Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield V

Tullut paljon turhia kuolemia, kun olen yrittänyt itseni ja joukkueeni kustannuksella vain aiheuttaa kranaateilla vahinkoa. Jos kuolee, kranaatti lopettaa ilmalentonsa ilmassa (tippuu siihen paikkaan tai häviää olemasta olemassa), kuoleman jälkeisiä vahinkoja vihollisille ei tule koskaan aiheutettua. Yleensä kranaatti ei edes ehdi näkyä palvelimella, kun jo olen kuollut palvelimen tilanteen mukaan. Vaikka ehdin kyllä sen viskata, mutta se näkyi vain minulle, palvelimen tilanne on jäljessä siitä, mitä kotiruudulta näkyy. Monesti en ehdi edes saada kranaattia heitettyä, kun olen jo kuollut. Saisi olla palvelimia muuallakin Euroopassa kuin Saksassa ja Britanniassa.

Viimeisimmän päivityksen jälkeen lentokoneet välillä nykivät ilmassa (lentävät monta kertaa saman pätkän uudestaan), pelaajat aika usein juoksevat 3-4 sekuntia ja sitten toistavat saman juoksun samalla tavalla. Sain tallennettua videollekin, kun joukkuekaveri meni elvyttämään, mutta sitten hyppäsikin takaisin sinne, mistä lähti. Tämä toistui 7 kertaa. Ei enää tiedä, missä pelaajat oikeasti ovat. Myös minulle alkanut tulemaan näitä yhden osuman kuolemia aseilla ja tilanteissa, joissa ei pitäisi tulla. Tämähän piti juuri korjata paremmaksi. Minulla ei ollut ennen mitään ongelmia, nyt on. Jokainen pelin päivitys/paikkaustiedosto on vienyt peliä huonompaan suuntaan siitä lähtien, kun aloitin pelaamaan. Nyt nämä verkko-ongelmat, kuoleman jälkeinen kamera, pelaajien näkyvyyden keinotekoinen parantaminen viholliselle, välkkymiset kameran seuratessa ryhmäläistä, muutkin graafiset välkkymiset...

Verkkokoodi on aikaisemmin toiminut mainiosti, täällä päässä mikään ei ole muuttunut.

Tulitaisteluissa ei pärjää kranaatilla ollenkaan ja summassa heittäen kartalla näkyviä vihollisia päin en myöskään saa koskaan osumia. Tulikranaatilla siis, muuthan voi vain heittää pois ennen niiden räjähtämistä. Mikä olisi paras keino saada suoritettua tuo viimeinen Tides of War -tehtävä?
 
  • Like
Reactions: XYU
Onkohan joku bugi, kun olen pariin otteeseen ampunut halftrack:in, ( tai mikä se puolitelaketjuauto nyt onkaan) yläkonekiväärillä kai sata kutia johonkin ukkoon ilman vaikutusta. Aivan kuin paukkupatruunoilla vetelisi, pauke käy mutta mitään ei tapahdu.
 
  • Like
Reactions: XYU
Onkohan joku bugi, kun olen pariin otteeseen ampunut halftrack:in, ( tai mikä se puolitelaketjuauto nyt onkaan) yläkonekiväärillä kai sata kutia johonkin ukkoon ilman vaikutusta. Aivan kuin paukkupatruunoilla vetelisi, pauke käy mutta mitään ei tapahdu.

Uusimman päivityksen jälkeen on saanut ampua jos jonkinlaista ukkoa monessakin eri tilanteessa, eikä mitään vaikutusta ole havaittavissa.
 
  • Like
Reactions: XYU
Tän viikon ToW tuli tänään hinkattua läpi, joskin en mitään puukkotappoja jaksa metsästää.

