Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Burnout 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XRay
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Burnout 3

NviperO sanoi:
"Oho, takedown." -Lehti :D
Muah. Oli toinenkin, vaan en muista kuka lohkaisi kolaroinnin jälkeen: "Tuo kyllä maksetaan takaisin velkojen kera"
(ei siis tietenkään korkojen kera.)

Näkyy vauhdin tuoma hurma paljastavan ajotaitojen lisäksi myös pelaajien verbaalisen kyvykkyyden äärimmäisissä nopeuksissa...eli useimmiten "tuppa juppa mit sylk suuhu tuop". :D

Corca sanoi:
Muah. Oli toinenkin, vaan en muista kuka lohkaisi kolaroinnin jälkeen: "Tuo kyllä maksetaan takaisin velkojen kera"
(ei siis tietenkään korkojen kera.)

Näkyy vauhdin tuoma hurma paljastavan ajotaitojen lisäksi myös pelaajien verbaalisen lahjakkuuden. Tuppa juppa mit sylk suuhu tuop. :D

Taisi olla NapaKettu joka tuon sanoi minulle ;)

Kiwaa kiwaa. Kun selostajan saa hiljaiseksi ja musiikit korvattua vaikka Appetite for Destructionilla, ei valittamisen aihetta paljoa löydy.

Paitsi että verkkopeli ei mennyt ihan ongelmitta. Onko mitään tietoa mistä "Unable to open communications to the players in this game" johtuu? Antaa hetken olla joinatun pelin odotusvalikossa, mutta sitten lyö ruudulle tuon. Muutamaan peliin kyllä pääsin ja muissa Live-peleissä ei ongelmia ole ollut.

Vähän oudolta tuntui tuo EA hommeli. Tuossa suorassa pelissä eikä optimatchissa ollu ketään, mutta sitten kun tajusi mennä UK:hon niin sitten alkoi löytymään ;) Siellä oli välillä suomi servu -> täynnä, ja sitten oli joku Promille servu (suomalainen?) joka oli salasanalla...

PS. Paavi, painoitkos muuten Deny siihen friend requestiin? Kun se häipyi aina tuosta mun listalta...

Masi sanoi:
Vähän oudolta tuntui tuo EA hommeli. Tuossa suorassa pelissä eikä optimatchissa ollu ketään, mutta sitten kun tajusi mennä UK:hon niin sitten alkoi löytymään ;) Siellä oli välillä suomi servu -> täynnä, ja sitten oli joku Promille servu (suomalainen?) joka oli salasanalla...

PS. Paavi, painoitkos muuten Deny siihen friend requestiin? Kun se häipyi aina tuosta mun listalta...
Promille servun salasanahan on yksinkertaisesti humala. :-)

Hmh... pääsääntöisesti onlinetuki toimii hyvin, mutta ei mielestäni yhtä hyvin kuin muissa Live-peleissä. Kahdessa päivässä on kohdannut enemmän ongelmia kuin aikaisemmin Liven kanssa yhteensä. Toivottavasti tästä ei tule EA:n tavaramerkkiä, sillä välillä on servut tukossa ja olemassaoleviin kaverien peleihin joissa on tilaa ei pääse liittymään. Välillä peli on myös väittänyt, että could not connect to live, vaikka nettiyhteys toimii ihan hyvin. Tähän on auttanut taas vaan se, että boottaa xboxin takaisin Live-valikkoon, jonka jälkeen käynnistää pelin.

Kuitenkin, vähän purkka+klemmari -viritelmän kuva on tästä EA:n nettipelituesta jäänyt. Toivottavasti paranee ajan myötä. Tälläisenään mielikuva Liven paremmuudesta sellaisenaan ilman EA:n "serverityyliä" on aika vahva.

Ihan vaan sivuhuomautuksena, etteivät nuo EA:n nettipeli-viritelmät ole olleet edes PS2:lla kovin hääppöisiä ja sen luulisi kertovan jotain niiden tasosta. :rolleyes:
Burnout 3:sta Pleikkarille vielä odotellessa... :( Huoh...

Masi sanoi:

Jaa-a, en kyllä tiedä minne se katosi :P En mielestäni ole hylännyt yhtään, mutta saattaa olla että jotenkin kummasti olen sen onnistunut sähläämään.

Joillekin servereille ei voi joinata friend-listin kautta, vaan on mentävä lobbyjen kautta. Ärsyttäviä ongelmia tuossa nettieplissä on paljonkin, mutta välissä se aurinkoa paistaa risukasaankin ja kaikki pelaa ja kun ne 6 pelaajaa saa hommattua niin on ilo taattu.

