Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company Online ongelma

En pääse kuin pari minuuttia pelaamaan online puolella ja sit se herjaa et nettiyhteys katkennut. Samaa ongelmaa ei ole muiden pelien (CoD4, FIFA08...)kanssa. Yhteys on ASDL, purkki on TeleWell EA501, NAT 2 ja UPnP saatavilla. Onko muilla ollut ongelmia online puolella?

Ostin tänään saman ADSL-purkin mitä Petekki ja nyt nettipeli pätkii juuri samalla tavalla eli 5min välein moninpelistä pihalle. Tuon errorin jälkeen joutuu buuttamaan pleikkarin, ei onnistu muuten kirjautumaan takaisin PSNetworkiin.

Apuja tähän? DMZ päälle? Tän uuden purkin 3-4 portit taitavat olla palomuurittomia ja siltaavassa tilassa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Olipa aamusella aika messevät mättelöt taas :D harmi että peli meni hyytymään again just kesken hyökkäyksen. Noh huomena taas ja taas ja taas...

Hehe, kyllä! "Huomenta Suomi" - tiimi taas mummoja herättelemässä heti aamusta :D saipa Jonzekin tuta minkälaista on Air Foemanin asiakaspalvelu ;) jeh, huomenna taas samaan aikaan samassa paikassa - nyt löytyy kunnon mikkikin ja bluetooth on upotettu ahdin pohjaan! Voi olla että innostun aamusesta vähän kustomoimaan konetta kiinteempään nettiin niin välttyis niiltä äkkinäisiltä netti katkoilta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Hehe, kyllä! "Huomenta Suomi" - tiimi taas mummoja herättelemässä heti aamusta :D saipa Jonzekin tuta minkälaista on Air Foemanin asiakaspalvelu ;) jeh, huomenna taas samaan aikaan samassa paikassa - nyt löytyy kunnon mikkikin ja bluetooth on upotettu ahdin pohjaan! Voi olla että innostun aamusesta vähän kustomoimaan konetta kiinteempään nettiin niin välttyis niiltä äkkinäisiltä netti katkoilta.

Sait siis ostettua headsetin? Minkälaiseen settiin päädyit?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Omia screenshotteja voi katella nyt tän linkin kautta.

http://badcompany.ea.com/myphotos/

Mulla linkki toimi kun ensin Mozillan selaimella logasin EA sisään ja sitten painoin tuota linkkiä.

Joku tyyppi oli keksiny että tuon osoitteen kautta pääsee kahtelemaan otoksia. Normaalisti kun logaat sisään tonne niin tuota My Photos osiota ei ole. Ihmeellistä vaan että minkä takia kun systeemi näyttää jo toimivan...

Kuvien lähdekoodeista voi myös löytää direct linkin kuville. Tästä vaikka Foemanille yks hyvä kuva minkä vois näyttää =D (Sekunnin liian myöhään otettu)

http://mediasrv01.eaeurope.eu/bfbc/pm_albums/14643865_1.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Omia screenshotteja voi katella nyt tän linkin kautta.

http://badcompany.ea.com/myphotos/

Mulla linkki toimi kun ensin Mozillan selaimella logasin EA sisään ja sitten painoin tuota linkkiä.

Joku tyyppi oli keksiny että tuon osoitteen kautta pääsee kahtelemaan otoksia. Normaalisti kun logaat sisään tonne niin tuota My Photos osiota ei ole. Ihmeellistä vaan että minkä takia kun systeemi näyttää jo toimivan...

Kuvien lähdekoodeista voi myös löytää direct linkin kuville. Tästä vaikka Foemanille yks hyvä kuva minkä vois näyttää =D (Sekunnin liian myöhään otettu)

http://mediasrv01.eaeurope.eu/bfbc/pm_albums/14643865_1.jpg

Katos prkl....

Taitaa EA:lla olla työn alla vielä toi sivu... Mutta silti...

Postataan nyt mun ensimmäinen KonsoliFin päänähka tänne...

http://img55.imageshack.us/img55/6373/145499551et6.jpg

Kiitokset tästä, Kain... :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Katos prkl....

