Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nin boxilahan tuota mute-systeemiä ei tarvitse erikseen sisällyttää peliin, vaan se tapahtuu itse laitteen käyttöjärjestelmästä...

totta, mutta sen saa myöskin pelin sisällä... aka ei toivotut mölinät suodatettua...

BTW. Miten nuo singstarin mikit sais toimii tossa? Joku joskus sanoi, että ne toimii ja mulla ne löytyis... En siis vielä omaa BT-headsettiä...

Joo toimii Singstarin mikit :rolleyes: Itsehän käytin niitä kun Gamelifeltä odottelin BT-headset tilausta jota ei koskaan sittemin kuulunut :D

mita ihmetta tapahtuu? tassa parin paivan ajan on wlan reebootannut itseaan sillein 5min valein jolloin peli yllari katkeaa ja joudun kirjautua uudestaan sisalle psnetworkiin. samaa ei ole tapahtunut esim. warhawkissa... rupee pikkuhiljaa vitutt aa

Pari päivää meni ihan hyvin, mutta nyt tulee vähän väliä "Server connection timed out" tekstiä ja sitten noi p*rkeleen ulkomaalaset huutelee mikkiin kokoajan kaikkee paskaa itselläni ei mikkiä oo, mutta jos olis niin käskisin niitten pitää suut kiinni (vaikka tuskin ne uskoo). :mad:

Pari päivää meni ihan hyvin, mutta nyt tulee vähän väliä "Server connection timed out" tekstiä ja sitten noi p*rkeleen ulkomaalaset huutelee mikkiin kokoajan kaikkee paskaa itselläni ei mikkiä oo, mutta jos olis niin käskisin niitten pitää suut kiinni (vaikka tuskin ne uskoo). :mad:

No eikö se sitten olisi korkea aika hankkia miklovooni ;)

mita ihmetta tapahtuu? tassa parin paivan ajan on wlan reebootannut itseaan sillein 5min valein jolloin peli yllari katkeaa ja joudun kirjautua uudestaan sisalle psnetworkiin. samaa ei ole tapahtunut esim. warhawkissa... rupee pikkuhiljaa vitutt aa

Sama täällä. Minulla käy näin, kun olen itse hostina.

Harmi, että kaikkien aikojen paras verkkopeli on myös samalla bugisin. Ennen patchia toimi paljon paremmin.

No eikö se sitten olisi korkea aika hankkia miklovooni ;)

Tässä lähiaikoina ajattelin hankkia, kunhan verkkokauppa vaan saa Logitechin usb mikkiä lisää varastoon (tällä hetkellä toimitusaika 2-4 viikkoa)

mulla oli tänää outo bugi kanssa...
Mappina oli Strike.

Siellä on se 2. kerros, josta voi ampua moneen suuntaan kähellä sitä patsasta. Olin siinä patsaan vieressä, kun oma ampu oma KK:lla sieltä ikkunasta sinne C-lipulle päin. Ei muuten mitään, mutta sen KK:n valojuovat jäi liitelemään koko matsin ajaksi:D Eli koko matsin näytti, että joku ampuis KK:lla sieltä ikkunasta...
Vähän aikaa kyllä ihmetteli sitä:rolleyes:

Ärsyttävimmät, elävältä nylkemistä kerjäävät ihmisryhmät CoD4-mikeistä kuullun perusteella:

1. Britit (kokemuksien perusteella kaikki alle 15-vuotiaita ADHD:stä tai vastaavista neurologisista poikkeavuuksista/vajavaisuuksista kärsiviä kakaroita, joihin verrattuna se Omen-leffan penska on varsinainen kullannuppu.)

2. Britit (se halvatun aksentti saa järkevänkin puheen kuulostamaan ylimieliseltä oven narinalta)

3. Jenkit (pääosin hyvää sakkia, mutta nämä räppääjät ja rasisti-idiootit voisi kärrätä internetin saunan taakse)

4. Kaikki jotka eivät ymmärrä että ääni voi tehdä ihmeellisiä temppuja, kuten esim. kiertää.

5. Liian herkäksi säädettyyn mikrofoniin puhisijat, jotka luovat tehokkaan illuusion perässäsi laahustavasta namusedästä.

Suomalaiset eivät ärsytä pätkääkään, koska he eivät koskaan puhu.

Muuten ei pelistä valittamista löydy, mute-nappi kruunaisi tämän kuninkaan.

