Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham Asylum [X360 Ennakkofiilistelyt]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aake85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Uusi arvostelu Metacriticissä Game Informerilta ja pistearvo vaivaiset 95 :D Sanottiin tämän vuoden Bioshockiksi. Aika hyvin. Pitkä on odotus.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Voiko se oikeasti olla noin hyvä!? Tehdään varmaan historiaa kun lisenssipelistä tulee vuoden peli. 13 päivää...
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Nyt on demo pelattu läpi pari kertaa ja onhan tuo todella viihdyttävää puuhaa :D Onko kenelläkään mitään vinkkejä jostain tosi hienoista tyrmäyksistä?
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Joo, kyllä vaikuttaa HYVÄLTÄ. Sellainen fiilis tosiaan tuli että paljon on lainattu eri peleistä ja pelityypeistä, mutta soppa maistui erittäin maukkaalta. Tiedä sitten, kuinka paljon itse peli toistaa itseään. Ja toivottavasti (pakollisissa, ilmeisesti) pomotaisteluissa on jokin idea, ei pelkkä "rämpytä örkki kuoliaaksi" -tyyppinen.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Vuoden peli no ei todellakaan! Tulossa on mw 2 ja vaikka mitä muutakin. :rolleyes:

Samaa mieltä...siitä en tiedä yltääkö MW2 ihan vuoden peliksi, mutta ainakin lähelle sitä...niin suosittu oli ykkönen, niin miksi ei tämäkin? Ainakin minulle peli on pakkohankinta....mutta juu, sitten tähän Batmaniin...

...Pelasin demon läpi ja se ei ainakaan itseäni saanut innostumaan pelistä millään lailla.....taistelun toteutus on mielestäni huono: paina x, sitten y, sitten taas x jne....ei kiitos.
Peli varmasti tulee löytämään tiensä niiden pelihyllyyn, jotka tunnustavat olevansa Batman faneja, mutta enpä usko, että peli tulee löytämään suuren ostajajoukon niistä, jotka eivät Batman faneja liiemmin ole
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Vuoden peli no ei todellakaan! Tulossa on mw 2 ja vaikka mitä muutakin. :rolleyes:

Meikäläistä ei kauheasti nappaa kyseinen peli, joten Batmanillä on ainakin mahdollisuus olla minun henk.koht vuoden peli. :)

Tähän asti se on ollut InFamous, loistava peli kaikin puolin.

Ja niin, todella hyvä demo, odotan innolla julkaisua!
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Batman se saa aina kaikki parhaimmat lahjat joulupukilta:


Kyllähän noilla naapurin Villeä voisi hieman kurittaa ;)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Toivottavasti ei ole "Lahjottu" pistemäärä :eek:

Heh. Ei pitäisi olla. Lainaus Pelaajalehden "vaihtopelaaja" segmentistä arvostelun vierestä by Thomas Puha;

"Kun kovasti kinuamamme arvosteluversio saapui, ei muita töitä voinut tehdä enää, sillä Arkham kutsui. Kun sain aamuyöllä 4:30 Jannelta (arvostelija) tekstarin, jossa tämä hehkutti peliä läpipeluun jälkeen - ja olin vielä itse hereillä pelaamassa samaista peliä - kyseessä on oltava erikoistapaus."


Toi laitto vähän irvistää, itse kun syvästi vihaan Assassin's Creedin taistelua. Vaatinut pelaajalta mitään, riitti kun painat nappia oikeassa kohtaa.

Taitaa jäädä peli ostamatta jos tuossa tosiaan on saman tyylinen taistelu, jäi Creedikin kesken juuri tuon takia vaikka muuten ihan ok peli olikin kyseessä, hivenen ylihypetetty vaan

Jeaah, ymmärrän täysin sun pointin. Kun Assassin's Creedin taistelua näki, se oli mahtavan näköistä. Kun sitä koki, se oli helpon oloista ja toimivaa. Kun sitä teki paljolti, siihen kyllästyi aivan täysin. Varsinkin kun liikkeet toistui, hauskuus hävis ja haastetta ei ollut.

Ja vähän pelästytti ensimmäiset viittaukset tuohon itseäkin. Mutta demon kokeilun jälkeen ymmärsi vertauksen. Taistelu on SUJUVAA. Mutta näyttää hyvinkin batmanmäiseltä. Demo ei tosin järin pelaajaa haasta, mutta kyseessä onkin lähinnä tutorialpahikset, eli tottakai ne kaatuu hetkessä.

Tässä vähän näppärämmän näköistä mättämistä useamman tyypin kera:

YouTube - Batman: Arkham Asylum 'Swarm Gameplay' TRUE-HD QUALITY

Kannattaapi katsoa (youtuben) "HD":na.

En usko että se käy rasittavaks.. :)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

GameStopista saa vielä halvemmalla ja suoraan käteen julkkarina. Pari kympin peliä alekorista matkaan ja yksi euro käteistä Stopin myyjälle.

