainakin melkein samaa tasoo.
En tiie pelaanko väärin mut nii kauan kun on hauskaa nii kai se näinki menee.
Sehän tässä pelissä yks huonoja puolia onkin että koko ajan vaan vahingossa tulet ratkaisseesi tehtäviä. Joskus harvoin jopa tiiät tai pysyt siinä tehtävässä mitä olit tekemässä. Nyt tuli myös semmonen vaikeustaso piikki taistelussa että jos olisin Larianin studiolla ollu testaamassa niin ois nyrkki menny näytöstä läpi. Ei suurinpiirtein ollu mitään tarvittavia puteleita ja loitsuja mukana. Ärsyttää tuommoset kohdat mitkä pitäs selvännäkijänä nähdä etukäteen. Huomenna pitää etsiä kauppias miltä saan tarvittavia tavaroita ostettua. Luultavasti se kauppias on jossain luolassa mihin mennään muuttumalla hiireks jolla sitten ryömitään ogren perseeseen ja ootetaan että se menee paskalle että pääsee viemäriin mitä kautta pääsee kauppaan.
Onko peli kaikkineen ollut silti hankinnan arvoinen ja hyvä esim juonellisesti?
Taisin tuol aiemmin mainitakki mut itelle jotenkin toi act3:n juonenkäänne tuntuu huonolta. Ei se tarina siit ihan kauheesti kyl parane, jotkut on redditissä verrannut tota Mass Effect 3:n loppuun jopa. Larianille tais tulla kiire peliä viimeistellessä niin act3 on aika supistettu.Pääjuoni ei ole vielä act 2 alussa kauheammin imaissut mukaansa, vaikkei nyt olekaan mitän evvk kamaa. Ymmärtääkseni ottaa enemmän kierroksia alleen kolmannessa actissa. Kaikki muut, ja erityisesti oman seurueen, tehtävät ovat olleet taas juonellisesti oikein mainioita! Itse ollut ainakaan mistään pelistä näin täpinöissä moneen vuoteen. Saa nähdä miten Starfield iskee sitten joskus kun saa tämän taputeltua loppuun...