En kyllä tykkää nyt yhtään tästä suunnasta mihin viime ja tää viikko ja kaksi seuraavaa menee. Aivan naurettavan helppoja tehtäviä jotka tulee käytännössä itsestään. Ei ne ekatkaan vaikeita ollu, mutta edes hiukan yritystä noihin.
Tosin täytyy tunnustaa tyhmyyteni. Jumitin siinä ”400 damagea lentokoneisiin”-kohdassa todella kauan. Yritin eri pelimuodoissa napsia hävittäjiä, mutta tykit oli aina sellaisissa paikoissa missä myös vihut ja muutenkaan osunu. Lopulta vedin facepalmit ja muistin et Airbornen laskuvarjohyppykoneet kelpaa myös. Nehän saa joka mapissa samantien ammuttu tuon 499:n edestä. :D

Noh, ase aukaistu ja kehitetty nyt vitos levelille asti. ”Ihan kiva” snipu, mutta en oikein ymmärrä miksi sitä käyttäisi? Lee Einfield on täysin samoilla statseilla, mutta nopeampi tulinopeus. Onko näissä kahdessa sit joku ero etäisyyksissä? Miksi ne ei voi näkyä graafisesti kuten ykkösessä, ni tietäis aseiden eroista jotai..

Sit tällä viikolla on tullu varmaan parikymmentä yleisassigmenttia tarjolle. On eri hahmoluokille, on tankin tuhoukseen, suply tyyppistä jne.
Olin todella innoissani ensin kun vihdoin jotain muuta assigmenttia, kuin aseiden.
Mut saako noista edes mitään palkintoa? Expaa vaan? Eli jos on kaik max levulla ni ei hyötyä?
Toisekseen mikä alko ottamaan päähän. Mikään niistäkään ei vaadi sulta pätkääkään mitään. 110% puhdasta grindausta. Huoh..
 
Mahtavaa. Peli ei käynnisty enää, kun joka kertaa tulee, että "synkronointi epäonnistui". "Yritä uudelleen" ja pelin sekä konsolin uudelleenkäynnistys ei auta. Edellisellä kerralla tänään (eilen siis teknisesti) tuli peliä käynnistettäessä mainos/ilmoitussanoma, jossa oli 2 vaihtoehtoa: jatka tai osta peli (BFV), ja että Tides of War tuo uusia aseita, pelikenttiä, pelitiloja jne. Painoin piruuttaan, että "osta", ja sitten ilmestyi jokin ihmeellinen valikko (jota ei pitäisi olla) ylös, muuten tyhjää. Valikossa liikkumalla se hävisi kahden painalluksen jälkeen itsestään. Sitten katsoin vain pari asiaa ja suljin pelin, kun ei ollut aikaa pelata. Ilmeisesti tuon takia tuli jokin virhe. Nyt peli ei käynnisty. Mitä häviää, jos poistan paikallisen tallennuksen? Onko se edes Xbox Onella mahdollista, kun kaikki puhuvat vain, että poista (kaikki) paikalliset tallennukset?
 
  • Like
Reactions: XYU
Tullut paljon turhia kuolemia, kun olen yrittänyt itseni ja joukkueeni kustannuksella vain aiheuttaa kranaateilla vahinkoa. Jos kuolee, kranaatti lopettaa ilmalentonsa ilmassa (tippuu siihen paikkaan tai häviää olemasta olemassa), kuoleman jälkeisiä vahinkoja vihollisille ei tule koskaan aiheutettua. Yleensä kranaatti ei edes ehdi näkyä palvelimella, kun jo olen kuollut palvelimen tilanteen mukaan. Vaikka ehdin kyllä sen viskata, mutta se näkyi vain minulle, palvelimen tilanne on jäljessä siitä, mitä kotiruudulta näkyy. Monesti en ehdi edes saada kranaattia heitettyä, kun olen jo kuollut. Saisi olla palvelimia muuallakin Euroopassa kuin Saksassa ja Britanniassa.

