Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jaa-a. Saa nähdä jaksaako sitä sitten tuota prestigeä aloittaa :). Oma level on nyt 20 vai onkohan jopa 21, en ihan varma ole. Suhteellisen omituinen pelimuoto toi HeadQuarters, jossa pienessä tilassa 12 ukkoa on kiinni toisissaan kuin piraijat verisessä lihapalassa.

Alkaa jo tuntea jotkut mapit ihan hyvin. AK47:ssa sain kaikki challenget tehtyä ja tuli se scope siihen. Onkohan se parempi käyttää sitä scopea vai infrapuna tähtäintä?

Ihan vittuiluiks oon itekki ottanu ton martydrommin vai mikä onkaan käyttöön. Silmä silmästä. Nyt en ole ainoa jota vituttaa kun on saanut tapettua toisen niin se vetääkin kuolleena vielä sokat irti :mad:

Mä alotin ton ensimmäisen prestigen, mut saa nyt nähdä viitsiikö enää aloittaa tokaa, mieluummin tekisi noita challengeja :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hanki kaikki Prestige-tasot alkuun sitten vasta challenget.;)
Muista vanha sanonta: Alkuun työ, sitten hupi:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jes, tätä on odotettu. Nyt päivityksen jälkeen löytää servut heti alle 5 sekunnissa ja jos heittää tyhjälle servulle, niin uusi yritys vaan ja sitten pääseekin jo pelaamaan. Mahtavaa!

Ainoat miinukset tulee siitä, ettei tässä pätsissä tullut vielä mahdollisuutta mutettaa muita pelaajia, eikä isäntä vaihtu "Host ended game" tekstin jälkeen. Ja ne värinickit ym. merkit ottaa kyllä päähän, varsinkin vastustajien vihreä teksti. Pari kertaa olen erehtynyt luulemaan niitä omiksi, kunnes olen tajunnut niiden olevan vihollisia... liian myöhään :confused:

BTW, milloin oikein näkyy vihollisen tutkassa punaisena pisteenä? Meneekö ne näin:

UAV Jammer käytössä, ei Silenceria = ei näy milloinkaan kartassa.

UAV Jammer käytössä, Silecer käytössä = ei näy milloinkaan kartassa.

Ei UAV Jammeria, Silencer käytössä = ei näy, kun ampuu, mutta silloin näkyy kun vihollinen saa UAV:n.

Ei UAV Jammeria, ei Silenceria = näkyy tutkassa aina kun ampuu ja kun vihollinen saa UAV:N.

Entä onko tuolla asialla eroa tavallisen ja Hardcore - pelin välillä?

BTW 2, nyt kun pääsee aina servuille, on tullut pelattua vähän enemmän. Olen jo lvl 41 :)

BTW 3, kannattaako Assaulta Riflejien kanssa käyttää 3 x Fraggia vai Bandolieria? Joskus tuntuu padit loppuvan, mutta se ainoa Frag on yleensä jo heitetty kun sitä oikeasti tarvisi.

SMG:den kanssa käytä aina Bandolieria. Ei tuu mitään ilman sitä. Padit loppuu melkein heti.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mielenkiintoselta peliltä totta vie vaikuttaa. Yritän PC versiota saada vaihdettua Crysikseen, toivottavasti joku pian ottais yhteyttä... ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hanki kaikki Prestige-tasot alkuun sitten vasta challenget.;)
Muista vanha sanonta: Alkuun työ, sitten hupi:D

Mille tasolle pitää päästä, että prestigen voi aloittaa? Ja meinaatko siis, että noita challengeja ei ennen prestigea kannata esim. eri aseilla tehdä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mille tasolle pitää päästä, että prestigen voi aloittaa? Ja meinaatko siis, että noita challengeja ei ennen prestigea kannata esim. eri aseilla tehdä?
lvl 55 jälkeen voi aloittaa prestigen, jota ennen ei kannata tehdä mitään challengeja periaatteessa.

itseäni ei moiset kivat merkit kiinnosta, joten jäi prestiget aloittamatta. :eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

lvl 55 jälkeen voi aloittaa prestigen, jota ennen ei kannata tehdä mitään challengeja periaatteessa.

itseäni ei moiset kivat merkit kiinnosta, joten jäi prestiget aloittamatta. :eek:

