Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Olis ehkä pitäny olla sanomatta mitään... :D

Mutta itse asiaan...

Onko tää kuuluisa Huomenta Suomi-tiimi lähdössä liikekannalle?

Huomenta Suomi tiimi ei valitettavasti pääse ainakaan täydellä miehistöllä meuhkaamaan sillä itse lähden juuri töihin mutta tällä viikol ollaa pelailtu porukassa siina aamu 10 -12 välillä et huomena tervetuloa turpasaunaan :D Heh! Clan Huomenta Suomi - Aamuvirkkujen aatelisto, mummojen kauhu jo vuodesta 08 :D

Clan Huomenta Suomi - Aamuvirkkujen aatelisto, mummojen kauhu jo vuodesta 08 :D

Hahhaah, ihan loistava!! Repikää siitä klaani nimeä hobot :D ollaankin aina vajaa miehityksellä liikenteessä joten Stonecold mahtuu juuri sopivasti paikkamaan puutuneita pakara lihaksia. Pitää pistää klaani idea kyllä hautumaan kun nimikin on jo valmiina ;)

Saako tähän mistään tekstityksiä yksinpeliin. Itse en ole ainakaan löytänyt valikoista. Vai olenko sitten sokea?

Hahhaah, ihan loistava!! Repikää siitä klaani nimeä hobot :D ollaankin aina vajaa miehityksellä liikenteessä joten Stonecold mahtuu juuri sopivasti paikkamaan puutuneita pakara lihaksia.

Paitti että mä aion edelleen viedä Coldin Dogtagin:D Hmm..
Jos puukottaa omaa sakkia saako vietyä dogtagin? :p

Paitti että mä aion edelleen viedä Coldin Dogtagin:D Hmm..
Jos puukottaa omaa sakkia saako vietyä dogtagin? :p

ei saa tägejä tk:sta... Tuli herra Foeman:in kans sekin aikasemmin testattua.. :D

Clan Huomenta Suomi on kyl paras klaani nimi mitä oon kuullu pitkään aikaan...

Huomen aamulla voisin liittyä komppanian vahvuuteen... Pitää vaan seurata tota herra Kain:ia, ettei se pääse lyömään puukolla selkään.. :D

Moro,

Minut (PSN: MarkT_FI) saa lisäillä Friends-listalleen :cool: . Nyt on tullut pelailtua tätä mahtavaa peliä lähes joka ilta 21.00 --> (liian pitkälle yöhön)

Enimmäkseen tulee taisteltua Assaultilla ja Supportilla. Joihinkin olen tainnut tantereella törmätäkin :D

Noniin...

Viimein saapu mikki takas Ruotsista.

Se oli siis DICE:llä testauksessa. Paketin mukana tuli nimmareilla varustettu peli, kranaatin muotonen stressipallo ja kranaatti avaimenperä. :cool:

Laitan kuvia tänään myöhemmin kunhan saan digikameran takas...

Kranaatin muotoinen stressipallo...:p Haluaa yhden...
Laita kuva ja mitä maksaa? ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:

No nyt on minullakin ongelma. Kun yritän laittaa sitä koodia jonka sain uutiskirjeen mukana, niin se sanoo, että "Could not unlock weapon". Olen yrittänyt monta kertaa, mutta siltikään se ei avaa sitä. EA on varmaan mennyt ryssimään tämänkin... :mad:
Mulla on sama homma ton semi-auto sniper koodin kanssa. Olen yrittänyt kaikkea, mutta mikään ei auta. Kannattaa ottaa yhteyttä EA:n asiakaspalveluun.

Hahhaah, ihan loistava!! Repikää siitä klaani nimeä hobot :D ollaankin aina vajaa miehityksellä liikenteessä joten Stonecold mahtuu juuri sopivasti paikkamaan puutuneita pakara lihaksia. Pitää pistää klaani idea kyllä hautumaan kun nimikin on jo valmiina ;)

Mahtuuko vielä yksi pelaaja mukaan? Minäkin voisin liittyä teidän klaaniin.