Viimeisimmän päivityksen jälkeen lentokoneet välillä nykivät ilmassa (lentävät monta kertaa saman pätkän uudestaan), pelaajat aika usein juoksevat 3-4 sekuntia ja sitten toistavat saman juoksun samalla tavalla. Sain tallennettua videollekin, kun joukkuekaveri meni elvyttämään, mutta sitten hyppäsikin takaisin sinne, mistä lähti. Tämä toistui 7 kertaa. Ei enää tiedä, missä pelaajat oikeasti ovat. Myös minulle alkanut tulemaan näitä yhden osuman kuolemia aseilla ja tilanteissa, joissa ei pitäisi tulla. Tämähän piti juuri korjata paremmaksi. Minulla ei ollut ennen mitään ongelmia, nyt on. Jokainen pelin päivitys/paikkaustiedosto on vienyt peliä huonompaan suuntaan siitä lähtien, kun aloitin pelaamaan. Nyt nämä verkko-ongelmat, kuoleman jälkeinen kamera, pelaajien näkyvyyden keinotekoinen parantaminen viholliselle, välkkymiset kameran seuratessa ryhmäläistä, muutkin graafiset välkkymiset...

Verkkokoodi on aikaisemmin toiminut mainiosti, täällä päässä mikään ei ole muuttunut.

Tulitaisteluissa ei pärjää kranaatilla ollenkaan ja summassa heittäen kartalla näkyviä vihollisia päin en myöskään saa koskaan osumia. Tulikranaatilla siis, muuthan voi vain heittää pois ennen niiden räjähtämistä. Mikä olisi paras keino saada suoritettua tuo viimeinen Tides of War -tehtävä?
Totta, totta. Ei ole hirveästi ehtinyt nyt pelaamaan, mutta huonolle tosiaan näyttää. Tuo kranujen ja räjähteiden katoaminen kuoleman jälkeen on sinänsä mystinen asia, että aiemmissa bäfäreissä tuommoista(kaan) ei ollut. Nythän se on ollut alusta alkaen. Tarkoituksellista vai bugi?

Bipodin käytön on pitänyt päivittyä paremmaksi tässä jo kerran tai kaksi. Voi olla, mutta nyt tuntuu että se ainakin MG34:llä bugittaa jatkuvasti. Vaikka ei ole paljon ehtinyt pelaamaan, niin ei riitä sormet laskemaan monestiko tuo on aiheuttanut kuoleman.

Jostain syystä tosiaan ajoneuvojen konekivääreistä on nyt alkanut häviämään patruunat. Ok?

Verkkokoodiongelmia on itselläkin ollut nyt enemmän kuin koskaan aiemmin. Nice.

Sitten välillä kun kuolee, niin jää joksikin eläväksi kuolleeksi, joka ei voi kuolla eikä elää eikä redployata. Sekin kävi eilen kahdesti.

Ja se ruudun välkkyminen kuoleman jälkeen. Siis uusia assigmentteja ok ok, mutta tätä ei ole vieläkään korjattu?

Ja operaatiot päättyy joka ikinen kerta siihen final standiin. Yritetäänkö tässä pehmittää ihmisiä jo siihen epäonnistumiseen millainen Firestorm tulee olemaan? Toinen hyvin ilmeinen syy olisi, että DICEllä impataan omia pieruja, kun ratkaisut on tällaisia. Ei enää kestänyt kantti, kun pelaajat eivät päässeet "nauttimaan" tästä uskomattomasta luomuksesta. Sanonpahan vaan, että on pelimuotona ihan järkyttävän nolo. Sen lisäksi, että se vie pohjan siltä viimeiseltäkin grand operationssin vähäiseltä idealta. Tuolla oli noita when idiots play game -videoita, mutta vois tehdä myös when idiots make games -videoita. Rotterdamin operaatiossa taas 2 ekaa päivää 100-0 voittoja. Sitten peli selittää "Achtung und scheisse. Vallattiin kaupuki, mutta jostain syystä Luftwaffe pommitti sen ja meidät maantasalle ja nyt viholliset ovat voittamassa." Sitten olet voittamassa sen päivä 3:nkin, mutta se vaan menee väkisin Final standiin ja sittenpä sitä hävitään koko operationssi. Kiristi päätä, niin että en oo tullu noteeranneeksi, että onko se vielä joku grande failure. Arrasissako se oli vielä, että tämän kruunuksi peli kertoo lopuksi, että "hävittiin, mutta voitettiin."

