Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham Asylum [X360 Ennakkofiilistelyt]

Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Gametrailersin arvio Bättiksestä. Sisältää muutamia klippejä pelin pomo-matseista, mutta ei mitään sellaista mitä eivät tarkka silmäisimmät olisi jo netissä pyörineissä videoissa nähneet. Varoituksena myös että video on alusta loppuun melkoista; pakkosaadahetinyt-materiaalia joten... Katsokaa omalla vastuullanne :)

Arvosanan tietenkin spoilattuna:
9.0
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Njooo.. yleensä ei medialemmikit kiinnosta mutta joo... ei se demo huono ollut, komiikkaa vaan herätti. Onneks on toi gamestopin juttu.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Videoiden ja demon perusteella näyttää vahvasti siltä, että tästä on tulossa minulle henkilökohtaisesti vuoden peli. Tai ainakin taistelee paikasta AC2 kanssa. Huomenna sitten ennakkotilaamaan!

Saa nähdä, että kuinka vapaasti noita gadgettejä sitten saa käyttää. Ettei ole kaikille ennakkoon määrätyt paikat. Ainakin Gametrailersin arvostelussa näytti että Batman laittoi sitä räjähdysgeeliä lattiaan, eikä siinä näkynyt mitään symboleja.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Niinku siel näkyy niin se on viel kysymysmerkki. Mikä estää hommaamasta kaks halppis pelii ja haet sen batmanin gamestopista?

Ohan siellä kysymysmerkki. Olihan Ghostbustersin jenkkiversion pitkään kysymysmerkki (ellei vieläkin?) PAL kohalla mutta tuli tieto että peli on region free. Joten tilasin tuon ghostbustersin tuolta jo ajat sitten. Toi tarjous on 1/per asiakas ja olen jo pari kaveria usuttanu vaihtaa pelei muihin noihin tarjous peleihin enkä enää kehtaa lisää kavereit sinne lähetellä =) Tuli tehtyy noi vaihdot ennenkuin tiesin että Batmankin kuuluu siihen tarjoukseen tai nähtävästi mikä tahansa peli koska varasin samaisel tarjouksella NHL10. Anyways... Tuli jo tilattua toi Batman jersey saarilta 33e
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Ohan siellä kysymysmerkki. Olihan Ghostbustersin jenkkiversion pitkään kysymysmerkki (ellei vieläkin?) PAL kohalla mutta tuli tieto että peli on region free. Joten tilasin tuon ghostbustersin tuolta jo ajat sitten. Toi tarjous on 1/per asiakas ja olen jo pari kaveria usuttanu vaihtaa pelei muihin noihin tarjous peleihin enkä enää kehtaa lisää kavereit sinne lähetellä =) Tuli tehtyy noi vaihdot ennenkuin tiesin että Batmankin kuuluu siihen tarjoukseen tai nähtävästi mikä tahansa peli koska varasin samaisel tarjouksella NHL10. Anyways... Tuli jo tilattua toi Batman jersey saarilta 33e

Se tarjous on kylläkin yksi peli per asiakas eli voit ottaa yhden jokaista peliä AC2,Brutal legend, Dragon age jne (tämänkin voi kiertää varaamalla toisesta liikkeestä uudelleen)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Nyt voisi pikku hiljaa rajoittaa niiden tarjousten ihmettelemistä. Puolet tämänkin ketjun viesteistä alkaa olemaan pelkkää epäselvyyksien vinettämistä tuosta yhdestä ja samasta tarjouksesta. Näille asioille on ihan omat ketjunsa täällä, siellä saatte vapaasti ihmetellä miten hommat oikeasti toimii. Ja Gamestopin asioista voi hyvin puhua täällä.

Kokeillaan nyt vähän edes pysyä raiteilla... Tämä on kuitenkin Batman-PELILLE omistettu ketju.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Se tarjous on kylläkin yksi peli per asiakas eli voit ottaa yhden jokaista peliä AC2,Brutal legend, Dragon age jne (tämänkin voi kiertää varaamalla toisesta liikkeestä uudelleen)

Jep, itse ostin Batmanin ja 5 muuta tällä tarjouksella :D Kyllä tiskillä naurettiin kun pamahtaa 11 peliä pöytään ja eipä tullut mitään vastaansanomista. Nyt vain odotellaan syksyn peliantia. Luojan kiitokset tarjouksesta, muuten olisi jääneet kaikki muut paitsi ODST ja Dragon Age hyllyyn :D
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Ja mitä Batmaniin tulee, tullut katsottua aivan megalomaanisesti materiaalia pelistä sekä lukenut pitkästä aikaa itse sarjistakin. Peli näyttää joka screenillä paremmalta mitä saadaan otettua ja demoa tulee vieläkin pelailtua ja katsoo jos sitä vielä löytäisi tai keksisi jotain uutta kokeiltavaa. Kyllä tämä on mahtialoitus syksylle kyllä.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Jep, itse ostin Batmanin ja 5 muuta tällä tarjouksella :D Kyllä tiskillä naurettiin kun pamahtaa 11 peliä pöytään ja eipä tullut mitään vastaansanomista. Nyt vain odotellaan syksyn peliantia. Luojan kiitokset tarjouksesta, muuten olisi jääneet kaikki muut paitsi ODST ja Dragon Age hyllyyn :D

Aikalailla sama homma :)

jotta ei menisi ihan offtopiciksi niin, onkos se batmanin julkasu nyt tulevana torstaina vai perjantaina?
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Aikalailla sama homma :)

jotta ei menisi ihan offtopiciksi niin, onkos se batmanin julkasu nyt tulevana torstaina vai perjantaina?

Tällä hetkellä näyttäisi torstaita ainakin Gamestopin sivujen mukaan. eli 27.8 olisi julkaisu. Liian kauan silti :D
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Peliä pelattu vasta noin 20%, mutta kyllä on kaunis ja loistava peli. Ei voi kuin suositella kaikille!
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Sellainen varovainen vihje tähän väliin, että wareversioilla ei todellakaan tulla tänne keulimaan.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Prismasta sai jo eilen peliä, kun pyysi tiskiltä... :)
Ihan hyvältä peliltä vaikuttaa tähän mennesssä. En nyt lähtisi ihan pelaajalehden hypeen mukaan, mutta ehkäpä kaikkien aikojen paras lisenssipeli!
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Kiitos Infosta..satun itse olemaan töissä paikassa jossa pelejä myydään ja tuota ei kannataisi ainakaan mainostaa..NIISSÄ ON TARKOITUKSELLA PVÄ MÄÄRÄ!
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Kiitos Infosta..satun itse olemaan töissä paikassa jossa pelejä myydään ja tuota ei kannataisi ainakaan mainostaa..NIISSÄ ON TARKOITUKSELLA PVÄ MÄÄRÄ!
Toki on, mutta useat liikkeet noita myy jo ennakkoon monta päivääkin ennen. Yleensä se on tietämättömyyttä ja kun asikas niitä kysyy niin myyjä huomaa niitä olevan varastossa, ei kiinnitä lappuihin ja lippuihin huomiota ja antaa pelin asiakkaalle.
 
Ylös Bottom