DarkShadow
Well-Known Member
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]
Huomenta Suomi tiimi ei valitettavasti pääse ainakaan täydellä miehistöllä meuhkaamaan sillä itse lähden juuri töihin mutta tällä viikol ollaa pelailtu porukassa siina aamu 10 -12 välillä et huomena tervetuloa turpasaunaan Heh! Clan Huomenta Suomi - Aamuvirkkujen aatelisto, mummojen kauhu jo vuodesta 08
 Heh! Clan Huomenta Suomi - Aamuvirkkujen aatelisto, mummojen kauhu jo vuodesta 08 

Olis ehkä pitäny olla sanomatta mitään...
Mutta itse asiaan...
Onko tää kuuluisa Huomenta Suomi-tiimi lähdössä liikekannalle?
Huomenta Suomi tiimi ei valitettavasti pääse ainakaan täydellä miehistöllä meuhkaamaan sillä itse lähden juuri töihin mutta tällä viikol ollaa pelailtu porukassa siina aamu 10 -12 välillä et huomena tervetuloa turpasaunaan
 Heh! Clan Huomenta Suomi - Aamuvirkkujen aatelisto, mummojen kauhu jo vuodesta 08

. Nyt on tullut pelailtua tätä mahtavaa peliä lähes joka ilta 21.00 --> (liian pitkälle yöhön)
 . Nyt on tullut pelailtua tätä mahtavaa peliä lähes joka ilta 21.00 --> (liian pitkälle yöhön) 

eihän tässä vielä olla mitään klaania perustamassa mutta katsotaan miten asiat etenee jos vaikka pieni muotonen klaani pistetään jossain vaiheessa pystyyn - varmaan ajankohtasempaa sitten kun klaani tuki ja priva matsit saadaan peliin.
 eihän tässä vielä olla mitään klaania perustamassa mutta katsotaan miten asiat etenee jos vaikka pieni muotonen klaani pistetään jossain vaiheessa pystyyn - varmaan ajankohtasempaa sitten kun klaani tuki ja priva matsit saadaan peliin.