Toki vaihtopelien kanssa säätäminen tuo lisää vaivaa ja jos sellaista ei halua, niin ulkomaat ovat hyvä vaihtoehto. Lisää vaihtotarjouksesta en tässä topickissa jauha, vaan apua voi etsiä foorumin GameStop -ketjusta.

Sniff..nähtävästi Batman on poistunut Gamestopin vaihtotarjouksesta - olisi pitänyt aiemmin lähteä liikenteeseen.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Sniff..nähtävästi Batman on poistunut Gamestopin vaihtotarjouksesta - olisi pitänyt aiemmin lähteä liikenteeseen.

Äläs huoli!

Koska:

Soitin itse ja vaikka sivuilla tai Gamestopissa ei mainostettaisi niin vaihtotarjoukset on kuulemma aina voimassa päivää ennen julkaisua asti. Oli mukava yllätys kun luuli joutuvansa maksamaan 69€ Batmanista :D
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Kyllähän sen pitäs olla viel voimassa. Miksi se sieltä olis poistunu?
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Äläs huoli!

Koska:

Tämähän olisi loistava juttu - itse muistan viime viikolla nähneeni Batmanin vielä verkkosivuilla olleessa tarjouksessa..
Täytyypi itse ottaa huomenna luuri kouraan ja varmistaa asia. Kiitos tiedosta!
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

oliko se nyt perhana niin että tollaisella 48h koodilla ei pääse noita imuttamaan? jaksaisi käyttää tuota viimeistä kuukauden korttia tämän takia (hiukan säästellyt tuonne syksylle)

Ei kannata kai kauhean kauaa säästellä.. itsellä ainakin oli 2 korttia säästössä kun olin ostanut vuoden liveajan... Ja kumpikaan ei toiminut lopulta kun niitä kokeilin. Ja niissä luki voimassaoloaika. Sit taas liveajan ostaneena sain jonkun pelin mukana kortin missä ei näkynyt olevan voimassaoloaikaa. Joten sitä yhtä siis säästelin taas pahan päivän varalle mutta kokeilin tässä viikko sitten eikä sekään toiminut.

Mikä onkin uskomattoman typerää, koska kyseinen sekin kortti oli saatu ostetun pelin mukana. Peli kun on tarpeeks kauan hyllyssä niin se on vanhentunut jo siihen mennessä kun joku ostaa pelin ;P Järkeviä juttuja taas.

Ja varmasti tarkistin että koodit oli oikein, mutta invalidia valitteli. :/

Vai oonko taas ollut huono-onninen? Kortit oli kyllä tosi vanhoja ;P


Huh ettei malta odottaa tuota peliä. Oon valehtelematta pelannut pelin viimeisen huoneen varmasti toistasataa kertaa läpi. :D

Heti huoneeseen sisälle mentyä kannattaa palata takaisin ilmastointikanavaan ja mennä niin pitkälle että peli näyttää toisen paikan nimen. sitten odottaa että se paikannimi häipyy ja tulla takas huoneeseen jotta se näyttää SEN paikan nimen... koska siinä kohtaa on checkpointti niin huoneen voi sitten restarttaa checkpointista ja kyseinen ritilä on jo auki. Eipä tarvi avata sitä jokaisen restartin jälkeen.. HEH, ehkä hiukan hurahtanut kyseiseen peliin ;P

Ei ole ollut kyllä tälläistä odotusinnostusta pitkään aikaan. Voisin pistää jakoon parit videot mitkä nauhotin demosta. Pari nopeaa hauskaa huoneentyhjennystä jne... lisäilen tähän kun saan upattua. Jos sais lisäinspiraatiota niistä joku ;> Ja kunnon kisat pystyyn että kuka tyhjentää huoneen nopeiten! hahah....

Edit:

http://www.youtube.com/watch?v=z-EmNia8FDM

Semmosta. Sori huono laatu. Ja eihän siinä mitään uutta ole, mitä demossa ei olis ;P
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Jaha, uusi arvostelu Batmanista jälleen Metacriticissä, vaivaiset 95 pistettä jälleen. Nähtävästi tulossa sellaset pommiarvostelut että ei olisi jälleen uskonut. Batman taitaa olla tämän syksyn "musta hevonen" kuten Dead Spacesta viime vuonna sanottiin. Mutta arvostelut ja demo ovat jättäneet pysyvän kuumeen Batman fanin sydämeen. Aika kulkee hitaasti.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Tämähän olisi loistava juttu - itse muistan viime viikolla nähneeni Batmanin vielä verkkosivuilla olleessa tarjouksessa..
Täytyypi itse ottaa huomenna luuri kouraan ja varmistaa asia. Kiitos tiedosta!

Tänään kävin varaamassa Batmanin gamestopista, kyllä se tarjous vielä oli voimassa.
 
Ylös Bottom