...kuinkahan paljon tällä BF V:n ja BF 1:n pelimoottorilla on eroa. Se kun näyttää ja tuntuu ihan samalta. Ihmetyttää, että eikö tosiaan ja ihan oikeasti ole saatu siihen muuta lisättyä kuin bugeja? Onko tämä osaamisen puutetta vai oliko se niin hauras tekele, että sitä ei voi enää rakentaa ilman, että se hajoaa?

Entäs niinkin yksinkertainen asia kuin level cap 50? Nythän siis vissiin joku 90% niistä, jotka oikeasti jaksaa pelata tätä on level 50:llä. Loput on myyneet pelin, kun ei ole pää kestänyt. Onko tämä tehty luomaan yhteisöllisyyttä vai mikä tässä on? Joku tuntui DICEn foorumilla toivovan, jos sen voisi nostaa 100:aan. Kuinka rajoittunut pitää olla visio, että tämmöisiä tekee ja tuollaisia toivoo? Entäs jos sitä level cappia ei vaan ole, kun ei tässä hahmokaan kehity? Se leveli kun voi vaan nousta ja nousta ja nousta ja nousta. Ei tarvitse olla mitään rajaa. Silloin siitä sentään näkee vähän suuntia paljonko on pelannu.
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon päässy tasan kerran pelin julkaisun jälkeen final standiin. Eilenkin pelasin yhteensä vissiin 8h, eikä ollu edes lähellä.
 
Sit tällä viikolla on tullu varmaan parikymmentä yleisassigmenttia tarjolle. On eri hahmoluokille, on tankin tuhoukseen, suply tyyppistä jne.
Olin todella innoissani ensin kun vihdoin jotain muuta assigmenttia, kuin aseiden.
Mut saako noista edes mitään palkintoa? Expaa vaan? Eli jos on kaik max levulla ni ei hyötyä?
Toisekseen mikä alko ottamaan päähän. Mikään niistäkään ei vaadi sulta pätkääkään mitään. 110% puhdasta grindausta. Huoh..
Eikös noissa ollut palkintona CC:tä skaalalla 200-600 kolikkoa riippuen assingmentista. Eihän se juuri mitään ole, mutta isoin ongelma on se, että ne pitää yksitellen laittaa päälle ja se onnistuu ainoastaan pääaulassa.

Noi ei tuntuisi niin väkinäisiltä, jos ne ois automaattisesti tulilla. Pystyisi vaan pelailee ja ne haasteet etenisi kukin sitä mukaa, kun niiden sisältämiä vaatimuksia suorittaisi. Jos DICE tämän muuttaisi niin mulla ei ois sen suurempia valituksenaiheita tän pelin kanssa.

Tuo uusi sniper on kyllä oma uus lemppari keskimatkalle. Vaikka se ei ilmeisesti ole tilastollisesti paras vaihtoehto, niin se näyttää ja kuulostaa seksikkäältä.

Eilen Devastationissa oli oikein suuri nautinto snaippailla Breakthroughn ekalla B sektorilla spawnissa istuvia noobeja, kun ei ne poloiset saaneet mitään aikaan. Matsin jälkeen olikin jo ase neloslevulla. Tykkään.

Mitäs muut? Onko mitään positiivia ajatuksia pelistä näinä niin negatiivisina aikoina?
 
Eikös noissa ollut palkintona CC:tä skaalalla 200-600 kolikkoa riippuen assingmentista. Eihän se juuri mitään ole, mutta isoin ongelma on se, että ne pitää yksitellen laittaa päälle ja se onnistuu ainoastaan pääaulassa.