En ole hukannut ID tunnusta vaan se herjaa sitä sähköpostia. Se pitäs siis saada uudelleen käyttöön. Vai ymmärsinkö nyt jotain väärin?:confused:

Valitettavasti toi ID tunnus sidoksissa sähköpostiosoitteeseen.
Ja jos uuden teet niin varoitus siitä:
Tallenna sitä ennen vanhat pelitietosi muistitikulle, jos et tallenna joudut kaikki pelisi pelaamaan alusta

...näin kävi minulle keväällä, sitten tahkosin osittain gran turismoa taas uudestaan.

Lisäisivät sellaisen pätchin, joka tappaa yli viisi minuuttia Artillery-vehkeessä istuneet pelaajat. Joskus pistää niin vituttamaan, että annan muistutuksen nilkoille joka kerta jos joudun spawnaamaan liian kauas etulinjasta tollon joukkukaverin takia. Kävipä kerran niinkin, että tiimikaveri luuli ilmeisesti vihun ampuneen, kun otti ritolat kyseisestä kanuunasta ja menin sitten posauttamaan C4:llä sen Artilleryn. Ei mennyt kauaa, kun mikistä alkoi kuulumaan hillitön kiroilu (englanniksi) ja sitten tyyppi häipyi servulta. Ei ollut enää lelua millä leikkiä.

Mahtuuko vielä yksi pelaaja mukaan? Minäkin voisin liittyä teidän klaaniin.

Noihin squadeihin ei mahdu valitettavasti kuin neljä pelaajaa ja aamu tiimi on nyt ainakin buukattu täyteen. Mutta ainahan jos tyhjiä rakoja löytyy tai pelaajia puuttuu :) eihän tässä vielä olla mitään klaania perustamassa mutta katsotaan miten asiat etenee jos vaikka pieni muotonen klaani pistetään jossain vaiheessa pystyyn - varmaan ajankohtasempaa sitten kun klaani tuki ja priva matsit saadaan peliin.

Lisäisivät sellaisen pätchin, joka tappaa yli viisi minuuttia Artillery-vehkeessä istuneet pelaajat. Joskus pistää niin vituttamaan, että annan muistutuksen nilkoille joka kerta jos joudun spawnaamaan liian kauas etulinjasta tollon joukkukaverin takia. Kävipä kerran niinkin, että tiimikaveri luuli ilmeisesti vihun ampuneen, kun otti ritolat kyseisestä kanuunasta ja menin sitten posauttamaan C4:llä sen Artilleryn. Ei mennyt kauaa, kun mikistä alkoi kuulumaan hillitön kiroilu (englanniksi) ja sitten tyyppi häipyi servulta. Ei ollut enää lelua millä leikkiä.

Täytyy myöntää, että olen itsekkin syyllistynyt oman artilleryn tuhoamiseen ku on palanu käämit totaalisesti sen jätkän takia ku joutunu muutamaan otteeseen spawnaamaan alkubeissiin vaikka taistellaan vikassa. :p

Ja ei ole vissiin selvinny vielä mitn sen suurempaa merkitystä tolle aseiden ja kullan keruulle, että niistä vissiin tulee ainakin trophyt jos ei muuta. Kattelin Gamefaqista boxille tehtyjä achievmentteja ja olihan niitä aimo kasa, sais tulla samat myös pleikallekki. :)

Dodii... Johan kamera saapui... Eli tässä kuvia tosta paketista.

Se siis sisältää

* Nimmareilla varustetun pelin
* Kranaatin muotonen stressipallo
* Kranaatti avaimenperä
* DICE:n käyntikortti :D

Editoin mun nimen pois tosta viestistä minkä se oli kirjottanu sinne sisäkuoreen. Koska ei kaiken kansan tarvi mun nimeä tietää. StoneCold313 saa kelvata.. :D

Eka kuva, kirjotin lapulle niccini, et varmasti on kans mulla toi paketti
http://img104.imageshack.us/img104/7794/img3396ti4.jpg

Lähikuva kannesta(lue nimmareista)
http://img389.imageshack.us/my.php?image=img3393co6.jpg

Koko paketti
http://img389.imageshack.us/img389/2931/img3395xc9.jpg

Parempi kuva stressipallosta
http://img107.imageshack.us/img107/6391/img3394un3.jpg