Nyt kun toi uus pätsi tulee joskus, niin voisivat seuraavaksi kehitellä Create a Class in game, elikkä kesken pelin voisi tehdä uuden classin. Tuntuu usein, että tarvisi toisen aseen mikä ei ole "mukana" tai jos haluaa vaikka lisätä silencerin, ottaa claymoren, laittaa UV jammer etc.Toinen vaihtoehto olis tiettyi lisätä noita class paikkoja.

Toinen juttu minkä voisi lisätä on lobbyyn jonkinlainen chat mahdollisuus, jossa olisi pieni ruutu johon voisi kirjoittaa keyboardin kanssa. On aika vaikeaa kommunikoida muiden kanssa ellei ole headsettiä. Onneksi oma headset tulee huomenna ja pystyy vihdoin puhumaan suomipoikien kanssa ja vaientamaan jenkit :p.

kävi äsken niin että ku olin sniputtamassa yhtä äijää HC S&D nii joku oma juos etee ja kuoli. Ei siin mitää oletin että se ymmärsi tilanteen vahingoksi. mutta jokuu oma tulee ja ampuu selkään ja sanoo " i killed a friendly killer heh heh " naurunkii piti olla vielä niin vittumainen että ei mitää rajaa.

Nyt kun toi uus pätsi tulee joskus, niin voisivat seuraavaksi kehitellä Create a Class in game, elikkä kesken pelin voisi tehdä uuden classin. Tuntuu usein, että tarvisi toisen aseen mikä ei ole "mukana" tai jos haluaa vaikka lisätä silencerin, ottaa claymoren, laittaa UV jammer etc.Toinen vaihtoehto olis tiettyi lisätä noita class paikkoja.

täähän tässä onki hienoo kun ei voi just tilanteen mukaan rakentaa uutta classia kesken pelin. se on pakko tehdä niistä viidestä vapaasta paikasta mahdollisimman monipuolisia.

5. Liian herkäksi säädettyyn mikrofoniin puhisijat, jotka luovat tehokkaan illuusion perässäsi laahustavasta namusedästä.
.
niin totta ja rasittavaa. sitten kun ei edes kuule nurkan takaa tulevaa vihua juuri noiden läähättäjien takia. ymmärrän että pulssi voi nousta pelissä mutta ei se ny mitään coopperin testiä vastaa.

kävi äsken niin että ku olin sniputtamassa yhtä äijää HC S&D nii joku oma juos etee ja kuoli. Ei siin mitää oletin että se ymmärsi tilanteen vahingoksi. mutta jokuu oma tulee ja ampuu selkään ja sanoo " i killed a friendly killer heh heh " naurunkii piti olla vielä niin vittumainen että ei mitää rajaa.

Haha, repesin :D

Sanokaas nyt mitä asetta lähden tavoittelemaan seuraavaks. Millä saa tuhoa aikaan... ja paljon ;)

Haha, repesin :D

Sanokaas nyt mitä asetta lähden tavoittelemaan seuraavaks. Millä saa tuhoa aikaan... ja paljon ;)

Oma suosikkini on M16A4 sekä AK-47. Nämä ovat tehokkaita. Kokeilin G36c:tä ja sillä saa tosiaan tyhjentää lippaallisen ennenkuin porukka kaatuu. P90 vaikuttaa lelulta :p

Itse en osaa enää irtautua tuosta HC-moodista... siellä luodit tekevät mitä niiden pitääkin, ja aseiden tasoerot tasottautuvat kummasti kun vihu putoaa aina 1-2 osumasta, pyssystä riippumatta.

Itse en osaa enää irtautua tuosta HC-moodista... siellä luodit tekevät mitä niiden pitääkin, ja aseiden tasoerot tasottautuvat kummasti kun vihu putoaa aina 1-2 osumasta, pyssystä riippumatta.

Juu vähän vaan rasittaa nuo tyypit jotka tappaa omia sekä jotkut sniputtajat 100 metrin päästä. Ei jaksa innostaa tuollainen, oli sitten kuinka "realistista" hyvänsä. Minusta on mukavampi pitää tuollainen sotiminen arcademaisena.

Oma suosikkini on M16A4 sekä AK-47. Nämä ovat tehokkaita. Kokeilin G36c:tä ja sillä saa tosiaan tyhjentää lippaallisen ennenkuin porukka kaatuu. P90 vaikuttaa lelulta :p

Lelu jolla äijää kaatuu kuin heinää ;) P90+Bandolier+Stopping power/UAV Jammer+Extreme conditioning ja silencer vielä putken jatkoksi...sillä on kiva rynniä niskaan isommissa mapeissa.

Ylös Bottom