Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Yks hyvä tapa keräillä heduja on kans toi 3stunia ja FFA. Ite keräilly lähinnä snipuihin tolla tavalla.

Joo tolleen mä sen kultasen dragunovin hankin, siis nopeesti. Pelimuotona tosin juuri domination. Parhaimmillaan 15 hedua tuli matsissa. Keskiarvo oli 10/matsi. Mulla meinaa halli levitä noihin G3 ja M14! Ihan hullun hommaa yrittää nysvätä noilla. Ehkä jugga tulee apuun jos muu ei auta. ;)

Helpoin tapa kerätä hedyjä on etsiä tyhjä cage match servu ja sitten invata kaveri sinne nopeasti ja toinen eka tappaa 9 kertaa, toinen 10, toinen 9, toinen 10... tolleen saa kaikista nopeinten mutta toi on todella tylsää

Helpoin tapa kerätä hedyjä on etsiä tyhjä cage match servu ja sitten invata kaveri sinne nopeasti ja toinen eka tappaa 9 kertaa, toinen 10, toinen 9, toinen 10... tolleen saa kaikista nopeinten mutta toi on todella tylsää

Niin on, mutta täällä kerrottiin muita helppoja tapoja:

missä te vedätte noita hedui että saatte kultasia pyssyjä? ite oon pelannu TDM, mut taitaa jäädä kulta aseiden keruu sikseen, ku menee hermot noiden LMG nuupien kans.. gageen en oo menossa, hyh hyh.

omasta mielestä tuo gage huijaaminen on todella halpamaista ja tyhmää. hävetkää kaikki, jotka olette siellä nuo hienot värit saaneet!!:mad:

Joo tolleen mä sen kultasen dragunovin hankin, siis nopeesti. Pelimuotona tosin juuri domination. Parhaimmillaan 15 hedua tuli matsissa. Keskiarvo oli 10/matsi. Mulla meinaa halli levitä noihin G3 ja M14! Ihan hullun hommaa yrittää nysvätä noilla. Ehkä jugga tulee apuun jos muu ei auta. ;)

Tuplapostausta : pelaa Guassi hc tdmää ja DS sekä silu käytössä, nuo aseet on niillä asetuksilla melkein helpoimmat assault rifleistä. Hyvät rautatähtäimet ja kun pääsee hiippaileen niin noilla poimii 5-10 hedua joka matsissa.

Tuplapostausta : pelaa Guassi hc tdmää ja DS sekä silu käytössä, nuo aseet on niillä asetuksilla melkein helpoimmat assault rifleistä. Hyvät rautatähtäimet ja kun pääsee hiippaileen niin noilla poimii 5-10 hedua joka matsissa.
Etsää Samueli muista että mun pötsi menee ihan kuralle tuolla HC-hommeleissa. Mulla ei vaan maltti riitä, ei millään. Kiitos vinkistä kuitenkin.

no huoh, eiks se oo iha sama vai se ois Qage?:D mut joo, vielä tosta hedujen keräämisestä: kannattaako sitä acog scopea käyttää aseissa, jos haluu heduja?:confused:

Kyllä se ainakin mua auttoi mp 5:ssa, ak:lla taas saa helpommin jos vetää raudalla. Ja jos jotkut haluaa kerätä kultaiset aseet kakessa nii aivan sama, pelkkä pelihän tää vaan on?

Etsää Samueli muista että mun pötsi menee ihan kuralle tuolla HC-hommeleissa. Mulla ei vaan maltti riitä, ei millään. Kiitos vinkistä kuitenkin.

:D Ei TDM mitään malttia vaadi, kunhan vähän seuraa missä väki juoksee! Ennakko-asenteita sanon minä ;)

No mä saan helpoiten heduja ku pistän aseeseen silun, bandolierin, uav jammerin ja extreme conditionin/dead silencen. Sit ground wariin ja sniputtajia ahdistelemaan takaapäin.:)

Tänään tais näkyy hakkereita/cheettaajia team tacticalissa. Huomas ihan selvästi et oli se, onks se nyt joku aimbot, mut se et on auto-aim eikä pysty ampuu ohi. Veti ak-74u:lla pirun tarkasti ja (melkein) :) vei yhtä KFin sälliä, Fazangia. Se niiku poras aina täydellisesti seinän läpi eikä ampunu yhtäkään harhakutia.
Sit katoin silleen et menin kulmaan piiloon aseella jossa oli uav jammer ja kyttäsin siel nurkas ja yhtäkkiä mut tapettiin selästä poraamalla. Ärsyttää tommoset ku luulee et ne on kingejä. Miten se voi nauttii ees pelaamisest, ku ei tarvi yrittää mitään. :mad: Must vois saada sen pleikka elinkautisen bannin PSnetworkkiin. (eli ei voi tehä ees uutta accoa). Menee peli-ilo noista pelleistä :mad:

Mitä jos kyseessä olikin joku todella taitava kaveri, jolla oli kuudes aisti ja joku infrapunanäkö sekä erittäin vakaat kädet jolla se pystyi pelaamaan ja ampumaan täysin virheittä:eek:

Mitä jos kyseessä olikin joku todella taitava kaveri, jolla oli kuudes aisti ja joku infrapunanäkö sekä erittäin vakaat kädet jolla se pystyi pelaamaan ja ampumaan täysin virheittä:eek:

ReimO: en pelaa ku tota liigaa :cool:
.....tai siis pelasin!

ReimO: en pelaa ku tota liigaa :cool:
.....tai siis pelasin!

Vellihousu! Meinaatko jäädä sinne WW II tetsailee kun muut palaa nykyaikaan? Siis loputkin muut! ;)

Eikä noi yyberpelaajat nyt niin tavattoman harvinaisia ole. Kyllä välillä näkee aika jäätäviä suorituksia, Killcamista on siinäkin iloa kun näkee miksi lopulta kävi kuten kävi.

Onkos noi leaderboardin ykköset jotain hackereita kun tappoja on sellaset 7 000 000 ja kuolemia 60 000?

Onkos noi leaderboardin ykköset jotain hackereita kun tappoja on sellaset 7 000 000 ja kuolemia 60 000?

Jos killstreak on 150000, niin pakko siinä vilunkipeliä on mukana oltava. Vähän sama tuon pistetilaston ykkösenä olevan kanssa. Jantteri kerää 20 milj. pistettä noin 36:lla pelitunnilla.

Jos killstreak on 150000, niin pakko siinä vilunkipeliä on mukana oltava. Vähän sama tuon pistetilaston ykkösenä olevan kanssa. Jantteri kerää 20 milj. pistettä noin 36:lla pelitunnilla.

itteä kiinnostas tietää miten toi on mahdollista.

Ylös Bottom