Tätä tuli pelattua tostai kello 13:sta viime yön puoli kahteen. 16 tuntia pelikellossa kahdelta päivältä. Kertoo jotain siitä, mitä tunteita koen tätä tpeliä kohtaan.

Live-puoli toimii kunhan pääsee peliin saakka. (Noin) joka kymmenennestä pelistä tipahtaa lähdön aikana ja se jos jokin ärsyttää. Myös join-systeemit vaativat korjausta. Minulla vielä kaiken kukkuraksi tämä Thomoson-lisä. Ei se peli tiltannut kuin 9 kertaa eilen. ;)

Takedownit ovat tässä vähän niin kuin niskan katkaseminen SCPT:ssä paitsi, että Takedownit ovat harvinaisempia, ainakin Livessä. Kumpikin antaa mahtavan tunteet ja saa vastustajat vihaisiksi. :D

EDIT: Kiitos eilisistä peleistä varsinkin Paaville, Corcalle ja NviperOlle joiden kanssa tuli vietettyä aikaa enemmän kuin laki sallii.

NapaKettu sanoi:
Live-puoli toimii kunhan pääsee peliin saakka. (Noin) joka kymmenennestä pelistä tipahtaa lähdön aikana ja se jos jokin ärsyttää. Myös join-systeemit vaativat korjausta. Minulla vielä kaiken kukkuraksi tämä Thomoson-lisä. Ei se peli tiltannut kuin 9 kertaa eilen. ;)

Eipä hirveesti vakuuta. Toivottavasti emme kärsi samoista ongelmista pleikkarin puolella.

Loistava peli, jota jaksaa pelata niin yksin- kuin moninpelinäkin. Verkkopeleistä on kuitenkin mainittava, että EA Live on kyllä aika köyhän-miehen-versio "aidosta" Xbox Livestä. Ongelmia on jos jonkinlaisia ja voisinkin mainita tähän muutaman:
-yhteysongelmat (pelaajia tippuu usein peleistä, joskus jopa kaikki)
-frendilistatuki (ei voi lähettää kutsua offline-pelaajille (MSN Alerts), kuten muissa peleissä)
-käyttöliittymän yleinen hitaus ja välillä erittäin pitkät latausajat moninpeleissä (yhteydestä johtunee?)
-host-ongelmat. joskus isäntä putoaa pelistä, yrittää tehdä uutta serveriä, mutta huomaa ettei pysty koska hänellä on jo serveri :confused:

Olisipa peli "tavallinen" Xbox Live -peli niin homma toimisi kuten pitäisikin. Tämän nähtyään ymmärtää Microsoftin kielteisen kannan EA:n omia servereitä ajatellessa. Ilmeisesti Microsoftin halu saada lisää potentiaalisia Live-asiakkaita ajoi tälläiseen kompromissiin EA-sopimusta tehdessä. Tuloksena on alkukokemusten perusteella buginen verkkopelituki, joka ei saisi edes käyttää mielestäni Xbox Live -nimeä, koska se ei tyydytä ainakaan minun Livelle asettamia vaatimuksia.

Anyway peli on kuitenkin loistava ja saa allekirjoittaneen pelaamaan sitä yhteysongelmista ja muista ärsyttävistä ominaisuuksista välittämättä. Kuuden pelaajan mätöt ovat mitä mainiointa viihdettä (kunnes joku taas putoaa pois latausruudun aikana).

[edit] Vielä semmoinen lisäys, että EA julkaisee Euroopassa Live-tuellisia pelejä vain kaksi (B3 ja Fifa) kun muut ovat verkkopelattavina vain amerikkalaisille. Kiitos EA. :mad:

Viimeksi muokannut moderaattori:

Killi sanoi:
[edit] Vielä semmoinen lisäys, että EA julkaisee Euroopassa Live-tuellisia pelejä vain kaksi (B3 ja Fifa) kun muut ovat verkkopelattavina vain amerikkalaisille. Kiitos EA. :mad:

Eipä hirmuisesti yllätä, kun ei tuo pelijätti PS2:llekaan kovin innokkaasti nettipelejä Euroopassa julkaise. Pakko kai tilata esmes Time Splitters 3 jenkkilästä, jos PAL-versio jää ilman nettitukea. :(

Tuli kanssa itse kyseinen peli anttilasta hommattua. Voisi tänään illalla mennä vähän Liveen paahtamaan, siis jos vain halukkaita suomalaisia löytyy ;D

NapaKettu sanoi:

Mullakin on thomssoni eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia minkään pelin kanssa. Tänään ekan kerran sitten toi BO3 tilttasi kun selailin roomeja, alkoi kuului vain rätinä ja mitään ei tapahtunu, piti käynnistää boksi uudelleen.