Taitaa EA:lla olla työn alla vielä toi sivu... Mutta silti...

Postataan nyt mun ensimmäinen KonsoliFin päänähka tänne...

http://img55.imageshack.us/img55/6373/145499551et6.jpg

Kiitokset tästä, Kain... :D

They killed Jonze! You bastards!! Tää oli ihan selkeä haasteenheitto! Odotas vaan! Puukko on terotettu ja lipas täysi. Vielä kun pelaamaan pääsis :D
P.S. Muista kelle kuuluu kiitos siitä että noin tyylikkään kuvan sait otettua!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

They killed Jonze! You bastards!! Tää oli ihan selkeä haasteenheitto! Odotas vaan! Puukko on terotettu ja lipas täysi. Vielä kun pelaamaan pääsis :D
P.S. Muista kelle kuuluu kiitos siitä että noin tyylikkään kuvan sait otettua!

Mulla tuli tosta snipun ghilliestä mieleen joku roadkill, ku ekaa kertaa näin ton kuvan... :D Mul on kuva tosta samasta erästä ku kyllästyin siihen ku nuijit meitä sen artyn kans ja päätin koukata sinne teidän basen sivustaan tilaamaan ilmaiskun sun niskaan.. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mulla tuli tosta snipun ghilliestä mieleen joku roadkill, ku ekaa kertaa näin ton kuvan... :D Mul on kuva tosta samasta erästä ku kyllästyin siihen ku nuijit meitä sen artyn kans ja päätin koukata sinne teidän basen sivustaan tilaamaan ilmaiskun sun niskaan.. :D

Härregyyd!! :eek: tämähän menee jo julkisen nöyryytyksen puolelle :D Ensikerralla kun eksytään samalle servulle ja eri puolille ni sit katotaan kuka on mummo!! :cool: Kuiteskin pitää muistaa että jotta voi olla hyviä pelaajia pitää myös olla niitä heikompia riistana. Joten olette meistä riippuvaisia so don't PIIIIP with us!!:p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Sait siis ostettua headsetin? Minkälaiseen settiin päädyit?

Hommasin tälläsen ihan PS3sta varten työstetyn Logitechin mikin. Hienoinen ero tuohon räkäseen bluetoothiin. Katotaan nyt miten pelittää sitten ihan tosi toimessa. En vielä ole kunnolla pääsyt kokeilemaan.

Kuvien lähdekoodeista voi myös löytää direct linkin kuville. Tästä vaikka Foemanille yks hyvä kuva minkä vois näyttää =D (Sekunnin liian myöhään otettu)

http://mediasrv01.eaeurope.eu/bfbc/pm_albums/14643865_1.jpg

Mitä helv**!! Tämä on kuin vasten kasvojani syljettäisiin ja heitettäisiin vielä hiekkaa silmiin!! Bannia tälläiselle touhulle ;) touhu menee kyllä niin henkilökohtaiseksi että oksat pois - ei tähän voi kuin tokaista että - see ya in the battlefield ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

kertokaahan nyt hölmölle, että mite hemmetissä te saatte noin hyviä screenshotteja?:confused:

EDIT: näyttääpäs nuo kuvat ja videot hyviltä tuolla BF:n sivuilla kun ei oo rakeisuutta häiritsemässä... Mitenköhän ne onkaan onnistunu saamaan tollasen määrän raetta mukaan kuvaan?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Minuakin saa lisäillä friends listalleen. Tänään tuli uusi headsetti laatikkoon, joten en ole kuulovammainen (saatikka mykkä). Pelailen melko satunnaisesti, joskus illalla, joskus aamulla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

kertokaahan nyt hölmölle, että mite hemmetissä te saatte noin hyviä screenshotteja?:confused:

Paina ylintä nuolinäppäintä jonka jälkeen se uppaa (peliä keskeyttämättä) screenshotin tuonne EAn sivulle. Kuvat tulee siis siitä mitä itse näet, kuten tässä, hieman homoeroottisessa kuvassa: http://mediasrv01.eaeurope.eu/bfbc/pm_albums/14936935_1.jpg - ei teknisesti kovinkaan upea viritelmä mutta.. Noh, snipuilla on aina hauskinta :D Kiitokset Jonzelle ja Aleksi0lle, olette hellyyttävä pari ;)

EDIT: Kuva tais olla just siltä nyppylältä jossa kukaan ei saannu tappoja vaikka edessä oleva kylä vilisi lössiä :D Good times, good times..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Hehheh..loistava kuva :)
Kiitos paljon tosta screenshot neuvosta! Edelleenkin ohjekirjat on tarkoitettu naisille:D
Tuosta kyllä EA:lle pointsit, etä ovat saaneet konsolipuolellekin kuvat.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

:mad: Toi EA kyllä on munannu tän screenshot-jutun. Joku muu on ottanu mun PSN-tunnuksen ja käyttää sitä sivuilla. Nimittäin aina kun koitan laittaa tonne mun PSN-käyttäjän tiedot, toi pas** EA:n järjestelmä sanoo: "Konsolin pelaajatunnus on jo aiemmin luodun tilin käytössä." Ottaa päähän tommonen. :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Joo mäkään en saa millään PSN tunnareita sinne tupaan. Yrittää väkisin tuputtuu mun xbox360 tunnareita vaan sinne.
Mut nyt vois vetäytyä ottamaan pari matsia Battkefieldiin :cool:

Onko muuten täällä konsolifinissä mahdollista vaihtaa tunnari nimeä mitenkään jälkikäteen kun en ainakaan itse meinaa löytää keinoa?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Joo mäkään en saa millään PSN tunnareita sinne tupaan. Yrittää väkisin tuputtuu mun xbox360 tunnareita vaan sinne.
Mut nyt vois vetäytyä ottamaan pari matsia Battkefieldiin :cool:

Onko muuten täällä konsolifinissä mahdollista vaihtaa tunnari nimeä mitenkään jälkikäteen kun en ainakaan itse meinaa löytää keinoa?

Mullakin on ongelmia päästä tonne. Ei lähetä niitä helvetin sähköposti vahvistuksia!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

:mad: Toi EA kyllä on munannu tän screenshot-jutun. Joku muu on ottanu mun PSN-tunnuksen ja käyttää sitä sivuilla. Nimittäin aina kun koitan laittaa tonne mun PSN-käyttäjän tiedot, toi pas** EA:n järjestelmä sanoo: "Konsolin pelaajatunnus on jo aiemmin luodun tilin käytössä." Ottaa päähän tommonen. :mad:

no mulle tulee kokoajan ku meen omalla PSN:llä sinne ja siinä tehään se "hahmo" ni tällästä
Create persona

This appears to be your first time logging on to the Battlefield: Bad Company web site. In order to proceed, please choose a Screename for the site. The Screenname will be your Alias on the site and the name that other users will see.
That name is already in use. Please try another.
siis mitä vittua?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ottaa päähän myös tuo Find All Five - aseet. Tai siis ei ne, vaan niiden hankkiminen.

Kolme asetta mulla on mahdollista saada. Niiden eteen mun pitäisi päästä rank 4 demossa, katsoa omia pelaajatietoja Bad Companyn sivulta ja tilata sähköpostiini uutiskirje.

Helpommin sanottu kuin tehty. Olen vasta rank 3 demossa, mutta olen katsellut varmaan 10 kertaa omia pelaajatietoja enkä ole saanut mihinkään mitään koodia.

Ja sitten kun yritän tilata tuon uutiskirjeen, niin ruutun tulee aina jotain "Sory! Unkwon error happened."

ÄRGH! :mad: Kuinka tunpeloita nettisivujen tekijöitä siellä EA:lla oikein on?

Eikä ole muuten ensimmäinen kerta. Battlefield 2: Complete Collection rekisteröiminen, jotta saisi booster packit toimimaan, on aivan samanlainen - "Error", "Account no avaibled", "Wrong password".
 
Ylös Bottom