Noi ei tuntuisi niin väkinäisiltä, jos ne ois automaattisesti tulilla. Pystyisi vaan pelailee ja ne haasteet etenisi kukin sitä mukaa, kun niiden sisältämiä vaatimuksia suorittaisi. Jos DICE tämän muuttaisi niin mulla ei ois sen suurempia valituksenaiheita tän pelin kanssa.

Tuo uusi sniper on kyllä oma uus lemppari keskimatkalle. Vaikka se ei ilmeisesti ole tilastollisesti paras vaihtoehto, niin se näyttää ja kuulostaa seksikkäältä.

Eilen Devastationissa oli oikein suuri nautinto snaippailla Breakthroughn ekalla B sektorilla spawnissa istuvia noobeja, kun ei ne poloiset saaneet mitään aikaan. Matsin jälkeen olikin jo ase neloslevulla. Tykkään.

Mitäs muut? Onko mitään positiivia ajatuksia pelistä näinä niin negatiivisina aikoina?
No sepä just kun joutuu vaihtelee päävalikossa. Jos ne ois kaikki kokoajan etenemässä ni vois vähä kattoa mitä keskittyy välil tekee. Mut se et nyt grindaa jotain ja sit täytyis valikoista vaihtaa.

Itekin siis ihan tykkäsin siitä snipusta, mutta en oikein itse keksi miksi käyttäisin esim Kar:n sijasta sitä, tai jos controllia/tarkkuutta haluaa niin miksi tuo olisi parempi kuin lee einfield. Koska noissakin on edelleen ne etöisyysrajat milloin damage tippuu, sitä ei vain enää kerrota kuten ykkösessä.

Jotenkin se tuntui hiljaisemmalta kuin muut, onkohan se oikeasti sitä? Silloin siitä äänettömyydestä voisi olla hyötyä.
 
No sepä just kun joutuu vaihtelee päävalikossa. Jos ne ois kaikki kokoajan etenemässä ni vois vähä kattoa mitä keskittyy välil tekee. Mut se et nyt grindaa jotain ja sit täytyis valikoista vaihtaa.

Itekin siis ihan tykkäsin siitä snipusta, mutta en oikein itse keksi miksi käyttäisin esim Kar:n sijasta sitä, tai jos controllia/tarkkuutta haluaa niin miksi tuo olisi parempi kuin lee einfield. Koska noissakin on edelleen ne etöisyysrajat milloin damage tippuu, sitä ei vain enää kerrota kuten ykkösessä.

Jotenkin se tuntui hiljaisemmalta kuin muut, onkohan se oikeasti sitä? Silloin siitä äänettömyydestä voisi olla hyötyä.
Mä en koe, että aina tartteis käyttää sitä mikä on tilastollisesti paras.

Hiljaisuudesta en osaa sanoa, mutta omaan korvaan se kuulostaa paremmalta, kun esim enfield tai m95(pitää tänään testailla olenko vain höperö), mikä on itsellä yksi monista syistä käyttää jotain tiettyä asetta.

Myöskin tykkään tuosta 6x scopen ristikkotähtäimestä paljon paljon enemmän, kuin siitä Lee enfieldin paksusta viivasta tähtäimessä.
 
Eihän tässä uskalla autoillakaan enää ajella, päristelin panzerstormissa lipulta toiselle varmaan 6-7minuuttia ja sitten yhtäkkiä auto häviää alta, samantien automaattinen redeploy ja kuolema tauluun. Vähän ajan kuluttua uusi auto C-lipulta ja nokka kohta B:tä. Kerkesin ehkä 1/3 matkasta ajaa lippujen välillä kun taas auto katoaa, automaattinen redeploy ja kuolema tauluun.

Kyllä korpeaa, ei hirveesti huntsita juosta ainakaan noita pitempiä välimatkoja mutta kaipa se on tästä lähtien pakko.
 