Ja viimisenä viesti pelin sisällä
http://img389.imageshack.us/img389/5509/img3390er7.jpg

Ja tässä lista kenen nimmarit tossa pelissä on

Karl Magnus Troedsson: Senior Producer
Lars Gustavsson: Creative Director
Sean Decker: Executive Producer during development and now General Manager of DICE
Gordon Van Dyke: Associate Producer
(kopioin suoraan ne siitä sen viestistä, et älkää ihmetelkö miks englanniks)

:D

Tuo peli tulee olemaan joskus arvossaan noiden nimmareiden takia, ei kannata myydä tai vaihtaa sitä seuraavaan 20 vuoteen ;)
Hemmetti tuo stressipallo on hieno:D Mitä maksaa?

Tuo peli tulee olemaan joskus arvossaan noiden nimmareiden takia, ei kannata myydä tai vaihtaa sitä seuraavaan 20 vuoteen ;)
Hemmetti tuo stressipallo on hieno:D Mitä maksaa?

Ei oo myynnissä... :D Just ite näin pari päivää sitten GameSpotin foorumeilla et jollain oli tollanen... Ajattelin et onpa hieno et tollasen haluun...

Oli ilmeisesti jossain päin maailmaa tullu tollanen mukana ku oli tilannu pelin...

ei saa tägejä tk:sta... Tuli herra Foeman:in kans sekin aikasemmin testattua.. :D

Clan Huomenta Suomi on kyl paras klaani nimi mitä oon kuullu pitkään aikaan...

Huomen aamulla voisin liittyä komppanian vahvuuteen... Pitää vaan seurata tota herra Kain:ia, ettei se pääse lyömään puukolla selkään.. :D

No en mie sit ala tökkimään jos sun helyjäs en saa perkeles!!:p

Noihin squadeihin ei mahdu valitettavasti kuin neljä pelaajaa ja aamu tiimi on nyt ainakin buukattu täyteen. Mutta ainahan jos tyhjiä rakoja löytyy tai pelaajia puuttuu :) eihän tässä vielä olla mitään klaania perustamassa mutta katsotaan miten asiat etenee jos vaikka pieni muotonen klaani pistetään jossain vaiheessa pystyyn - varmaan ajankohtasempaa sitten kun klaani tuki ja priva matsit saadaan peliin.

totta! Kyllä tässä nyt mennään vähän pilke silmäkulmassa meiningillä eli ei kannata ruveta mitään klaanianomuksia laittelee ku ei mitään "virallista" olla laittamassa. :) Tietysti jos joskus näin pääsee käymään niin siitä kyllä ilmotellaan mutta tää on nyt vaa tämmönen "läppä". Toistaiseksi ;) P.S. Caponen paketti kyllä varsin sievä ja tyylikäs. Ainoastaan henk.koht BF dogtagi puuttu :)

totta! Kyllä tässä nyt mennään vähän pilke silmäkulmassa meiningillä eli ei kannata ruveta mitään klaanianomuksia laittelee ku ei mitään "virallista" olla laittamassa. :) Tietysti jos joskus näin pääsee käymään niin siitä kyllä ilmotellaan mutta tää on nyt vaa tämmönen "läppä". Toistaiseksi ;) P.S. Caponen paketti kyllä varsin sievä ja tyylikäs. Ainoastaan henk.koht BF dogtagi puuttu :)

Juurikin näin! Mutta jos joku varastaa tuon klaani nimen niin päästetään Stone häkistään kun se osaa tuon selkään puukotuksen niin mallikkaasti ;)

Miten pääsen pelaamaan verkossa mun bad company ei löydä pelejä ollenkaan ei sillä quick gamella eikä sit sillä missä saa valita suosikki kenttänsä sun muuta. Peli vaan ilmoittaa ettei pelejä ole tarjolla????
Kauhea pettymys kun olin tässä pelissä laskenut kaiken juuri nettipelin varaan.
Oisko neuvoja miten onnistuu? Muissa peleissä mun pleikka toimii netissä ihan mainiosti, surffailu onnistuu, storessa käynti ja ostelu onnistuu joten linjat on muuten kunnossa.
APUVA!

Ylös Bottom