Ei niitä challengeja kannata silleen saalistaa, toki niistä saa xp:tä joka kasvattaa rankkia ja pääsee seuraavaan prestigeen nopeammin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

mun mielestä Claymore on ihan turha ellei pelaa HC pelimuotoa. joka kerta kun oon jossain sniputtamassa ja pistäny kleikat taakse ettei päästä yllättämään niin kuuluu vaan kun kleikka räjähtää ja sitte tuleeki jo luotia selkään. ei ne vihut ainakaa meikäläisellä kuole siihen (vaikkei niillä oliskaan juggernaut käytössä).ja ei,ne ei ammu niitä. monesti nähny ku ne juoksee suoraan yli mutta ei kuole.eli juoksemalla nopeesti pääsee kleikan yli. kuolee varmaankin jos siihen hiipii.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

mun mielestä Claymore on ihan turha ellei pelaa HC pelimuotoa. joka kerta kun oon jossain sniputtamassa ja pistäny kleikat taakse ettei päästä yllättämään niin kuuluu vaan kun kleikka räjähtää ja sitte tuleeki jo luotia selkään. ei ne vihut ainakaa meikäläisellä kuole siihen (vaikkei niillä oliskaan juggernaut käytössä).ja ei,ne ei ammu niitä. monesti nähny ku ne juoksee suoraan yli mutta ei kuole.eli juoksemalla nopeesti pääsee kleikan yli. kuolee varmaankin jos siihen hiipii.

vai ei Pakolaiskeskuksen Laajakuva-teevee(claywhore,siis) toimi?! noh, auttasko tällane "pieni " opaskirja, jonka bongasin tuolta CharlieOscarDelta sivustolta, asiaan.... http://files.filefront.com/OUTFOXEMs+Nasty+Claymorespdf/;9480685;/fileinfo.html
joku jänkki saanu tälläsenki aikaseks:eek:....huhhuh..
itsehän näitä "kikkoja" kokeilin ja tulos ihan OK... sen jälkee heitelly näitä telkkareita vähän sinne sun tänne, ihan vaan muitten kiusaks!!:D
....ja eikun lukemisen iloa!!!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ps3-player:
mun mielestä Claymore on ihan turha ellei pelaa HC pelimuotoa. joka kerta kun oon jossain sniputtamassa ja pistäny kleikat taakse ettei päästä yllättämään niin kuuluu vaan kun kleikka räjähtää ja sitte tuleeki jo luotia selkään. ei ne vihut ainakaa meikäläisellä kuole siihen (vaikkei niillä oliskaan juggernaut käytössä).ja ei,ne ei ammu niitä. monesti nähny ku ne juoksee suoraan yli mutta ei kuole.eli juoksemalla nopeesti pääsee kleikan yli. kuolee varmaankin jos siihen hiipii.

Itse olen ainakin pistänyt merkille, että se tulokulma jolla sattuu suhteessa claymoreen osumaan vaikuttaisi olevan ratkaiseva tekijä sen tappavuudessa. Itsellä on tullut käyteltyä niitä menestyksekkäästi.

EDIT:

Vilkaisin tuota opasta ja aivan tuttua tavaraa. Jos on hiukan treenannut tuota claymoren käyttöä, niin on varmasti huomannut nuo pääpointit "clayn" käytössä, ilman että tarvii lukea tälläista ohjeistusta.

Ei sillä että tuo opas olisi huono juttu, mutta kyllähän nuo jujut on aika itsestäänselvyyksiä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Miten se nyt meni noiden kultaisten aseiden kanssa? Siis kaikki challenget pitää olla asetyypistä tehty, niin sit saa jotain kullattuna? Mitä saan jos suoritan assault puolella kaikki challenget? Saako sen aseen kultaisena jota on käyttänyt eniten siinä aselajissa?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Miten se nyt meni noiden kultaisten aseiden kanssa? Siis kaikki challenget pitää olla asetyypistä tehty, niin sit saa jotain kullattuna? Mitä saan jos suoritan assault puolella kaikki challenget? Saako sen aseen kultaisena jota on käyttänyt eniten siinä aselajissa?

Jos suoritat Assault aseluokasta kaikkien aseiden clallanget saat kultaisen AK-47:n

SMG:ssä taisi saada mini-uzin ja LMG:ssä M60
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kun ei näytä löytyvän noita pelejä verkosta... lobbyssa saa istua tunnista toiseen... Ja sitten joskus harvoin pääsee kentälle, niin HOST lähtee kävelee..
Kerran pääsin herkusta nauttimaan hetken, mutta tyttöystävä veti vahingossa johdon seinästä....


mutta... kaveriksi saa laittaa PSN nikki on dj_suave


hyllystä löytyy airborne ja cod4
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kun ei näytä löytyvän noita pelejä verkosta... lobbyssa saa istua tunnista toiseen... Ja sitten joskus harvoin pääsee kentälle, niin HOST lähtee kävelee..
Kerran pääsin herkusta nauttimaan hetken, mutta tyttöystävä veti vahingossa johdon seinästä....


mutta... kaveriksi saa laittaa PSN nikki on dj_suave


hyllystä löytyy airborne ja cod4

Itse en tajua näitä "en pääse peliin viestejä" uuden patchin myötä pääsen peliin parissa sekunnissa ja 1/4 peleistä on lagisia tai tulee host ended game.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Prkl ottaa päähän tuo systeemi, että inviten näkee vasta, kun tulee pelistä pois. Taas oli karbaasi kutsunut, mutta kun hyväksyin niin oli jo peli ilmeisesti ohi, kun ei hostia ainakaan löytänyt. Perskele! :eek:
 
Ylös Bottom