Mä oon päässy tasan kerran pelin julkaisun jälkeen final standiin. Eilenkin pelasin yhteensä vissiin 8h, eikä ollu edes lähellä.
Erikoista. Mullakin tuli vain kerran ennen tätä edellistä päivitystä. Nyt on 6/6 eli kaikki 6 kertaa mitä olen pelannut. Kertaakaan ei ole päättynyt niin että ticketit olis tasan vaan aika loppuu ihan älyttömän nopeasti, vaikka peli ei olis ollut tasaista tai tasan.
 
No sepä just kun joutuu vaihtelee päävalikossa. Jos ne ois kaikki kokoajan etenemässä ni vois vähä kattoa mitä keskittyy välil tekee. Mut se et nyt grindaa jotain ja sit täytyis valikoista vaihtaa.
Noniin. Eli toivottavasti jo lähitulevaisuudessa nähdään muutos noiden assigmenttien lisäämiseen. :)
1614
 
Noita kuminauhailuja kokevien kannattaa kokeilla buutata modeemi ja/tai reititin. Mulla oli karmeaa kuminauhailua ja muuta yleistä pelin sekoilua kun tämä julkaistiin. Ne loppui kuin seinään, kun tajusin että johtuivat verkko-ongelmista, johon jeesasi modeemin uudelleenkäynnistys.
 
Mahtavaa. Peli ei käynnisty enää, kun joka kertaa tulee, että "synkronointi epäonnistui". "Yritä uudelleen" ja pelin sekä konsolin uudelleenkäynnistys ei auta. Edellisellä kerralla tänään (eilen siis teknisesti) tuli peliä käynnistettäessä mainos/ilmoitussanoma, jossa oli 2 vaihtoehtoa: jatka tai osta peli (BFV), ja että Tides of War tuo uusia aseita, pelikenttiä, pelitiloja jne. Painoin piruuttaan, että "osta", ja sitten ilmestyi jokin ihmeellinen valikko (jota ei pitäisi olla) ylös, muuten tyhjää. Valikossa liikkumalla se hävisi kahden painalluksen jälkeen itsestään. Sitten katsoin vain pari asiaa ja suljin pelin, kun ei ollut aikaa pelata. Ilmeisesti tuon takia tuli jokin virhe. Nyt peli ei käynnisty. Mitä häviää, jos poistan paikallisen tallennuksen? Onko se edes Xbox Onella mahdollista, kun kaikki puhuvat vain, että poista (kaikki) paikalliset tallennukset?

Pelin sai käynnistymään valitsemalla offline-tilan, mutta siitä ei paljon iloa ole. Seuraavana päivänä onneksi synkronointi onnistui ja peli toimi tavanomaisesti. Luulen, että Xbox Liven synkronointipalvelin oli jonkin aikaa offline. Aika surkeaa, että tuota synkronointia ei voi ohittaa.
 
Totta, totta. Ei ole hirveästi ehtinyt nyt pelaamaan, mutta huonolle tosiaan näyttää. Tuo kranujen ja räjähteiden katoaminen kuoleman jälkeen on sinänsä mystinen asia, että aiemmissa bäfäreissä tuommoista(kaan) ei ollut. Nythän se on ollut alusta alkaen. Tarkoituksellista vai bugi?

Minun mielestäni tätä on ollut aivan varmuudella viimeksi BF1 ja mahdollisesti sitä aiemminkin. Olen itse kironnut tätä ilmiötä jo tässä BFV-ketjussa. On typerää, että saatat kuolla siksi, että teet huonon päätöksen ja heität kranun vaikka pitäisi ampua, mutta kun selvänäkijän taitoja ei ole niin mennään intuitiolla. Sitten on joku Daily assigment, että polta 3 vihulaista, joten heität tosiaan polttopullon johonkin komeroon missä on 3 vihollista... mutta eihän sitä lasketa, koska itse kuolit 0,635 sekuntia polttopullon jo selkeästi lennettyä kädestäsi.