Onkos porukkaa illalla pelailemassa? Niin joo Paavi, testasin tuolta ihan xboxin livepuolelta niin se ilmoitti syyn: sulla on liikaa frendejä ;)

Hyvä peli vaikkakin omaa ikäviä bugeja. Nämä vähemmän hauskat tapahtumat liittyvät tilanteisiin, jolloin siirrytään pelistä takaisin "pelihuoneeseen". Linjat menee poikki mennen tullen.

EDIT: Usein joku pelikavereista tippuu pois. Ei ole EA:n pojilla homma ihan vielä hanskassa. Päivitystä odotellessa...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Täytyy kyllä todeta parin illan pelaamisen jälkeen, että Burnout 3 ei ole minun peli. Crash-tila on se, jota eniten olen pelannut, koska se on jotain sellaista, mitä muut pelit eivät tarjoa. Mutta tuo kisaaminen liikenteen seassa ei vain jaksa innostaa. Usein tuntee, että omaan ajoon ei ole riittävästi kontrollia, kun tilanteet tulee välillä aivan "puun takaa". Ärsyttävää tässä on se, että tällainen moka saattaa tiputtaa sijoja tuntuvastikin. Teknisesti Burnout 3 on oikein mainio mitä nyt nettipuolella on vähän ongelmia, mutta minun reflekseillä näin nopean ajopelin pelaaminen on lähinnä kohellusta ja "toivotaan, toivotaan" -meininkiä. Jospa tuo Flättäri tarjoaisi yhtä messeviä kolareita, mutta vain sellaisista tilanteista, joissa itse tietää selvästi mokanneensa...

Hakkiz sanoi:
Jospa tuo Flättäri tarjoaisi yhtä messeviä kolareita, mutta vain sellaisista tilanteista, joissa itse tietää selvästi mokanneensa...
Eikös se ole juuri tämänkaltaisen pelin suola, että voit painaa vastustajan tekemään sen virheen. Toki nettipelin "takedowneista" suurin osa tulee vahingossa, eli joku painaa takaapäin -> koskee autoasi -> tekee mokan -> sinä saat takedownin. Mutta kuitenkin itsekin on ottanut muutamia tälläisiä, että on blokannut vastustajan sopivasti seinään tai autoa päin, ja saanut siitä ansaitun takedownin säestettynä kanssapelaajan manailulla. On muuten kerrassaan nautinnollinen tunne. :)

Itse olen lähinnä sitä mieltä, että ikäviä ne sellaiset arcadeajopelit ovat joissa ei pysty vastuksen ajosuoritukseen vaikuttamaan. Näistä sitten poisluetaan pelit esim. PGR2 joissa vastuksen tuuppiminen on lähinnä sikailua.

Flatoutissa luultavasti riittää myös ryminää, ja siinäkin tulen tuuppimaan sinua seinille, jos vaan samaan peliin satutaan. Joten kolareihin päädytään ilmankin henkilökohtaista mokaa ;)

(nettipeliin toivotaan päivitystä... toivottavasti tulee pian tai menee hermot)

Hakkiz sanoi:
Eipä hirmuisesti yllätä, kun ei tuo pelijätti PS2:llekaan kovin innokkaasti nettipelejä Euroopassa julkaise. Pakko kai tilata esmes Time Splitters 3 jenkkilästä, jos PAL-versio jää ilman nettitukea. :(

Eikös NHL 2005:ssä pitänyt olla Live tuki?

Kaverilistalta nimiä löytyy enemmän kuin laki sallii, mutta silti heistä ei eilen ainakaan kukaan ollut pelaamassa BurnOut 3:sta. Voitaisiinko sopia joku lobby (esim. UK, UK2 tai UK3) jonne suomalaiset perustaisivat pelihuoneita salasanan taakse? Huoneen nimeksi vaikka SS: LINTU ja salasanaksi luonnollisesti toi "lintu". Tälläistä käytäntöä ollaan harrastettu tuolla pleikkarin puolella ja osoittautunut hyväksi.

Ylös Bottom