vääntää ohjaimen murskaksi
 
Minun mielestäni tätä on ollut aivan varmuudella viimeksi BF1 ja mahdollisesti sitä aiemminkin. Olen itse kironnut tätä ilmiötä jo tässä BFV-ketjussa. On typerää, että saatat kuolla siksi, että teet huonon päätöksen ja heität kranun vaikka pitäisi ampua, mutta kun selvänäkijän taitoja ei ole niin mennään intuitiolla. Sitten on joku Daily assigment, että polta 3 vihulaista, joten heität tosiaan polttopullon johonkin komeroon missä on 3 vihollista... mutta eihän sitä lasketa, koska itse kuolit 0,635 sekuntia polttopullon jo selkeästi lennettyä kädestäsi.

vääntää ohjaimen murskaksi

BF1:ssä nimenomaan tämä asia toimii paljon paremmin (ainakin nykyisin). Kuolen, mutta liekit tappavat tai ainakin vahingoittavat vihollisia kuolemani jälkeen. Kaasukranaatti jää vihollisten riesaksi, vaikka minut saivatkin hengiltä...

Mielestäni kaikki nämä assignmentit (suom. tehtävät, toimeksiannot) ym. pitäisi yksinkertaisesti poistaa. Noiden mukaan ihmiset tekevät jatkuvasti sellaista, mitä muuten eivät tekisi tai mikä ei olisi sodan kannalta järkevää. Päiväkäskyt ja ToW-tehtävät aiheuttavat selvää muutosta siihen, mitä taistelukentällä tapahtuu.
 
Vähän "hölmöjä" nuo tehtävät kieltämättä välillä on, mutta kyllähän ne pitävät pelin jotenkin "tuoreena". Kyllähän pelissä jotain tavoiteltavaa täytyy olla jotta mielenkiinto säilyy. Itsellä olisi varmasti jo tämän pelaaminen alkanut hiipumaan ilman niitä. Ja muutenkin monet pelaavat vastoin pelin tarkoitusta / tavoitetta. Kyykkivät jossain ilman aikomustakaan hyökätä tai puolustaa jne.jne.
 
Vähän "hölmöjä" nuo tehtävät kieltämättä välillä on, mutta kyllähän ne pitävät pelin jotenkin "tuoreena". Kyllähän pelissä jotain tavoiteltavaa täytyy olla jotta mielenkiinto säilyy. Itsellä olisi varmasti jo tämän pelaaminen alkanut hiipumaan ilman niitä. Ja muutenkin monet pelaavat vastoin pelin tarkoitusta / tavoitetta. Kyykkivät jossain ilman aikomustakaan hyökätä tai puolustaa jne.jne.
Oon samoilla linjoilla. Ne on tyhmästi määritelty ja niiden suorittaminen on tehty hankalaksi, vaan silti ne antaa jotain tavoittelemista. En mä niitä tosin tee sen takia, että se kulta skini ois jotenkin hieno tms. Enemmänkin siksi, että joka pelissä ois muutakin tavoitteita, kuin voittaa tai saada paljon tappoja.

Eilen oli taas ehkä yksi parhaita bäfä päiviä vähään aikaan. Heitetään nyt hatusta mutta joku 15 matsia ja niistä 13 voittoa ja best squad jokaisessa pelissä. Mukavasti nousi tilastotkin eilisen session aikana. Score/min 489->492
K/D 2.58->2.60
Win% 61.5->62.5
Kohtuu jees, kun ottaa huomioon noin 220h peliajan.

Tämän mahdollisti vain ja ainoastaan se, että pelattiin kaikki matsit 3-4 kaverin porukassa. Sanon sen nyt ja sanon sen myös seuraavalla kerralla. Bäfä on yksin parhaimmillaan 4/5 kokemus, kavereiden kanssa se on aina 6/5.
 
Ylös Bottom